Zanim napiszesz jakis temat, sprawdź tutoriale...
"Expected" oznacza brak czegoś. tam gdzie jest Expected ";", wstaw średniki na końcu tej linijki (polecam do tego notepad++). Tak samo jest z innymi znakami. "Unknown identifier" oznacza zmienną/stałą - goticzek nie wie co to jest, bo nie zostało to wcześniej podane, że tak to nazwę.
Zacznijmy od tego, że Twój npc to SLD_888_Gerald, a w dialogu masz ustawiony djg_715_gerald

Poza tym cześc twoich błędów musi siedzieć w innych plikach, bo Twój dialog ma 117 linijek, a błędy pokazuje w 121. Wklejam Te Twoje skrypty normalnie w code, żeby inni nie musieli tego ściągać...
Postać:
Spoiler
INSTANCE SLD_888_Geralt (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Geralt";
guild = GIL_SLD;
id = 888;
voice = 4;
flags = FALSE;
npctype = NPCTYPE_MAIN;
// ------ Aivars ------
aivar[AIV_FollowDist] = 400;
// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 6);
// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_MASTER;
// ------ Equippte Waffen ------
EquipItem (self, ItMw_Zerrikanski_sejmitar);
// ------ Inventory ------
CreateInvItems (self, itpo_Health_03, 1);
// ------ visuals ------
B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Pony", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_wiedzminska_zbroja);
Mdl_SetModelFatness (self, 1.1);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);
// ------ Kampf-Talente ------
B_SetFightSkills (self,99);
// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_888;
};
FUNC VOID Rtn_Start_888 ()
{
TA_Stand_Eating (07,03,21,03,"NW_TAVERNE_04");
TA_Stand_Drinking (21,03,07,03,"NW_TAVERNE_04"); //Tutaj miałeś źle wpisaną godzinę rutyny
};
Dialog:(poprawiłem już Ci instance)
Spoiler
//*********************************************************************
// Info EXIT
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Geralt_EXIT (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Geralt;
nr = 999;
condition = DIA_SLD_888_Geralt_EXIT_Condition;
information = DIA_SLD_888_Geralt_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Geralt_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Geralt_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Info Hello
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Geralt_Hello (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Geralt;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Geralt_Hello_Condition;
information = DIA_SLD_888_Geralt_Hello_Info;
permanent = FALSE;
description = "witaj";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Geralt_Hello_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Geralt_Hello_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Geralt_Hello_15_00"); //Witaj nieznajomy
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_Hello_01_01"); //Wszystko jest do dupy. Akurat wtedy gdy odnalazłem swoje przeznaczenie jacyś debile musieli mnie ogłuszyć i tu wywieść teraz niewiem jak mam wrucićdo domu.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_Hello_01_02"); //Gdyby był tutaj ze mną chociasz Jaskier to nieczułbym się tak samotny ponieważ byłbym samotny miałbym przyjaciela u swego boku.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_Hello_01_03"); //Czy mugłbyś kupić mi piwo oddam ci później pieniądze prosze ja musze się narazie zastanowić co dalej.
};
//*********************************************************************
// Zadanie
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Geralt_zadanie (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Geralt;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_Condition;
information = DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_Info;
permanent = FALSE;
description = "No dobrze";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Geralt_Hello))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_15_00"); //No dobrze tak szczerze to wspułczuję ci.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_01_01"); //Dziękuje ci ale niema takiej potrzeby.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_01_02"); //Wiesz co przynieś mi to piwo.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_zadanie_01_03"); //A ja później opowiem ci dokładniej te historie oczywiście jeśli będzie cię to interesowało.
};
//*********************************************************************
// Koniec zadania
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_SLD_888_Geralt_piwo (C_INFO)
{
npc = SLD_888_Geralt;
nr = 1;
condition = DIA_SLD_888_Geralt_piwo_Condition;
information = DIA_SLD_888_Geralt_piwo_Info;
permanent = FALSE;
description = "Mam dla ciebie piwo";
};
FUNC INT DIA_SLD_888_Geralt_piwo_Condition()
{
if (npc_knowsinfo (other, DIA_SLD_888_Geralt_zadanie))
&& (npc_hasitems (other, itfo_beer) >= 1
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_SLD_888_Geralt_piwo_Info()
{
AI_Output (other,self ,"DIA_SLD_888_Geralt_piwo_15_00"); //Mam piwo.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_piwo_01_01"); //Dziękuje.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_piwo_01_02"); //Mama nadzieje że kiedyś uda mi się wrucić do domu.
AI_Output (self ,other,"DIA_SLD_888_Geralt_piwo_01_03"); //A tu masz swoje złoto.
B_giveinvitems (other, self, itfo_beer, 1);
Createinvitems (self, itmi_gold, 100);
B_giveinvitems (self, other, itmi_gold, 100);
B_LogEntry (TOPIC_piwo, "Dałem Geraltowi piwo.");
};