O modyfikacji Thanatos, tworzonej przez Aeternitasa i świecie, w którym rozgrywa się jego akcja, można szerzej przeczytać pod następującymi adresami:
http://darkforests.i...hanatos_pl.htmlhttp://darkforests.i...cles/a7_pl.htmlhttp://darkforests.i...s/thanatos.htmlNatomiast jako przedstawiciel Aeternitasa zapraszam wszystkich chętnych do udziału w tworzeniu dubbingu do moda. Wiadomo, że dobrzy dubbingerzy powinni cechować się dobrym głosem, dykcją, przyzwoitym mikrofonem i pewnym wyczuciem aktorskim. Jest jednak jeszcze pewien szkopuł. Otóż dubbing modyfikacji pierwotnie zostanie stworzony w języku angielskim. Niektórych może to zniechęcić, ale z drugiej strony pomyślcie - to będzie zupełnie inne wyzwanie. Ponadto mod po angielsku będzie przystępny dla możliwie wielu ludzi z różnych stron świata. Nie jest wykluczone także, że powstanie polska wersja dubbingu. Wówczas ci, którzy się zgłoszą, będą mogli nagrać swoje kwestie po angielsku, jak i po polsku, dzięki czemu dana postać będzie mówiła tym samym głosem w dwóch wersjach językowych.
Chętnych zapraszam do nagrania podanych poniżej kwestii dialogowej oraz kilku dowolnych, własnych, prezentujących głos i umiejętność mówienia po angielsku. Nagrane próbki proszę wysyłać na mail:
nouwak@gmail.com lub za pomocą PW.
AI_Output(self,other,"Goral_Hi_3_01"); // Oh my god, am I dreaming?
AI_Output(other,self,"Goral_Hi_15_02"); // What?
AI_Output(self,other,"Goral_Hi_3_03"); // A living man. How did you get here?
AI_Output(other,self,"Brago_Borders_15_01"); // Why people are so afraid of the Borders?
AI_Output(self,other,"Brago_Borders_4_02"); // It's not the Borders of what the people are afraid, but the land, which lays behind.
AI_Output(other,self,"Brago_Borders_15_03"); // So what's behind?
AI_Output(self,other,"Brago_Borders_4_04"); // The worse than hell, boy. I don't even imagine.
AI_Output(other,self,"Brago_Borders_15_05"); // But you know something at least. Tell me.
AI_Output(self,other,"Brago_Borders_4_06"); // I know only one thing. We must get out of here as fast as possible. The problem is we don't know how.
AI_Output(other,self,"Brago_Borders_15_07"); // Maybe I will find the right way.
AI_Output(self,other,"Brago_Borders_4_08"); // You? You're as lost as we are. Boy, just stay alive, this is the most important thing you can do.