Hełm na postaci 2563 3

O temacie

Autor toptik

Zaczęty 9.07.2012 roku

Wyświetleń 2563

Odpowiedzi 3

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
Witajcie, mam takie pytanie. Chodzi mi o to gdzie i co muszę wpisać w skrypcie postaci by po wpisaniu kodu miała od razu hełm, no oczywiście jeśli jest to możliwe (a wiem że jest ;) ) Czekam na odpowiedź.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Postuluję o warna dla tego Pana, nie dość że było już dość sporo takich tematów, to jest też to w miarę łopatologicznie wytłumaczone w tutorialu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

toptik

toptik

Użytkownicy
posty146
Propsy14
  • Użytkownicy
no trudno... Warn mi nic nie zrobi ;) w każdym razie dzięki za wysilenie się za leniucha :D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Postuluję o warna dla tego Pana, nie dość że było już dość sporo takich tematów, to jest też to w miarę łopatologicznie wytłumaczone w tutorialu.
Podbijam między innymi dlatego ...

Warn mi nic nie zrobi ;) w każdym razie dzięki za wysilenie się za leniucha
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry