Wojna tytanów 20071 67

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 9.07.2012 roku

Wyświetleń 20071

Odpowiedzi 67

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
uwierz mi za 2300 to kupisz teraz gówno, za pół roku-rok nie będzie się nadawał do niczego

Jestem chuj i ci nie uwierzę Teraz komp  za te 2 kafle starczy do zdecydowanej większości gier do wydania nowych konsol(nawet dłużej).

Cytuj
no chyba ze uzywki ale tez coś tam kosztują

Nie wiem jak w Anglii, u mnie 3 dychy za gram.
















Wait, tobie chodzi o używane gry :lol2:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wyprzedzać ? Co maja wyprzedzać ? :D  Przecież te konsole w dniu premiery będą już słabe tak samo jak było z ps3 i xbox360 ;p
Zadałem Ci to pytanie przy okazji dyskusji o Smudzie, zadam i teraz.
Skąd wiesz? Sprawdziłeś to?

I sorry, ale w dniu premiery to wszyscy w gacie srali jakie to cuda nie widy mają na konsolach.

Rybek, termin używek jest dość popularny na rynku gier używanych, nie wiem czy to miał być jakiś żart którego puenty nie złapałem, czy też wytknięcie błędu, jeżeli to drugie to on się nie pomylił, w przeciwieństwie do Ciebie.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Co z tego, że konsole są kilkunastokrotnie słabsze jeśli chodzi o czystą moc przerobową, skoro pod konsole robi się ekstremalne optymalizacje, których nie można zrobić na piecu (bo każdy piec inny a każdy xbox taki sam). W praktyce konsola jest tylko o połowę gorsza od przeciętnego nowego PCta jeśli chodzi o to co może wyrenderować. Poza tym większość gier w ciagu ostatnich lat była robiona tak by wyglądać dobrze na konsolach a nikomu się nie chciało pakować dodatkowych dolarów, żeby wyglądała lepiej na PC. Sytuacja zmienia się dopiero teraz, ale i tak są plotki, że to z powodu nowych konsol.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ta sawik jakbyś wiedział to pojawiają się już pierwsze specyfikacje techniczne co to może być w konsolach i jest to na dzień dzisiejszy słabsze od aktualnego "standardwego peceta" za takie 2300 zł własnie.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

oreca

oreca

Użytkownicy
posty196
Propsy72
Nagrody
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Widzę znawcy tu że nie wiem, złóż tego kompa za 2300 co pociągnie dziś oll na wysokich dotalach w normalnych fpsach to pogadamy a nie pierdolisz głupoty I TYLE

Phenom to szajs jak i wszystkie procki amd do gier kto się zna ten o tym wie.
Radeony za to zgodzę się są lepsze niż geforcy

Gram w gry z lepszą grafą jak ten Skyrim,Wiedźmin 2 czy jakiś tam Crysis 2 i w moim odczuciu Crysis 1 dalej ma najlepszą grafę :X

Co za matoły płacą za markę ?

Jak już pisałem ta rozmowa nie ma sensu bo są tu znawcy z dupy wzięci z zerowym pojęciem o czymkolwiek chyba.... dobre części kosztują i uwierz mi za 2300 to kupisz teraz gówno, za pół roku-rok nie będzie się nadawał do niczego, a to że dla ciebie działa bez przycięć to dla kogo innego może to być masakra takie granie.... Zresztą wypisz no mi tu co byś złożył za 2300 zł to zobaczymy co to bedzie "potrafiło".

http://infobit.pl/kategoria/polecane/zestawy-komputerowe/6
Nie pierdol ten komp pociganie wszystko na wysokich detalach.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Alienware Alpha
Gdyby nie odstraszająca cena ($549) i fakt że od września sama idea salonowego grania będzie dla mnie marzeniem bo nie będę miał salonu (:F), szarpałbym jak Reksio szynkę... albo i nie, bo czym to się różni od pieca, za wyjątkiem ograniczenia tytułów? 

Dzień w którym Sony lub Microsoft podpiszą kontrakt ze Steamem na ich oprogramowanie, będzie dniem uzyskania monopolu w dziedzinie konsoli do gier. 
Głównie zyskałoby Sony, Microsoft niektóre swoje exclusive, wydaje też na Steamie, chociażby Fable czy Mass Effect i Risen I. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

przemek273

przemek273

Użytkownicy
Dark Dragon, Kapłan Słowa
posty1073
Propsy217
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Dark Dragon, Kapłan Słowa

przemek273

Wojna tytanów
#66 2014-06-15, 10:22(Ostatnia zmiana: 2014-06-15, 10:58)
Ja polecam  od siebie kompa. Mimo, że zapłacisz więcej masz tasze gry :ok:


Co do laptopa, to opłaca się, jeśli mamy kasę i nie mamy co robić. Laptopy alienware x17 i x18 dorównują pc i zapewniają ogromną moc obliczającą. Tylko można kupić lapa msi za 2 k mniej, który jest taki sam, tylko nie ma opcji zmieniania kolorystyki i nie ma tak potężnych radiatorów i designu. Tylko jak kogoś stać na msi za 6000 k to stać i alienware za minimum 8 k.

Plusy:
- znacznie lepsza grafika niż na konsoli
- tańsze gry
- możesz podłączyć do telewizora i grac na padzie. Mocny cios w konsole.
- możliwość modernizacji.
- możliwość przeglądania internetu oglądania filmów itp, praktycznie wszystkiego, renderingi itp
- możesz kupić  świetny ekran do kompa.
- z dyskiem ssd czas reakcji będzie arcy błyskawiczny.

Minusy:
- cena. Niestety komp do grania nie jest tani. By starczył na długo(zależy jakie kto ma wyobrażenie długo) trzeba minimum te 3000 k wrzucić a nawet więcej.
- pseudo znawcy chcący wcisnąć tanie gorsze alternatywy. Nie obrażam użytkowników, tylko sprzedawców sklepowych, są tacy co ci wcisną najtańszy procek i7 po cenie najdroższego, albo zsumują ci ghz z wszystkich rdzeni. Na to trzeba uważać.
- Trzeba składać samemu. Jak się nie znamy i zdajemy się na innych to mogą nas zrobić w "wała", albo mogą być 2 różne opinie i w tedy, które wybrać ?

Podsumowując:

Jeśli, kupujesz w miarę dużo gier, do inwestycja w kompa mocarza się opłaci, bo zaoszczędzisz na każdej kupionej grze i może wyjdziesz lepiej niż kupując konsole.

Najlepiej kup płytę główną msi gaming 7 lub asus maxumus vii hero. Wydatek 600-700 zl, pozwolą w przyszłości upgrade na 5 generację procesorów.

Do grania jedyne sensowne procesory do intel core i5 i i7. Starczy i5 4670k, ale jak chcesz ruszyć w przód by chodził z dodatkowy rok czy dwa jak się należy inwestuj w i7 4770k.

Karta graficzna:
Wybór jest prostu tylko seria gtx 700(800 jest tylko na lapy na razie) albo ewentualnie radeon r9. Od siebie polecam te pierwsze. Warto patrzeć na oferty bo czasem sprzedają gtx z podwójną ilością pamięci graficznej.

Modernizacja. Za 4 lata możesz sobie wymienić np kartę graficzną, albo dokupić drugą taką samą. Potem jeszcze za 2 lata np wymieniasz procesor i na kolejne 3 jest święty spokój. Na takie modernizacje z każdej wypłaty oszczędź 50 dyszek albo 100 życie ci się nie pogorszy, a zawsze będziesz grał w to co chcesz.

Przyszłość. Pamiętaj każdy dodatkowy wydatek, który teraz okazuje się zbędny w przyszłości się przyda. Kiedyś ludzie się dziwili po co do gier 4 rdzenie, teraz 4 rdzenie to podstawa.
Tak samo z kartą, nawet jeśli twoja upatrzona teraz wszystko uciągnie, to jak kupisz lepszą to starczy na znacznie dłużej. Lepiej wpakować w kompa raz krocie niż co rok kupować nowy. Ostatecznie zyskasz.

Dysk ssd: Walnij sobie dysk ssd. Znacząco przyśpieszy pracę systemu, sprawi, że nawet jak komp nie będzie tylko wydajny w grach, ale wszystkie operacje i reakcje będą na niebiotycznym poziomie.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja to tylko podałem jako platformę konkurencyjną, sam już posiadam konsolę, niestety stanęło na Xboxie, ale w takiej cenie w jakiej ja go kupiłem, nie mogę marudzić. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry