Problem z dialogiem 4265 18

O temacie

Autor Sculler

Zaczęty 9.07.2012 roku

Wyświetleń 4265

Odpowiedzi 18

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam mam problem z dialogiem postaci otóż po zrobieniu go w easy dialog maker zreparsowaniu skryptów i dialogów on działa ale niepoprawnie. gdy zaczepiam npc wyświetla się standardowa opcja kim jesteś ,którą zostawiłem bez zmian i gdy ją nacisnę dialog automatycznie się kończy. Proszę o pomoc.
 
some things are meant to be

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Było w pierony takich tematów, naucz się szukać i kup okulary.

Jak już mówiłem w innych tematach - takie tematy powinny być kasowane.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Zamiast pisać bezsensowny komentarz lepiej byś mi pomógł. Ale dobra rozumiem chcesz mieć więcej postów. ODŚWIEŻAM
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z dialogiem
#3 2012-07-14, 18:33(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 18:35)
Zamiast pisać bezsensowny komentarz lepiej byś mi pomógł. Ale dobra rozumiem chcesz mieć więcej postów. ODŚWIEŻAM

Polaking ma racje, ale dobra ja ci pomogę jak masz spacera to włącz go i szukaj okienka output-units jak znalazłeś to zminimalizuj, wejdź w folder z gothiciem work/data/scripts/content/CUTSCENE tam masz dwa pliki, usuń je i wróć do spacka...teraz kliknij update poczekaj aż wszystko się odmuli kliknij save i gitara wyłącz spacka uruchom gothica z zaznaczonym reprase script i wszystko....sory za błędy (zawsze je robię)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Przykro mi ale jak bym tego nie zrobił to bym tego tematu nie napisał po za tym napisałem ,że to zrobiłem "zreparsowaniu skryptów i dialogów".
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Przykro mi ale jak bym tego nie zrobił to bym tego tematu nie napisał po za tym napisałem ,że to zrobiłem "zreparsowaniu skryptów i dialogów".
Hmm to reparsowałeś skrypty czy stworzyłeś nowe pliki (ou.bin i ou.csl)?,,,wgl spróbuj jeszcze raz bo czasami się jakiś błąd wcina i niema chcianego effektu i do tego powiem że mógłbyś wrzucić tutaj skrypt a nie,,,jakto mi zawsze mówili na tym FORUM (jasnowidzami nie jesteśmy) xD, ja na chwile lece z kompa więc wrzuć skrypt i albo ktoś inny ci pomoże albo ja za chwile
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Problem z dialogiem
#6 2012-07-14, 18:50(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 18:59)
Usuwałem i reparsowałem kilka razy pliki ou.bin i csl zgodnie z poradnikami.  


Spoiler
// *Script was make in Easy Dialog Maker (EDM)

//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================

INSTANCE DIA_Oskar_EXIT(C_INFO)
{
npc             = Mil_319_Oskar;
nr              = 999;
condition = DIA_Oskar_EXIT_Condition;
information = DIA_Oskar_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description     = "KONIEC";
};

FUNC INT DIA_Oskar_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Oskar_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};

//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================

INSTANCE DIA_Oskar_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc          = Mil_319_Oskar;
nr           = 900;
condition    = DIA_Oskar_PICKPOCKET_Condition;
information  = DIA_Oskar_PICKPOCKET_Info;
permanent    = TRUE;
description  = Pickpocket_60;
};

FUNC INT DIA_Oskar_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (43, 40);
};

FUNC VOID DIA_Oskar_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Oskar_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Oskar_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Oskar_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Oskar_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Oskar_PICKPOCKET_DoIt);
};

FUNC VOID DIA_Oskar_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Oskar_PICKPOCKET);
};

FUNC VOID DIA_Oskar_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Oskar_PICKPOCKET);
};

//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================

INSTANCE DIA_Oskar_HELLO1 (C_INFO)
{
   npc          = Mil_319_Oskar;
   nr           = 1;
   condition    = DIA_Oskar_HELLO1_Condition;
   information  = DIA_Oskar_HELLO1_Info;
   permanent = TRUE;
   description = "miszczu";
};

FUNC INT DIA_Oskar_HELLO1_Condition()
{
    return TRUE;
};

FUNC VOID DIA_Oskar_HELLO1_Info()
{
        AI_Output (other, self ,"DIA_Oskar_HELLO1_15_01"); //miszczu
        AI_Output (self, other ,"DIA_Oskar_HELLO1_03_07"); //dfdfsdfsdfsd
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oskar_HELLO1_15_08"); //sdfsdsdfsd
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oskar_HELLO1_03_09"); //sdfsdfsdfsd
};
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
AI_Output (other, self ,"DIA_Oskar_HELLO1_15_01"); //miszczu
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oskar_HELLO1_03_02"); //dfdfsdfsdfsd
    AI_Output (other, self ,"DIA_Oskar_HELLO1_15_03"); //sdfsdsdfsd
    AI_Output (self, other ,"DIA_Oskar_HELLO1_03_04"); //sdfsdfsdfsd


daj tak i znów zrób w spacku z dialogami powinno haczyć
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Dalej nie działa  :[
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z dialogiem
#9 2012-07-14, 19:53(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 19:55)
Dalej nie działa  :[

Hmm w skrypcie więcej błędów nie widze, musisz coś chujowo robić, czy to nie jest tak że ty najpierw wciskasz update a dopiero usuwasz pliki?   może spróbuj zreparsować skrypty spackiem przy okazji ? tzn najpierw załatwić z dialogami a potem zreparsować skrypty, albo poprostu w gothic starterze nie masz ustawione "reparse script":|


Hmm a czemu masz DIA_OSCAR zamiast DIA_Mil_319_Oskar   ??
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
tak ten generator mi zrobił
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z dialogiem
#11 2012-07-14, 20:03(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 20:14)
tak ten generator mi zrobił
Hmm zmień to tak jak mówiłem wyżej choć to na pewno nie jest przyczyna, ale warto spróbować :)

i pamiętaj aby za każdym razem odnawiać pliki ou i ou.csl :)


i ogólnie po tej ostatniej zamkniętej klamerce ze trzy entery ryśnij tak aby niżej były puste linijki
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
dla estetyki? :)
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z dialogiem
#13 2012-07-14, 20:18(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 20:26)
dla estetyki? :)
Heh co dla estetyki? puste linijki czy dodanie instance npc#msg1044776a w instance dialogu? zrób tak jak mówię hehe może być że dla estetyki

Hmmm czyli ja już spadam, a ty kombinuj a jak nie to pisz jutro na gg jak chcesz :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy

Sculler

Problem z dialogiem
#14 2012-07-14, 20:28(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 20:29)
Dalej nic. Nie wiem co może być przyczyną ale zauważyłem dziwną rzecz mianowicie gdy kasuje pliki ou.bin i csl a potem reparsuje skrypty w spacerze to nie odnawiają się dopiero po updacie dialogów ponownie się tworzą ale widocznie tak musi być :)
 
some things are meant to be

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Dalej nic. Nie wiem co może być przyczyną ale zauważyłem dziwną rzecz mianowicie gdy kasuje pliki ou.bin i csl a potem reparsuje skrypty w spacerze to nie odnawiają się dopiero po updacie dialogów ponownie się tworzą ale widocznie tak musi być :)
Tak bo to właśnie od tego są te pliki słuchaj zrób teraz tak usuń te pliki włącz spacka zuploaduj dialogi zapisz i nie reparsuje skryptów  w spacku poprostu zapisz te pliki i włącz gre z zaznaczony reparse script....powinno być git...Narazie ja spadam już na serio
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Problem z dialogiem
#16 2012-07-14, 20:42(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 22:57)
A ja nadal twierdzę że dialogi jest lepiej reparsować Redefixem.

@down
Ja też, ale redefix jest szybszy (jedno kliknięcie po uprzednim skonfigurowaniu) i nie trzeba odpalać spacera który jest niekompatybilny sam ze sobą.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Problem z dialogiem
#17 2012-07-14, 21:54(Ostatnia zmiana: 2012-07-14, 22:08)
A ja nadal twierdzę że dialogi jest lepiej reparsować Redefixem.
Wiesz sawiku ja tam nigdy większych problemów z reparsowaniem dialogów nie miałem więc też nigdy nie robiłem tego redefixem...napisałem co mogłem i nie wiem wsumie czy pomogłem xD

i jeszcze dodam że niema sensu robić dialogów "easy dialog marker#msg1044782em" lepiej samemu pisać jak nie potrafisz to pooglądaj sobie filmiki czipa17 zaczynając od jego pierwszych filmików aż po trzy części zaawansowanych dialogów on tam zajefajnie wytłumaczył wszystko sam się od niego wiele nauczyłem tzn z jego tutków :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Rozwiązałem problem przy pomocy tego http://themodders.org/index.php?/topic/14894-emptymod/


można zamknąć
 
some things are meant to be


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry