Niewidoczne obiekty 5739 14

O temacie

Autor Wicon

Zaczęty 29.08.2012 roku

Wyświetleń 5739

Odpowiedzi 14

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy

Wicon

Niewidoczne obiekty
2012-08-29, 17:08(Ostatnia zmiana: 2012-08-29, 18:00)
Zrobiłem nowy model domu w programie Blender. Wyeksportowałem go kerraxem, wrzuciłem do folderu meshes i chcę dodać dom do świata. Więc wczytuje zen, daje insert Vob, wybieram swój model domu, daje apply ale go nie widać. Są te czerwone kreski, które pokazują gdzie są granice obiektu, ale go nie widać. Portali na razie nie dodawałem jak coś. Gdy skompilowałem dom jako osobny mesh/zen wszystko śmiga ładnie pięknie, ale jako vob już nie.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka
Sprawdź czy jest ustawiony na środku siatki w blenderze. Prawdopodobnie ustawiłeś go w złym miejscu, dlatego znajduję się z dala od tych kresek, które wyznaczają gdzie powinien się obiekt znajdować.
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
Niestety to nie jest wina tego. Location mam ustawione na O, 0, 0. Jest na samym środku siatki.
 

RychuKapucino

RychuKapucino

Złote Wrota
posty27
Propsy78
ProfesjaGrafik 3D
  • Złote Wrota
Nie znam się na tym ,ale moze to coś ze skalą ,co?
 

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Po pierwsze ile ma poli/tris domek , z tego co piszesz dom jest zbyt skomplikowany żeby wrzucić go jako voba jedyne rozwiązanie wrzuć go jako mesches w modelu świata .   Co do skali modelu jest to mało prawdo podobne bo były by idne objawy .
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
albo kijowo zrobiony model, albo za duża skala lub za mala ale najbardziej mi pasuje kijowo zrobiony model, gdyż jak dałem zbyt wielką skale to miałem model na caly świat, a jak by był zbyt mały to raczej kresek by nie było, jest jeszcze opcja taka że model jest przezroczysty i go poprosty nie widać w grze ani spacku, daj u teksture i napisz co tam dalej
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
Tekstury oczywiście ma, każdy plane ma swoją teksture, wszystko dokładnie sprawdziłem. Ze skalą też nic, bo sprawdzałem na podstawie modelu postaci, który można kerraxem zaimportować do blendera i do jego rozmiarów wszystko dopasowałem, drzwi, wnętrza itd.

A czy to może być wina tego, że nie mapowałem plan'ów? Tzn. chodzi mi o unwrmap.
 

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
Dobra, po problemie. Mam kolejny problem, wiem że już gdzieś było na forum ale nie znalazłem.

Zrobiłem już sporą część miasta, wszystko jest do siebie idealnie poprzyciągane, jak sprawdzam w blenderze (dokładnie) nie ma ani jednej dziury. Jednak gdy uruchomię mesha spacerem, pojawia się masa dziur w podłodze.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Pewnie odwrócone normalne, bądź błąd w eksporcie.
 

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
Eksportowałem kilka razy i nic.
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
A normalne sprawdziłeś??
 

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
No, eksportowałem i jak mesha spacerem wczytam to w spacerze są dziury, a w blenderze ich nie ma.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zabij goblina lagą to zadziała.  :ok:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
Przeinstaluj blendera lub zainstaluj nowsza wersje, albo zainstaluj wingsa czy triala 3d maxa i nim wczytaj dany świat następnie zapisz go jako mesches i nim próbuj w spacerze (najpierw oblukaj czy w tym idnym programie niema dziur.
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
Dziwne, popoprawiałem to ale potem porobiły się dziury w innych miejscach, a wiem, ze w nich nie było. Głupie to jest bo ja za każdym razem E wytłaczam daje magnet przyciąganie i nic mi to nie daje. Musi być jednak jakiś błąd przy eksporcie, no nic, lipka, będę musiał pozasłaniać trawą albo jakimś innym shitem, oczywiście w miare możliwości, mam nadzieję że nie porobi się aż tyle dziur i w jaskiniach ich nie będzie.

Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry