Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna 3409143 7445

O temacie

Autor

Zaczęty 16.09.2012 roku

Wyświetleń 3409143

Odpowiedzi 7445

gothic1210
  • Gość
Gdybyś napisał kilka dni temu... Aktualnie jestem trochę zajęty - Dark Saga sama się nie przejdzie  :ok:
Trudno. VestaX da radę sam. Może ktoś się jeszcze trafi. :D
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Jeśli to nie za późno, to na początku lutego mógłbym się podjąć.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
A w sumie, gdy dokończysz to możesz podesłać link do sprawdzenia. Może akurat coś znajdę  :wink:
 

Jaeger

Jaeger

Użytkownicy
posty162
Propsy55
  • Użytkownicy
Pograłem w modyfikację, i wyłączyłem po paru godzinach...

Cała masa literówek, składnia u niektórych postaci po prostu leży, a czytając niektóre dialogi myślałem że dostanę oczojebu. Nachodzi na to wszystko brak ciekawych dialogów u tych nowych npctów (u starych też), nuda ze strony fabularnej, idiotyczny filmik z ataku na kopalnie nie pokazujący niczego oprócz 3 strażników i cienia łażących jakąś drogą.

Modyfikacja jest najzwyczajniej w świecie nudna i chyba robiona na siłę. Co do tekstur i leveldesignu się nie doczepie bo niektóre miejsca odświeżone wyglądały całkiem fajnie, niestety nie ratuje to modyfikacji będącej w takim stanie jakim teraz jest. Poczekam na kolejne kroki autora jakie poczyni w poprawianiu błędów i bzdur dialogowych, chociaż powątpiewam że uratuje to całość.
 
Cytuj
3. Pamiętaj, kolorek, ranga i ilość postów na forum świadczy o długości penisa!



Towarzysz Karabynier

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o fabułę to się nie zgodzę. Grałem bandytą (z tydzień, nie kilka godzin) i fabuła była w porządku (tu atak na obóz, tam na Wolną Kopalnię, jeszcze dalej ludzie Gomeza wzajemnie się wybijają). Było po prostu ciekawie. Przede wszystkim, mod ukazał badytów jako zwykłych więźniów Kolonii, którzy starają się po prostu przeżyć jak reszta. Coś innego niż "Kawał Sukinsyna" (jak w MT). Co prawda, zdarzają się literówki i nielogiczne dialogi, ale poza tym gra się przyjemnie.
 

gothic1210
  • Gość
Wszyscy powtarzają "nielogiczne dialogi". No to proszę spoiler i przynajmniej 2 przykłady.  :ayfkm:
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót

arto
Tester Złotych Wrót

Gothic: Banda Quentina - dyskusja ogólna
#386 2013-01-27, 17:31(Ostatnia zmiana: 2013-01-27, 17:37)
Ja nic nie mam do tego moda jest fajny, a dialogi nie są złe.
 

VestaX

VestaX

Użytkownicy
posty19
Propsy6
  • Użytkownicy
Fabuła jest naprawdę ciekawa, ja jestem hejterem ale nie miałem się do czego przyczepić.
 
Intel Pentium 200MMX, 16 MB RAM, Akcelerator 3D-FX Voodoo 4MB, Dysk twardy Seagate 850 mb, Internet - Modem TPSA - pakiet socjalny

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Wszyscy powtarzają "nielogiczne dialogi". No to proszę spoiler i przynajmniej 2 przykłady.  :ayfkm:


Spoko, jak przejrzę moda to coś Ci wypisze.

PS: Mod mi się podoba, żeby nie było.
 

bek

bek

Użytkownicy
posty7
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
ja jestem hejterem ale nie miałem się do czego przyczepić.
Powiedz to Wuwuzeli albo Ogro.. sorki, Tomusiowi.


~gothic1210
jak potrzebujesz pomocy przy dialogach to pisz, coś mogę ci sklecić zgrabnego. Na to akurat zawsze znajdę czas, bo już wszystkich w Gdyni wkurwiam swoim polonistycznym gderaniem ;d
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Tak w ogóle, tekstury pancerzy robiłeś sam czy z WoGa?
 

gothic1210
  • Gość
Tak w ogóle, tekstury pancerzy robiłeś sam czy z WoGa?
Z WoG. Wybrałem prace naszego forumowego kolegi Rysy i jakiegoś innego gościa.

Prace nad 1.4 lecą jak krew z nosa, ale zawsze coś : p
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
 

Adamm

Adamm

Użytkownicy
posty7
Propsy5
  • Użytkownicy
MAm pytanie czy ciągle można automatycznie zampisać się do gildii kretow poprzez wzięcie pancerza kreta w kotle? Zawsze w g1 tak robiłem bo to darmowa zbroja a potem sie dziwilem ze nie moge sie nigdze dostac, w koncu patrze na karte postaci - a tam gildia kret. A wczesniejszych save nie mialem. Po tym usunąłem moda i postanowiłem czekać na inną wersję.

Tak swoją drogą to można by było tego moda zmieszać z mroczne tajemnice  - wtedy by było fajnie.
 

gothic1210
  • Gość
MAm pytanie czy ciągle można automatycznie zampisać się do gildii kretow poprzez wzięcie pancerza kreta w kotle? Zawsze w g1 tak robiłem bo to darmowa zbroja a potem sie dziwilem ze nie moge sie nigdze dostac, w koncu patrze na karte postaci - a tam gildia kret. A wczesniejszych save nie mialem. Po tym usunąłem moda i postanowiłem czekać na inną wersję.

Tak swoją drogą to można by było tego moda zmieszać z mroczne tajemnice  - wtedy by było fajnie.
Tak. I to nie zostanie zmienione. Wyraźnie pisze, że "chciałbym dołączyć do was jak kret". Wasze przyzwyczajenia mnie zupełnie nie obchodzą. Był tu już taki jeden...
Nie będzie żadnego łączenia z MT ani innymi modami. Praktycznie bugi w 1.4 są już poprawione, ale zdecydowałem się realizować możliwość zostania magnatem i małe zarządzanie obozem.
 

Adamm

Adamm

Użytkownicy
posty7
Propsy5
  • Użytkownicy
Czy dołączenie jako kret daje jakieś questy?
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Tak swoją drogą to można by było tego moda zmieszać z mroczne tajemnice  - wtedy by było fajnie.


Tak! Dorzućmy jeszcze Diccurica (to nic, że zupełnie inny świat i fabuła). Golden Mod? Jasne, czemu nie. To nic, że zadania będą się gryzły. Co to za mod, w którym nie będzie wielce osławionego Czasu Zapłaty? Dorzucajmy! W sumie, Die Bedrohung też fajny mod :)  The Long Voyage Home - będziemy mogli wybrać, czy chcemy grać kobietą, czy mężczyzną.
Jeszcze mara i tytany :ok:
Jak szaleć, to szaleć! Zróbmy "Wielki Mix Gothica". Co ja za głupoty piszę? Niech teamy modderów z całego świata połączą siły i stworzą "Super Mega Pro Power Gothic".

Ależ mnie to zażenowało... Po co robić nowe mody, skoro można ulepszać stare? :ayfkm:
 

gothic1210
  • Gość
Zacząłem testować wersję 1.4 razem z VestaXem. Są jacyś chętni do pomocy? Najlepiej osoby, które już w moda grały; żeby były mniej więcej obeznane co i jak.
Tak przy okazji mała lista unowocześnień w wersji 1.4
Cytuj
- nowy sposób przyłączenia się do Starego Obozu
- dodane zadanie z mapą Ratforda
- regeneracja many
- dodano zadanie z rybakami (wykorzysatnie chat rybackich przy jeziorze w okolicy NO)
- wyświetlana jest informacja o przerwaniu zadania
- dodano zadanie "Trzej lordowie"
- możliwość smażenia wątroby kretoszczura
Listę poprawionych bugów dam po skończeniu testów.
 

UserosPro

UserosPro

Użytkownicy
posty50
Propsy16
  • Użytkownicy
Cytuj
- dodane zadanie z mapą Ratforda
Moje zadanie! Zawsze je robię jak zaczynam "moddować"

A swoją drogą ciekawe czemu go nie ma w grze.
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry