Przeniesienie obiektu interaktywnego z G2 do G1 2205 2

O temacie

Autor

Zaczęty 7.10.2012 roku

Wyświetleń 2205

Odpowiedzi 2

gothic1210
  • Gość
Witam. Chciałem sobie przenieść złoże złota i piłę z G2 do G1. W tym celu skopiowałem pliki MDM z g2 do Anims/_compiled. Na próbę wstawiam do Spacera vob z takim visualem i niestety nie działa. Spacer nie rozpoznaje takiego pliku. Spróbowałem zmienić rozszerzenie (podczas wpisywania w spacerze jakby co) na ASC ale to też nic nie dało. Czyżbym zapomniał o jakiejś animacji? W plikach g2 nie znalazłem żadnych plików o podobnej, takiej samej nazwie jak ww. obiektów. Mam coś dopisać do jakiegoś pliku? Proszę o pomoc.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Musisz zdekompilować wszystko do ASC aby G1 sam sobie skompilował po swojemu bo zdaje mi się ze pliki animacji są inaczej czytane w Gothic`ach pamiętam ze tak robiłem jak wstawiałem węża z WOG który był skompilowany pod G2NK.

gothic1210
  • Gość
Dzięki, działa. Mam jeszcze jedną sprawę. Pobrałem z WoG paczkę takich modeli (Db_Mobsi) w których był warsztat w plikach ASC i MDS. Wrzuciłem więc na próbę MDS do spacera jako obiekt interaktywny. Wchodzę do gry. Podchodzę do obiektu i "używam" go. Postać Podchodzi i potem tak dziwnie drga do przodu. No chyba, że puszczę Ctrl. Czy to brakuje jakiejś animacji? W tym warsztacie jest piła więc może brakować animacji z g2?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry