Spacer nie otwiera świata 2659 4

O temacie

Autor HellVard

Zaczęty 25.07.2012 roku

Wyświetleń 2659

Odpowiedzi 4

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Stworzyłem w Wingsie 3D nowy świat. Załadowałem plik do spacera, skompilowałem świat z opcją oudoor i nic. Widzę tylko niebo. Robiłem wcześniej dwa inne światy i otwierało mi je bez problemu. O co chodzi?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Możliwe że zła skala, albo model nie jest ustawiony w pozycji 0,0,0 i jest tak daleko że go nie widzisz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No właśnie nie wiem jak mam ustawić tą skalę. Przy robieniu pierwszego świata dałem 5000 i bezi stał na kwadracie 3x3. Dałem skalę 10000 i nie powiększyło się ani o milimetr. Teraz przy całkiem nowym świecie dałem bodajże 25000 no i nic nie widać.

Jin

Jin

Użytkownicy
Seryjny samobójca
posty32
Propsy8
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Seryjny samobójca

Jin

Spacer nie otwiera świata
#3 2012-07-26, 04:05(Ostatnia zmiana: 2012-07-26, 04:06)
Jeśli świat masz w .3ds to spróbuj usunąć go z _Work\Data\Meshes\_compiled Jednak dawno się w to nie bawiłem więc za bardzo nie wiem.
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
W takiej sytuacji, zalecam format kompa  :F
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry