Problem z dialogiem 1512 2

O temacie

Autor Knight81PL

Zaczęty 10.08.2012 roku

Wyświetleń 1512

Odpowiedzi 2

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Hej, tworzę moda i zamierzałem dodać nową opcję dialogową dla Xardasa. Jednak podczas reparsowania skryptów wyskakuje mi taki błąd:
U:PAR ')'
(line 102)

Linijka 102 to : Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
Tutaj ten kawałek dialogu, który chcę dodać:

//========================================
//-----------------> Bron_ognista
//========================================

INSTANCE DIA_Xardas_Bron_ognista (C_INFO)
{
   npc          = NONE_100_Xardas;
   nr           = 200;
   condition    = DIA_Xardas_Bron_ognista_Condition;
   information  = DIA_Xardas_Bron_ognista_Info;
   permanent = FALSE;
   description = "Co powiesz mi o tej broni?";
};

FUNC INT DIA_Xardas_Bron_ognista_Condition()
{
    if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_Xardas_FirstEXIT))
    && (Npc_HasItems (other, ItMw_Fire_Sword_Skel) >=1)
    && (MIS_Sekret_Dheana == LOG_RUNNING)
    {
    return TRUE;
    };
};


FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_Info()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_15_01"); //Co powiesz mi o tej broni?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_02"); //Pokaż.
    B_GiveInvItems (other, self, ItMw_Fire_Sword_Skel, 1);
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_03"); //Hmm..
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_04"); //To bardzo stara broń. Bez wątpienia magiczna.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_05"); //Skąd ją masz?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_15_06"); //Strażnik świętego ognia ją nosił.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_03_07"); //A po co ci wiedzieć coś na temat tej starożytnej broni?

    Info_ClearChoices (DIA_Xardas_Bron_ognista);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien podróżnik się nią interesuje.", DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pytam z czystej ciekawości.", DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc);
};

FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_15_01"); //Pewien podróżnik się nią interesuje.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_02"); //Hmm..
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_03"); //Wyczuwam kłamstwo w twoich ustach
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_04"); //Lepiej powiedz prawdę!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123_03_05"); //I to szybko!
    Info_ClearChoices (DIA_Xardas_Bron_ognista);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien podróżnik się nią interesuje.", DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pytam z czystej ciekawości.", DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc);
};

FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_01"); //Pewien duch chciał mnie za nią zabić.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_02"); //Hmm...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_03"); //Nie wyczuwam, żebyś kłamał. Dobrze uwierzę ci.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_04"); //A więc mów co z tym duchem?
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_05"); //Duch Dhean zabierając mi ten miecz rzucił się na mnie, mówiąc, że w połączeniu z jakąś runą da potężną broń. Wiesz o czym mowa?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_06"); //Niestety nie...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_07"); //Myślę jednak, że składników jest więcej.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_08"); //Więcej?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_09"); //Taak, podejrzewam, że jest ich sporo. Chodź i tu mogę się mylić.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_10"); //Dobrze.
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_15_12"); //Czy mógłbyś mi oddać miecz?
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa_03_13"); //Co? A tak, jasne. Trzymaj.
    B_GiveInvItems (self, other, ItMw_Fire_Sword_Skel, 1);
    B_LogEntry                     (TOPIC_Sekret_Dheana,"Xardas twierdzi, że składników jest dużo więcej niż tylko miecz i runa.");

    B_GivePlayerXP (100);
    AI_StopProcessInfos (self);
};

FUNC VOID DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc()
{
    AI_Output (other, self ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_15_01"); //Pytam z czystej ciekawości.
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_03_02"); //Hmm...
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_03_03"); //Wyczuwam, że mnie okłamujesz!
    AI_Output (self, other ,"DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc_03_04"); //Daję ci jeszcze jedną szansę, żebyś mi powiedział prawdę!
    Info_ClearChoices (DIA_Xardas_Bron_ognista);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien podróżnik się nią interesuje.", DIA_Xardas_Bron_ognista_podroznik_123);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pewien duch chciał mnie za nią zabić.", DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
    Info_AddChoice (DIA_Xardas_Bron_ognista, "Pytam z czystej ciekawości.", DIA_Xardas_Bron_ognista_ciekawosc);
};

Z góry dzięki za pomoc.
 

Godefroy93

Godefroy93

Rzeka
posty289
Propsy196
NagrodyV
Profesjabrak
  • Rzeka

Godefroy93
Rzeka

Problem z dialogiem
#1 2012-08-10, 12:30(Ostatnia zmiana: 2012-08-10, 12:30)
Cytuj
Info_AddChoice              (DIA_Xardas_Bron_ognista, Pewien duch chciał mnie za nią zabić., DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean-aa);
Tu masz błąd popraw na:
Cytuj
Info_AddChoice              (DIA_Xardas_Bron_ognista, Pewien duch chciał mnie za nią zabić., DIA_Xardas_Bron_ognista_dhean_aa);
 
"Pierre is enjoying his new bicycle!"



Spoiler
1.Co to są ryry?

Ryrami płynie woda

2.Obrybiacie bonk?

Tak! Obrybiamy bonk.

To nie zgydne z prywem!

3.Pierre lubi swój nowy rower!

Bardzo mnie to cieszy, a co to za Pierre?

To taki chłopak z wioski.

4.Ładna kurtka!

My alpiniści nazywamy to wiatrochronem.

Niech jej Pan pod żadnym pozorem nie zdejmuje!

Allo!,allo!

Knight81PL

Knight81PL

Użytkownicy
posty21
  • Użytkownicy
Dzięki wielkie! Zamieniłem jeszcze wszędzie dhean-aa na dhean_aa i działa! Temat można zamknąć.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry