Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3412771 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3412771

Odpowiedzi 7445

Yberion

Yberion

Użytkownicy
posty162
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobra leje na to, odpuszcze sobie to xd
 

Badass

Badass

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem, podczas wczytywania gry często  się zawiesza i nie da się wczytać aktualnego save'a. Pasek ładowania się zatrzymuje, pokazuje się pasek zdrowia i sprzęt na jakim gram i nic więcej się nie dzieje. Ktoś coś?

Widzę DX11 :) Zapis zostaw działa wejdź w folder Gothica\system wytnij na chwilkę do jakiegoś nowego folderu na pulpicie folderGD3D11 i pliki D3DCompiler_43.dll,d3dcompiler_47.dll, ddraw.dll Jest to spowodowane tym że zapisałeś w godzinach deszczowych. Deszcz pada zawsze od godziny 16:30-17:30 więc w tych godzinach po prostu unikaj robienia zapisów co do zapisów to zapisz po tej 17:30 i wklej z powrotem DX11 :)

Dzięki  :D to rzeczywiście pomogło, nie spodziewałem że deszcz jest przyczyną takich problemów
 

konny12

konny12

Użytkownicy
posty30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Gdy chce wejść do kopalni zaczepia mnie strażnik i nie chce wpuscic choć mam przy sobie tych 3 nowych kpaczy co miałem wziać
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
kto w 1 rozdziale uczy 2 poziomu alchemii?
 

Iskiel

Iskiel

Użytkownicy
Miłość, mądrość, odwaga.
posty102
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Miłość, mądrość, odwaga.
Sprawdź Cor Kaloma i Briama. Ten drugi to Bandyta. Ten pierwszy na pewno nie za darmo.
 
W imieniu całego forum the Modders pragnę wznieść toast za Bractwo Spolszczenia, za ich dobrą robotę i duży wkład w naszą małą społeczność fanów Gothica. Bez nich wiele modów nie zostałoby nam nigdy zaprezentowanych w naszym ojczystym języku. Dziękujemy.

konny12

konny12

Użytkownicy
posty30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czemu jak mam wyuczone górnictwo nie moge wydobywać rudy? I gdzie szkuac składników do przywołania posłańca śniącego
 

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Czemu jak mam wyuczone górnictwo nie moge wydobywać rudy? I gdzie szkuac składników do przywołania posłańca śniącego

Posiadasz kilof ?
 
 

logow1

logow1

Użytkownicy
posty133
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
U kogo przekuję Uriziel na jednorękę ? 1.4.8
 

Iskiel

Iskiel

Użytkownicy
Miłość, mądrość, odwaga.
posty102
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Miłość, mądrość, odwaga.
Ależ wy, ludzie, nie ogarniacie gry, albo macie tak słabą pamięć...

logow1, sprawdź u kowala w wieży opodal chatki Cavalorna, jeśli ktoś w ogóle ma to umieć, to najpewniej on i chyba tylko on. Thongvor, albo jakoś tak, się zwie, dawno ostatnio grywałem. W końcu przecież to Nordmarczyk, nie?

konny12, po wyuczeniu się górnictwa szukasz żył danego złoża, są magiczna ruda i złoto, ale gdzie, to już nie powiem, wysil się i poszukaj, w sumie aż tak potrzebne to nie jest to złoto, ale warto mieć kilka bryłek, jakby co. Nie ryjesz w zwykłych Bryłach rudy, tylko w Żyłach. Oczywiście, kilof potrzebny, jak ręce do kopania.
A składników szukaj po całej Kolonii, weź zwój Telekinezy, przeszukuj obszar po obszarze, to pewnie znajdziesz, co tam potrzebujesz. To nie jest takie trudne, jak się wydaje. Wystarczy nieco cierpliwości i rzetelności, no i dokładność nie zaszkodzi.

Gothic nie jest taki trudny, żeby go nie ogarniać. Ja nigdy niemal nie mam z niczym problemów, bowiem mam dwie główne zasady gry - przeszukiwać każdą glebę dokładnie (jeśli można, Telekinezą, w G2 już tak łatwo nie ma), i na początku oraz na końcu każdego rozdziału odwiedzać każdą postać imienną w celu pogadania, obczajenia, czy nie mam jakiegoś dialogu nowego/niewykorzystanego, ewentualnie handlu, jeśli coś tam gość ma jeszcze, etc. Jeszcze można dodać, że nigdy nie odpuszczam ani troszkę PD, obiegam całą GD na początku każdego rozdziału w celu wybicia każdego potwora, i sprawdzam nawet tam, gdzie teoretycznie sprawdzać nie trzeba, bo nic tam nie powinno być (gdybym grał w Dark Souls, szło by mi pewnie lepiej za 1ym razem, niż niektórym dość doświadczonym graczom za 2gim czy 3cim...). Serio, te zasady nie są trudne do wpojenia i nauki, a potem można naprawdę miło i bezproblemowo ukończyć chyba każdą modyfikację do każdej cz Gothica (nie liczę tu problemów ze strony bugów!). I to z bardzo wysokim wynikiem. A potem, jak ja, będziecie ręce załamywać, widząc, jak szybko i z jakimi statystykami etc.niektórzy kończą grę, taka mała wada profesjonalnego gracza Gothica :lol2:

Aha, i jak nie dostanę propsów za pomoc, to Wam bana załatwię, dość już mam ludzi, którzy nie wiedzą, że to nimi się tutaj dziękuje. A potem zdziwieni, że nikt nie chce pomóc.
 
W imieniu całego forum the Modders pragnę wznieść toast za Bractwo Spolszczenia, za ich dobrą robotę i duży wkład w naszą małą społeczność fanów Gothica. Bez nich wiele modów nie zostałoby nam nigdy zaprezentowanych w naszym ojczystym języku. Dziękujemy.

fangothica12

fangothica12

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ależ wy, ludzie, nie ogarniacie gry, albo macie tak słabą pamięć...

logow1, sprawdź u kowala w wieży opodal chatki Cavalorna, jeśli ktoś w ogóle ma to umieć, to najpewniej on i chyba tylko on. Thongvor, albo jakoś tak, się zwie, dawno ostatnio grywałem. W końcu przecież to Nordmarczyk, nie?

konny12, po wyuczeniu się górnictwa szukasz żył danego złoża, są magiczna ruda i złoto, ale gdzie, to już nie powiem, wysil się i poszukaj, w sumie aż tak potrzebne to nie jest to złoto, ale warto mieć kilka bryłek, jakby co. Nie ryjesz w zwykłych Bryłach rudy, tylko w Żyłach. Oczywiście, kilof potrzebny, jak ręce do kopania.
A składników szukaj po całej Kolonii, weź zwój Telekinezy, przeszukuj obszar po obszarze, to pewnie znajdziesz, co tam potrzebujesz. To nie jest takie trudne, jak się wydaje. Wystarczy nieco cierpliwości i rzetelności, no i dokładność nie zaszkodzi.

Gothic nie jest taki trudny, żeby go nie ogarniać. Ja nigdy niemal nie mam z niczym problemów, bowiem mam dwie główne zasady gry - przeszukiwać każdą glebę dokładnie (jeśli można, Telekinezą, w G2 już tak łatwo nie ma), i na początku oraz na końcu każdego rozdziału odwiedzać każdą postać imienną w celu pogadania, obczajenia, czy nie mam jakiegoś dialogu nowego/niewykorzystanego, ewentualnie handlu, jeśli coś tam gość ma jeszcze, etc. Jeszcze można dodać, że nigdy nie odpuszczam ani troszkę PD, obiegam całą GD na początku każdego rozdziału w celu wybicia każdego potwora, i sprawdzam nawet tam, gdzie teoretycznie sprawdzać nie trzeba, bo nic tam nie powinno być (gdybym grał w Dark Souls, szło by mi pewnie lepiej za 1ym razem, niż niektórym dość doświadczonym graczom za 2gim czy 3cim...). Serio, te zasady nie są trudne do wpojenia i nauki, a potem można naprawdę miło i bezproblemowo ukończyć chyba każdą modyfikację do każdej cz Gothica (nie liczę tu problemów ze strony bugów!). I to z bardzo wysokim wynikiem. A potem, jak ja, będziecie ręce załamywać, widząc, jak szybko i z jakimi statystykami etc.niektórzy kończą grę, taka mała wada profesjonalnego gracza Gothica :lol2:

Aha, i jak nie dostanę propsów za pomoc, to Wam bana załatwię, dość już mam ludzi, którzy nie wiedzą, że to nimi się tutaj dziękuje. A potem zdziwieni, że nikt nie chce pomóc.

mądrze ktoś w końcu napisał :) Ale powaznie, biegasz po mapie z telekineza w ręku? Za samo to leci props.
 

xaszyx

xaszyx

Użytkownicy
posty12
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Uwaga post zawiera liczne porady, jesli chcesz sam odkryć świat moda/gothica to nie czytaj!

Cytuj
Ale powaznie, biegasz po mapie z telekineza w ręku?
Tak, tak nie on jeden, no i jak coś zobaczysz tą telekinezą to możesz wcisnąć spację po czym przytrzymać PPM i kliknąć LPM żeby to zebrać nie marnując zwoju.

Mod ma wysoki poziom i trudno o xp na początku kiedy go najbardziej potrzeba z uwagi na rosnący koszt głównych atrybutów, w 1 rozdziale wbiłem 12 lvl pomijając miasto orków, harpie z Starej Cytadeli, nieumarłych z zatopionej wieży, 4 lub więcej brzytw niedaleko W.Xardasa ogniste jaszczury, węże, trolle i
cieniostwory (z uwagi na trofea łowiectwa ulumulu) i kilka zębaczy w klasztorze. Myślę że dałoby się wbić 13 ale to już kombinowanie z biciem npc no i coś jeżeli nie większość ze wspomnianych potworów co nie jest frajdą na tym etapie gry.

Generalnie mój sposób na 1 rozdział jest taki: pierwszy lvl idzie w torfea a potem nawalajta w siłę. Niestety ja zrobiłem błąd marnując 30 punktów nauki na:
* skradanie - niepotrzebnie, bo chodząc tyłem lub bokiem nie robimy chałasu, można tak rabować domki w obozach w nocy z wyjątkiem tych co mają nudnych kolesi przed domem co nigdy nie śpią. Oczywiście tracimy 100xp u rączki który nas nie poprze, ale to jest pikuś przy nieruszonych 10PN na tym etapie gry.
* 5% walki jednoręcznym - nic to nie daje a naukę myślę że powinno się zostawić na okres po wyczerpaniu nauki siły od npcków.
* 1lvl alchemii - Tutaj nie widziałem aby była potrzebna do zadań, bynajmniej żadne zadanie nie powala xp by inwestować, co prawda można robić mikstury tytoń itp. dla xp ale można to wszystko zrobić po wyczerpaniu nauki siły od npcków.

Teraz tak, nabijałem 1lvl na 1 gothikowy dzień tnąc pod koniec dnia drewno i lulu do łóżka do rana dla tego 70xp, szło tak do około 8 lvla, oczywiście ciągle będąc w ruchu, ale potem... idzie  już gorzej.

Na początku wbijamy do obozu bandytów skrótem przez góry przy placu wymian (tam gdzie skrzynka i 2 młode gobliny) robimy tam 2 questy, idziemy do Draxa po test i dostawę, potem do SO bierzemy/robimy jakieś zadania, potem obóz myśliwych to samo, kiedy wbijemy 1 poziom uczymy się wszystkich dostępnych trofeów, czyli 4 od draxa i 5 od kolesia w obozowisku strażników przy świątyni orków (okolice Cavalorna) przy okazji wydymamy orków ze świątyni zaciągając ich do środka gdzie powinni wpaść do dziury, rabujemy świątynie i jej okolice zdobywając 1ręczny silny łomotacz który zachowujemy na potem.
Teraz możemy iść z Mordragiem do NO, uwaga aby myśliwi z góry nie zabili nam ścierwojadów między aidianem i cavalornem, co więcej tutaj mordrag może się zbugować i dalej nie iść, zalecane dobre robienie savów, potem podobnie jest z wilkami aby aidian ich nie zabił, dalej już luz do obozu, nie zaczepiamy krwiopijców! W NO kupujemy od wilka krwiopijców i czytamy, robimy zadania z zielem "podarunkami" wbijamy do karczmy płacąc 100 bryłek i u góry czeka na nas 3 szkodników którzy nie potrafią sami się zebrać i zabić kilka utopców przy ich rybackich chatkach... (kupa śmiechu z logiki tych OP szkodników XD) Najpierw idziemy do tej chatki, dajemy chłopakom luzu w zabijaniu a my lootami mobki i na koniec po zabiciu topielców nie podchodzimy do chatki za blisko tj. nie wstąpcie na drewniany podest, bo wtedy quest się kończy. Dlaczego nie możecie zakończyć zadania spytacie?
Ano od tego momentu dostajemy 2 szkodników którzy pójdą za nami wszędzie gdzie tylko są wstanie dojść w koloni (oprócz innych worldów np. wnętrza starej kopalni) do póki nie skończymy questa.

Tych 2 szkodników zabije nawet stado orkowych psów, kąsaczy czy 4 orków. Wystarczy by mobki miały na nas agro (czyli goniły tylko nas) a szkodniki mogą dowoli je bić. Aby nie stracić agro biegamy w kółko, zwłaszcza blisko szkodników, którzy łatwiej trafią w kreatury jakiekolwiek ściągniemy. Oczywiście zaleca się zacząć czyścić kolonię od ścierwojadów itp. a orków itp. zostawić sobie na potem - ze względu na to by gracz nauczył się wspomnianej powyżej taktyki "agro i wiej do wieśka i bogdana bo do nawalająca mobki para" he he..

Tak czy inaczej niektóre moby po prostu nie damy rady zabić nawet ze szkodnikami, wtedy sami musimy sobie radzić ale nie mieczem, bo skończymy jako mielone kotlety... I nie kiedy jesteśmy ze szkodnikami, bo więcej będzie tych kotletów.
Tutaj trzeba użyć magi, i to raczej nie ze zwojów, bo szkoda ich, ale używamy kryształu z kotła, a potem po pobiciu 3 golemów przy wieży Xardasa używamy ich serc jako run: kula ognia, bryła lodu, Uderzenie wiatru (czy jakoś tak)
Kula ognia im dłużej trzymamy tym większy dmg, bryła nie może zabić ale dmg robi do czasu kiedy przeciwnik ma low hp, ponadto zamraża go co jest naprawdę dobre nawet na npcków pokroju Bulita. Uderzenie wiatru świetnie sobie radzi z grupami przeciwników, oczywiście trzeba znaleźć dobre miejsce by używać tych zaklęć, tak aby moby nie mogły znaleźć do nas drogi.
Manę czerpiemy jak wodę z wodospadu z amuletu którego za nic w świecie nie oddajemy balowi lurkowi!

Oczywiście nie dołączamy do żadnego obozu, kretów czy kopaczy dopóki nie stwierdzimy że już kolonia jest tak czysta a zadania tak porobione, że nie ma co już zwlekać (robić).

Save gry to podstawa, czasami save robimy co kilka sekund, a czasami wczytujemy grę 50 razy w ciągu kilku minut. Zalecam 4 savy, u mnie to wygląda tak:
slot 1 nazwa: s1 - save szybki, tutaj zapisuję zazwyczaj przed walką, otwarciem skrzyni, bądz pociągnieciem zadania.
slot 2 nazwa: s2 - podobnie ale używam kilka razy rzadziej bądź naprzemienie z s1.
slot 3 nazwa: SA - Save Awaryjny, robię taki średnio co godzinę gry, po prostu kiedy uznam że już czas, albo przed ważnym wyborem w zadaniu itp.
slot ostatni nazwa: Wybór obozu - kiedy wbijesz ten 12 lvl czy może nawet 13 i stwierdzisz że to już czas na wybór obozu, to robisz ten zapis zanim dołączysz, a po co? Ano jakbyś nagle zmienił zdanie że szkodniki nie są już cool i cienie mają fajne zbroje... albo przejdziesz grę jako bandyta i teraz chcesz spróbować nowicjuszem z bagien... czy coś tam... to zawsze masz save gdzie nie musisz kolejnych kilkudziesięciu godzin spędzać na grze od nowa.. No chyba ze nowa wersja wyjdzie xD

A to porada jak inwestować PN w pierwszych 12 lvlach:
- UWAGA jak mamy pierścienie itp. na siłę to je zdejmujemy zawsze przed treningiem blisko progów. progi to 25,50,75 itd.
0lvl 5+3= 8 punktów siły (5 start, 3 od diego)
1lvl 9 PN na trofea, nauka +1 siły = 9 siły
2lvl 10 PN na siłę, czyli nauka +5 +5 = 19 siły
3lvl 10 PN na siłę, czyli nauka +5 = 24 siły i omijamy próg ucząc się nadal +5 siły za 5PN czyli mamy 29 siły, ale koszt następnych wynosi 2PN za 1siły.
4lvl 10 pn na siłę, czyli nauka +5 = 29siły
5lvl 10 pn na siłę, czyli nauka +5 = 34siły
6lvl 10 pn na siłę, czyli nauka +5 = 39siły
7lvl 10 pn na siłę, czyli nauka +5 = 44siły
8lvl 10 pn na siłę, czyli nauka +5 = 49siły
9lvl 10 pn na siłę, czyli nauka +5 = 54siły i omijamy próg ucząc się nadal +5 siły za 10PN czyli mamy 54 siły, ale koszt następnych wynosi 3PN za 1siły.
10lvl 9 pn na siłę, czyli nauka +3 = 57siły
11lvl 9 pn na siłę, czyli nauka +3 = 60siły
12lvl 12 pn na siłę, czyli nauka +4 = 64siły

No i taka postać poradzi sobie z trollami ziemnymi czy pełzaczami w Starej Kopalni. Oczywiście nie pięściami na te trolle! Na ziemiach orków w jednej jaskini jest szept burzy jednoręczny oręż który jest chyba najlepszy jaki możemy dostać i nosić na tym etapie gry.

A teraz tak już poza poradami, moje pytania i przemyślenia:
1. To ile siły od npc można się nauczyć? 100? Do kiedy rozwijać siłę od
nauczycieli? A kiedy wbijać alchemię 2 poziom. No i jaki poziom pod koniec gry ktoś miał kto ukończył najnowszą wersję moda?
2. Są jakieś zadania które są ukryte/niedostępne dopóki nie nauczę się danej umiejętności? Wiem o zadaniu z Starej Kop. z magazynem od kopacza na dole.
3. Jest coś jeszcze by warto uczyć się czegoś po za 2lvl alchemi, siłą i walką bronią? (idąc w wojka, bo i tak magię całkiem spoko mam z serc golemów i OP amuletu na manę, to na co mi kręgi, mana i inne runy lol...)
4. Czy są inni bossowie po za Nyrasem i królową pełzaczy których śmierć da się ominąć i zabić potem po zakończeniu treningu siły od npc?

No a przemyślenia są takie, że zadań mogłoby być więcej (zwłaszcza daily questów) i więcej xpa za nie skoro lvlowanie jest takie mozolne xD No i respawn niektórych mobów co tydzień/miesiąc w zależności czy to ścierwojad czy troll i xp za kopanie rudy, otwieranie zamków (np x do potęgi 2 xp gdzie x to rodzej Zamka, np zamek 2znakowy to 4xp, 10 znakowy to 100xp itp.) byłoby miłym dodatkiem do genialnego moda.

Gdyby dało się przejść grę łucznikiem tez byłoby super - jakiś balans broni itp. bo woj nadal wymiata xD.

 

fangothica12

fangothica12

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Żeś się rozpisał :) dla mnie ten mod to zabawa bo gothica przechodzę na wszystkie sposoby z zamkniętymi oczami, niemal tak, jak Ty. Z tym, że ja zawsze idę na wojownika z jednoręczną bronią, nie lubię 2H i magii - mój ulubiony fantasy wojownik to Conan ;) teraz pytanie mam: czy telekineza wyłapuje w terenie jakieś ukryte (nie wiem, w ziemi?) itemy czy po prostu zbieracie nią rośliny? Bo ja chodzę normalnie po krainie i zbieram co leży :)
A, i 1h na minimum 20% to obowiązek, nie cierpię trzymać miecza w dwóch rękach więc siłę dzielę z zawsze z 1H :) N
 

matejko44

matejko44

Użytkownicy
posty3
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Co robić dalej w zadaniu- Bunt Zbieraczy, gdy Rufus mówi żebym zaatakował Lewusa, po zaatakowaniu go nikt mi nie pomaga, ani nic się nie dzieje więcej z tymi Zbieraczami. Wybiłem wszystkich sam ale Rufus nie zagaduje.

Miałem identyczny błąd, w zasadzie jedyny poważniejszy jaki napotkałem. Nawet przy pomocy kodów nie udało mi się go rozwiązać.
 

xaszyx

xaszyx

Użytkownicy
posty12
Propsy7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dla mnie też to zabawa, chociaż ja lubię wyciskać z gry soki przy okazji z siebie też i staram się robić najlepsze postacie, przechodzić misje dla najlepszych profitów. W moda gram od kilku tygodni czasami, gothica1 grałem i przeszedłem kilka lat temu ale mam dobrą pamięć co do gier, więc już na początku wiedziałem gdzie nie chodzić, a gdzie iść.

Przeszedłem gothic 3 niedawno i tam telekineza do wykrywania też jest ważna jeśli chcesz wszystko pozbierać (zwłaszcza na pustyni w trawach w których zobaczysz niemalże nic jeżeli nad tym nie stoisz)

Telekineza wyłapuje itemki (czyli rośliny miecze zwoje itp.), które prawdopodobnie ty nie zauważysz, ale nie zawsze, bo to zależy czy teren/przeszkody bedą na drodze między itemkiem a tobą, ja robię tak że czasami idąc zatrzymuję się i robię obrót 360 z telekinezą co jakiś czas. Tak z telekinezą na przykład znalazłem jakiś magiczny łuk zadający 90 obrażeń, chyba nawet fire dmg wymagający jednak 100 zręki i many, więc... no ale np. na bagnach tabliczki sobie brałem z sąsiednich wysepek, choć tabliczek jest 12 to chyba 2 są w obozie zaś conajmniej 1 nie dasz rady telekinezą bo jest ukryta za konarem czy jakoś tak. Złoty miecz miałem za nim pokonałem zebacze.

Cytuj
Co robić dalej w zadaniu- Bunt Zbieraczy, gdy Rufus mówi żebym zaatakował Lewusa, po zaatakowaniu go nikt mi nie pomaga, ani nic się nie dzieje więcej z tymi Zbieraczami. Wybiłem wszystkich sam ale Rufus nie zagaduje.

Miałem identyczny błąd, w zasadzie jedyny poważniejszy jaki napotkałem. Nawet przy pomocy kodów nie udało mi się go rozwiązać.
Miałem podbnie, tj. Jako szkodnik po rozdaniu alko dla lewusa i bandziorów pogadałem z Rufusem, który sugerował bym pierwszy zrobił krok i zaaatakował lewusa, ale lewus mnie zaczepia i mówi że przesadziłem po czym atakuje, a po pokonaniu go nic, ani pobicie wszystkich bandziorów, lewka i księcia ani zabicie ich nie ruszają zadania. Normalnie po rozdaniu alko i rozmowie z Rufusem ten powie, że horacy coś od nas chce, ale grając jako szkodnik te zadanie jest zbugowane. Wcześniej jako bandyta i Cień zrobiłem bez problemów przy pomocy Horacego.
 

Yberion

Yberion

Użytkownicy
posty162
Propsy13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jako Bandyta chciałem tego questa zrobić, więc też ten bug występuje, nie tylko jako szkodnik :(
 

fangothica12

fangothica12

Użytkownicy
posty27
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jako Bandyta chciałem tego questa zrobić, więc też ten bug występuje, nie tylko jako szkodnik :(

Jestem Bandytą, zadanie rozwiązuje się bezproblemowo na dwa sposoby od Horacego. Nie ma buga. Wczoraj je zrobiłem.
 

kris_187

kris_187

Użytkownicy
posty1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Również miałem tego buga, za trzecim razem dopiero się udało.
Nie wiem czy wpływ na to miało to że zmieniłem kolejność rozdawania alkoholu (czyli zacząłem od Księcia, później Lewus, bandzior przy wejściu do sypialni Księcia i na końcu bandzior przy magazynie) czy też że po rozdaniu alkoholu zagadałem do Rufusa po północy i on wysłał mnie do Horacego. Wcześniej, wykonując te operacje za dnia Rufus nic nie wspominał o Horacym a zadania nie dało się ukończyć.
 

zgley

zgley

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem czy tak ma być czy to jakiś błąd - nie mam Aidana przy swojej chatce w ogóle, zniknął. Próbowałem wpisać marvin i przywołać npc, ale marvin w ogóle jakby nie działał.
Po prostu martwię się, że zbugował się gdzieś na jakiejś walce z wilkiem czy coś. Byłem się przespać dwa razy, ale npc nie przeniosło z powrotem. No i nie mam jak zrobić misji z raportem dla Cavalorna.
Jakieś sugestie?
 

Sensoy

Sensoy

Użytkownicy
posty143
Propsy29
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam problem. Jestem w drugim rozdziale i robię zadanie bunt zbieraczy po stronie buntowników (wersja 1.4.8) i po dostarczeniu alkoholu Lewus zagaduje mnie, zmienia się na pomarańczowo i atakuje mnie. Bije jego i resztę tych Szkodników podchodzę do Lewusa i nic. Co zrobić??
 
Ukończone Modyfikacje:
Gothic 1
Zagadka Bagiennego Ziela                               
Świat Skazańców
Edycja Rozszerzona 1.4.5 i 1.4.8
Ciemności Gordotha
Czas Zapłaty 1.5
Gothic 2
TheReturning 2.0 (0062) i (0066.1)
L'hiver Edition 0.9.3 i 1.1 PL
Złote Wrota
Bandyci

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Firnt czy jako mu tam - myśliwy w obozie, tak własnie, hehe myśliwych. Wziąłem zadanie i nie było z nim żadnych dialogów, zaś samo zadanie się akytowało i jestem w trakcie jego wykonywania.

Da się zdobyć będą w Nowym Obozie pancerz myśliwych? Ten co ma Gestath i Outlam - ładnie wyglądają.
 


0 użytkowników i 9 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry