Unity 3D - problem z kamerą 4006 4

O temacie

Autor Nekron197

Zaczęty 31.07.2012 roku

Wyświetleń 4006

Odpowiedzi 4

Nekron197

Nekron197

Użytkownicy
posty192
Propsy13
  • Użytkownicy
Witam, dzisiaj zaczołem się bawic tym programem, ale już na samym początku pojawiły się jakieś dziwne problemy... Mianowicie gdy tylko zbliże się kamerą do terraina to on znika razem z drzewami trawą itp. poprostu widze to co jest pod nim czyli nic. Oco w tym może chodzić i jak to naprawić...?
 

Ridic530

Ridic530

Użytkownicy
posty73
Propsy3
  • Użytkownicy
Nie za bardzo zrozumiała ta wypowiedź ale jesli chodzi ci o to że jak kamera znajdzie się pod meshem(terrain) to nie widać tego co jest pod spodem bo tak musi być (to normalne)
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Chodzi mu chyba o to, że myślał, że unity wszystko zrobiło za niego, więc wystarczy wstawić assety i jazda.
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
poligony sa jednostronne
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
albo przelatujesz przez teren albo masz źle ustawioną przednią płaszczyznę obcinania na kamerze (Near clipping plane)
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry