Szachy - zapisy i dyskusje 216782 830

O temacie

Autor Anonymized

Zaczęty 2.08.2012 roku

Wyświetleń 216782

Odpowiedzi 830

KornikS

KornikS

Użytkownicy
posty104
Propsy72
NagrodyV
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Nie zapominajmy o liście:
1. Zireael
2. Sculler
3. Adanos
4. Duke Nukem
5. KornikS
6. Żelazko
7. Ruffin
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jest nas siódemka. Kto jeszcze? :D

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
To masz ośmiu i więcej nie uzbierasz.
1. Zireael
2. Sculler
3. Adanos
4. Duke Nukem
5. KornikS
6. Żelazko
7. Ruffin
8. Sawik
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Jeszcze poczekamy do końca tygodnia. Potem losowanie w niedzielę i zaczniemy grę. :D

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
A ja myślałem że się nie doczekam, a jednak.
 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Generalnie jestem przeciwny czekaniu. Nierówne grupy, albo czekanie na dodatkowe siedem osób? Wydaje mi się że kto miał się zgłosić ten się zgłosił, ale to Twój event, nie ingeruję.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Mamy osiem osób. Sam się niedawno zapisałeś, więc jest szansa, że ktoś dojdzie. ;) Prawdopodobnie będą dwie grupy, chyba że zgłosi się kolejne osiem osób. Na spokojnie w weekend rozpiskę zrobię i odbędzie się losowanie grup.

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
i odbędzie się losowanie grup.

WIELKA KUMULACJA  :D
 
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Ok, odbyło się losowanie grup. Wkrótce napiszę temat z rozgrywkami. Oto grupy:

Grupa A
1. Duke Nukem
2. Sawik
3. KornikS
4. Adanos

Grupa B
1. Ruffin (Majkel)
2. Zireael
3. Sculler
4. Żelazko

Życzę wszystkim użytkownikom powodzenia. :D
Spoiler


Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
 

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
O kurwa, jestem w grupie smierci
 
some things are meant to be

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Uff jestem uratowany. Chociaż wiem i tak, że będę miał ostatnie miejsce.
 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
No przejść grupę, musisz.

Widzę, że zbiera się rzesza kibiców  :cool: Nie stawiaj na mnie, bo dawno nie grałem i pewnie dostanę wprdl w grupie śmierci  :D
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Myślę, że każdy ma szansę wyjść z grupy. :)

Ja mogę zagrać w czwartek wieczorem po 19 lub w weekend. Napiszcie kiedy macie czas, by zagrać. Jeśli ktoś chętny niech pisze na PW. Mogę również rozegrać z kimś sparing. :)

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
To ja na początku proponuję sparing Adanos, a potem normalną grę gdzieś w czwartek.
 
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Dzisiaj nie dam rady zagrać, dlatego podałem czwartek. Jeszcze weekend. Ogólnie to wieczorami po 19 (czasem wcześniej). Więc możemy jutro zagrać sparing, a umówić się na właściwą partię w inny dzień.

Duke Nukem

Duke Nukem

Gry (themodders@telegram)
Król Duke Nukem
posty826
Propsy422
ProfesjaNierób
  • Gry (themodders@telegram)
  • Król Duke Nukem
Dzisiaj nie dam rady zagrać, dlatego podałem czwartek. Jeszcze weekend. Ogólnie to wieczorami po 19 (czasem wcześniej). Więc możemy jutro zagrać sparing, a umówić się na właściwą partię w inny dzień.

Okej, coś podobnego miałem właśnie na myśli.
 
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry