Labirynt 3 7825 13

O temacie

Autor RafalBudzis

Zaczęty 30.09.2012 roku

Wyświetleń 7825

Odpowiedzi 13

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Labirynt 3
2012-09-30, 18:34(Ostatnia zmiana: 2012-12-03, 19:42)
https://www.youtube.com/watch?v=j6FQXQoUGrg


Pobieranie : Labirynt v0.8.9

Co do trybu multi na razie sobie daruje może kiedyś do tego wrócę.


Spoiler ze starym 1 postem:
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=U--KDWrRr3c




Zapraszam do mini testu gierki na razie nie mam menu i innych jest tylko sama rozgrywka

Sterowanie

W,A,S,D - poruszanie się gracza 1
E - klawisz akcji gracza 1

T, F, G, H - poruszanie się gracza 2
Y - klawisz akcji gracza 2

I, J, K, L - poruszanie się gracza 3
O - klawisz akcji gracza 3

STRZALKI - poruszanie się gracza 4
CTRL PRAWY - klawisz akcji gracza 4

Wyjście z gry Alt + F4 !

http://budzis.republika.pl/programy/L3_Alpha.rar

Różnice między wersja 2 a 3
- dodano system drzwi i kluczy
- dodano przełączniki uruchamiające przesuwanie ścian
- rozbudowano scrolling teraz gra stara się pokazać jak najwięcej graczy na ekranie lecz nadal głównym graczem który zawsze będzie widoczny jest żółty gracz 1
- zmieniono kolor i wygląd światła
- dodano możliwość wyrzucania/podnoszenia pochodni dzięki czemu możemy oznakować gdzie już byliśmy
- dodano dźwięki przy akcjach

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
A kiedy obiecany tryb multi? :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A kiedy obiecany tryb multi? :D
Jeszcze w tym roku ^^

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Dziś w wasze ręce oddaje edytor map oraz grę do odczytywania własnych plansz :)  Jeśli ktoś by chciał zobaczyć swoją plansze w grze wystarczy wysłać swój projekt na rafal612b@wp.pl

Pobieranie : http://budzis.republika.pl/TestDL3.rar

https://www.youtube.com/watch?v=93ObeLU5Nbc

Dooku

Dooku

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Pobrałem, zagrałem i wygrałem ;p  Fajne chociaż trzeba się przyzwyczaić do ograniczonego pola widzenia.Pyknąć se wieczorkiem na relaks- akurat.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Taki mini filmik żeby nie było ze nic nie robię :D

https://www.youtube.com/watch?v=llQ6Xjj93fE

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mam taki idealny pomysł, dodaj opcję zmiany sterowania :ok:  
Jak dodasz obsługę pada to będę w niebie :lol:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Labirynt 3
#7 2012-11-01, 23:37(Ostatnia zmiana: 2012-11-01, 23:41)
[quote author=sawik#msg date=1351809433 klawisz akcji dla gracza
ŚPM - usuwanie gracza z planszy na którym jest kursor myszy
PPM - wł/wył sterownia myszą gracza na którym jest kursor myszy

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wysyłasz ray'a do punktu wciśnięcia myszką i tym samym nadajesz kierunek ruchu? Cokolwiek zrobisz nie rób path findingu bo to zniszczy przyjemność z gry.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cokolwiek zrobisz nie rób path findingu bo to zniszczy przyjemność z gry.
nie nie nie to działa bardzo prosto

Jeśli kursor jest oddalony o więcej niż +/- 10 px to postać się porusza w stronę kursora ale wykonując standardowe ruchy. Kursor jest nad postacią postać idzie tylko do góry tak jak byś trzymał klawisz W.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nowa wersja gry i edytora do pobrania w 1 poście


RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wersja 0.9 już jest !!!

https://www.dropbox.com/s/nsfe50bvdm7getp/Labirynt%203%20v0.9.rar

Filmik :

https://www.youtube.com/watch?v=HiEfE-cKo-8

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nowy edytor wzorowany trochę na spacerze miejmy nadzieje ze nie będzie zaliczał tylu zwiech :D

https://www.youtube.com/watch?v=0fBMQhWEImM


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry