Witam, dawno mnie nie było na forum, bo znudziło mi się modowanie... Ale teraz wracam i chciałem się zapytać jak można w Blenderze zrobić plik .asc zbroi. Opowiem co robiłem po kolei, ale mi się nie udało.
1. Zaimportowałem plik zbroi .asc do blendera i usunołem wszystko oprócz kości.
2. Zaczołem modelowanie nóg i reszty zbroi, według położenia kości.
3. Zakończyłem i eksportowałem także do pliku .asc
4. Wgrałem do gothic 2, ustawiłem skrypt, i uruchomiłem GothicStarterem.
Okazało się tylko tyle, że zbroja w ekwipunku normalnie jest, a po założeniu bezi staje się przezroczysty i tylko głowa jest widoczna. Zauważyłem też, że przy zaimportowanym pliku .asc model jest jakis inny, i ma inne kolory.
Jak zrobić taki właśnie model, aby się wyświetlał w grze?
Aha... Jeżeli zły temat to przepraszam i proszę o przeniesienie