Total War - temat ogólny 2846 5

O temacie

Autor Gruppenfuehrer Kereth

Zaczęty 5.10.2012 roku

Wyświetleń 2846

Odpowiedzi 5

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Jak w temacie. Grał ktoś oprócz mnie i Hwepa? Jak ktoś jest w posiadaniu jakiejkolwiek części (raczej z wyjątkiem tych nowszych), to możnaby zagrać przez multi.
 
Комиссар RBT

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja mam jakieś tam Total Wary, w sumie kapania mnie nie interesowała a nie miałem z kim grać na multi by ogarnąć czy jest to ciekawe na online.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.
posiadam oryginalnego medievala II jakby co, można zagrać
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Oj grało się grało :)  W swojej kolekcji posiadam oryginalnego Shogun: Total War :)  Grałem także w Rome: Total War oraz teraz gram w Medival II Total War,

Grałem także w Medival Total Warr (czesc pomiedzy Shogunem a Rome :)  ) Ale jakos nie przypadla mi do gustu,

Co do najnowszych czesci, Shogun II Total War, Napoleon itp (nie wiem juz co wyszlo) bron palna troszeczke moim zdaniem wypacza zabawe :)  Ale kto co lubi, każdy cos znajdzie dla Siebie
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Co do najnowszych czesci, Shogun II Total War

Oj nie zgadzam się - w Shogunie 2 możesz zdecydować czy jednak chcesz wytworzyć broń palną szybciej (co oznacza przejście na chrześcijaństwo) lub opracować technologię bez kumania się z europejczykami lub w ogóle to olać.

Cytuj
, Napoleon itp (nie wiem juz co wyszlo) bron palna troszeczke moim zdaniem wypacza zabawe :)  Ale kto co lubi, każdy cos znajdzie dla Siebie

Zgoda, walki w Empire i Napoleonie wyglądają nieco statycznie, ale taka epoka - co poradzić.
 
Комиссар RBT

Gerry Rafferty

Gerry Rafferty

O.D.A.L.
posty478
Propsy839
Profesjabrak
  • O.D.A.L.

Gerry Rafferty
O.D.A.L.

Total War - temat ogólny
#5 2013-02-28, 16:32(Ostatnia zmiana: 2013-02-28, 16:42)
https://www.youtube.com/watch?v=7fqb3cPPfuM



Przyszło mi do głowy teraz, że mam nadzieje ze Ai nie będzie się zachowywało jak w poprzednich częściach ze swoimi wojskami, tzn będzie rzeczywiście poruszać się po mapie ogromnymi armiami zamiast kilka jednostek to tu to tam. I będzie zawsze unikać bitew o ile nie będzie całkowicie pewne wygranej, o ile na to pierwsze wydaje mi się ze mogę liczyć bo w shogunie pod tym względem było dużo lepiej. Na to drugie nie wydaje mi się bo chociaż dużo bardziej realne i trudniejsze, gameplay mógłby na tym ucierpieć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry