Jak dodać teksturę do gry, by ona w niej była? 4475 10

O temacie

Autor Timler

Zaczęty 25.07.2012 roku

Wyświetleń 4475

Odpowiedzi 10

Timler

Timler

Użytkownicy
posty43
Propsy1
  • Użytkownicy
W Gothic I chcę zrobić banana. Już mam mesha, tylko chcę użyć nowej tekstury. Jak dodać texturę, by była ona później w grze?
@Down
Naprawdę, bardzo mi pomogłeś :facepalm:  ...
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
W Gothic I chcę zrobić banana.
ale ja nie chce byc zrobiony w gothicu :(
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Teksture ustalisz w skrypcie banana.

Weź na wzór jakiś inny skrypt jedzenia na przykład.
 

Timler

Timler

Użytkownicy
posty43
Propsy1
  • Użytkownicy
Chodzi mi o to, że w Meshu Banana są tekstury "Banana1" i "Banana2". A w skrypcie jest tylko model 3ds. W pliku Textures.vdf nie ma tekstur o takich nazwach, jak je dodać?
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Nadal za bardzo nie rozumiem o co chodzi jeżeli chcesz dodać całkowicie nową rzecz musisz wkleić 3 rzeczy: skrypt, teksture i model. Pokazałbym ci jakiś przykładowy skrypt ale aktualnie nie mam do gothica dostępu.
Jeżeli chcesz żeby były banany o dwóch teksturach to musisz zrobić dwa skrypty.

Jedyne co moge teraz zrobić to podać link do słabego tutka o dodawaniu miecza:

https://www.youtube.com/watch?v=ky-Tq5d0--0
 

Timler

Timler

Użytkownicy
posty43
Propsy1
  • Użytkownicy
Skrypt mam, mesha .3ds też ino właśnie nie wiem jak teksturę dodać żeby potem w grze była  :naughty:
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Tekstury daje się do work/data/textures. W czym problem na podanym wyżej filmiku jest podane gdzie co wkleić.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Teksture ustalisz w skrypcie banana.

Model, jak już, ewentualnie wersję tekstury... :facepalm:  Podany wyżej filmik również jest ujowy...


Dodaj teksturę do _work/data/textures (gdziekolwiek, byle było textures) w formacie .tga i skompilowaną wersję w formacie .tex w textures/_complited (Oczywiście na końcu nazwy musisz dodać -c). Jeśli banan jest betonowy, to upewnij się, czy masz poprawnie wpisaną nazwę tekstury - np Wings lubi je skracać, przez co Goticzek nie widzi banana. W takim razie pozostaje Ci tylko zmiana nazwy tekstury.
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
Cytuj
Teksture ustalisz w skrypcie banana.

Model, jak już, ewentualnie wersję tekstury...
A o czym ja pisałem?

Podany wyżej filmik również jest ujowy...
Przeciesz pisałem, że słaby podałem go żeby wiedział gdzie co wkleić.
 

Rezer

Rezer

Użytkownicy
posty68
Propsy2
  • Użytkownicy
A do fooda .asc nie trzeba?
 

Timler

Timler

Użytkownicy
posty43
Propsy1
  • Użytkownicy
Dobra, banan działa - nie dałem nawet wersji compiled  :pokerface:  no ale dobra. Problem rozwiązany.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry