[c++]Shoot! 5629 5

O temacie

Autor Ridic530

Zaczęty 10.11.2012 roku

Wyświetleń 5629

Odpowiedzi 5

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Gra ma wiele błędów i na razie jest w fazie testów...
Możliwość gry na padzie(najfajniej, ale może nie działać)

GAME

opinie mile widziane
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ale mogłeś coś napisać o tej gierce żeby zachęcić ludzi do grania.

plusy:
- możliwości modyfikacji tekstur gry które są zapisane w .png

minusy:
- nudna rozgrywka
- szybko się kończy
- przeciwnicy wchodzą na siebie i możemy strzelać tylko w 1 miejsce zbierając je w kupę
- brak tła

Propozycje:
- dać tło
- zrobić zderzenia miedzy przeciwnikami
- zrobić jakieś przeszkody

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Jedną z wad jest to że jeszcze nie ma scrollingu, ale najpierw chcę zająć się kolizjami z którymi mam problem (całkowicie nie mogę tego zrobić)
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
W końcu będziesz to rozbudowywał czy nie?
Poległeś na kolizjach, ale muzykę czy lepsze AI chociażby mógłbyś zrobić, wspomniany scrolling też by się przydał. I może zróżnicowanie potworów, np. strzelajace? Rapid fire? Różne rodzaje broni?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
"Rozbudować?" Mógłbym ale od podstaw to zrobię najpierw zrobić spróbuję kolizje których po prostu nie ogarniam(dlaczego 3D JEST PRZY KOLIZJACH PROSTSZE?!!!) Więc jak zrobię kolizje to reszta przyjdzie sama (nowe AI, a może i nawet fabuła?!)
 

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Pomyślałem że najpierw zrobię to co mogę i jest scrolling na razie przemieszcza się za myszką a w następnych wersjach będzie podążać za graczem
test scrolla jak kogoś interesuje:
Scroll
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry