LeGo Print Mover 2792 9

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 13.10.2012 roku

Wyświetleń 2792

Odpowiedzi 9

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Witam, otóż dzisiaj zaczęło mnie zastanawiać Anim8 z LeGo. Chciałbym poczytać coś na ten temat, lecz forum LeGo (strona z różnymi opisami funkcji LeGo) mi nie działa. Mógłby ktoś mi podesłać takie info z tym? Najlepiej jakby było jeszcze wytłumaczone, jak zrobić, żeby PrintScreen się przemieszczał. Tylko taki opis jak to działa, nie chcę gotowca!
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja

Adanos
Administrator

LeGo Print Mover
#1 2012-10-13, 21:32(Ostatnia zmiana: 2012-10-13, 21:33)
Nie wystarczy po prostu zmieniać wartość współrzędnych x, y napisu?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

LeGo Print Mover
#2 2012-10-13, 21:35(Ostatnia zmiana: 2012-10-13, 21:37)
Ja chcę, żeby to się przemieszczało tak jak Print();.


(NIE chodzi mi o zmienienie X = 250 na X = 350, tylko przemieszczanie od X = 250 do X = 350)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
func void Example1() {
    // Zuerst erstellen wir uns ein Handle auf einen Text:
    var int MyText; MyText = Print_Ext(20, 20, "1", Font_Screen, COL_White, -1);

    // Danach legen wir ein neues, erweitertes Anim8 Objekt an.
    // Es erhält einen Handler und das Handle auf den Text als Data:
    MyAnim8 = Anim8_New(1, false); // Startwert 1, MyLoop1 als Handler, MyText als Data und kein Float

    // Jetzt der Befehl bis 10 zu zählen:
    Anim8(MyAnim8, 10, 7500, A8_Constant); // Mit MyAnim8 bis 10 innerhalb von 7500ms mit konstanter Bewegung.

    // Damit der Text und das Anim8-Object nach dem Vorgang gelöscht werden muss ich Anim8 noch zwei Sachen sagen:
    Anim8_RemoveIfEmpty(MyAnim8, true);
    Anim8_RemoveDataIfEmpty(MyAnim8, true);
};

func void MyLoop1(var int MyText, var int Number) {
    var zCViewText t; t = Print_GetText(MyText);

    // Jetzt wird der Text auf den Wert des Anim8-Objektes gesetzt:
    t.text = IntToString(Number);

    // Gelöscht wird alles wie gesagt, vollautomatisch
};
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To nie przemieszcza Print() z tego co pamiętam. Ale przyda się także.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy

Lehona

LeGo Print Mover
#5 2012-10-13, 22:58(Ostatnia zmiana: 2012-10-13, 22:59)
The script Sawik posted isn't correct - no idea why it's used as an example :D  I'll fix it after this post.

func void Example1() {
    // Zuerst erstellen wir uns ein Handle auf einen Text:
    var int MyText; MyText = Print_Ext(20, 20, "0", Font_Screen, COL_White, 11000);

    // Danach legen wir ein neues, erweitertes Anim8 Objekt an.
    // Es erhält einen Handler und das Handle auf den Text als Data:
    MyAnim8 = Anim8_NewExt(0, MyLoop1, MyText, false); // Startwert 1, MyLoop1 als Handler, MyText als Data und kein Float

    // Jetzt der Befehl bis 10 zu zählen:
    Anim8(MyAnim8, 10, 10000, A8_Constant); // Mit MyAnim8 bis 10 innerhalb von 7500ms mit konstanter Bewegung.

    // Damit der Text und das Anim8-Object nach dem Vorgang gelöscht werden muss ich Anim8 noch zwei Sachen sagen:
    Anim8_RemoveIfEmpty(MyAnim8, true);
    Anim8_RemoveDataIfEmpty(MyAnim8, true);
};

func void MyLoop1(var int Number, var int MyText) {
    var zCViewText t; t = _^(myText);

    // Jetzt wird der Text auf den Wert des Anim8-Objektes gesetzt:
    t.text = IntToString(Number);

    // Gelöscht wird alles wie gesagt, vollautomatisch
};

Now this works: The print will count from 0 to 10 in 10 seconds and the print will be removed on 11 (ie 11 will never show up).

Instead of modifying the text (t.text) you want to modify the coordinates, that's t.posx and t.posy. You should be able to figure out the rest by yourself - otherwise ask :)
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Okey... but how should I use it? I don't really know what should I use to print it only when I want. I mean, it's not very complicated script, but, anyway, I don't really know how to write it in script to made i.e. new quest print. Could you say me how to use it?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Well, first you create your print using Print_Ext() with the appropriate parameters.

Then you create an Anim8-object like I have done above and add suitable commands (i.e. scale from what to what).

Use Anim8_RemoveDataIfEmpty() only if your print has unlimited time (i.e. time = -1), then the print will be deleted automatically. If there is a timelimit it will be deleted anyway after that timelimit.

In the handler function, just set the coordinates of the print to whatever number was given to you ('Number' in my example).

If you don't put a timelimit on the print you'll have to use  var zCViewText t; t = get(myText); !
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

LeGo Print Mover
#8 2012-10-14, 13:29(Ostatnia zmiana: 2012-10-14, 13:30)
Ok, now I understand it. But there's a one problem... What a code should I use to? I mean, I must use in all my scricpts I want the MyText = Print_Ext(20, 20, 0, Font_Screen, COL_White, 11000);?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Temat można zamknąć.
Napisałem własny skrypt na podstawie prób i błędów i to, co Wy posłaliście to nie było to. To tylko było odliczanie (0, 1, 2, 3..., 25 itd.). Dziękuję wszystkim za pomoc. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry