Modele z World of Warcraft 2982 4

O temacie

Autor Arth

Zaczęty 3.07.2012 roku

Wyświetleń 2982

Odpowiedzi 4

Arth

Arth

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
Witam !

Otóż przejdźmy do rzeczy, zacząłem swoją przygodę z modowaniem Gothic'a i mam kilka pytań.

1. W jaki sposób formaty modeli z War3 (.mdl & .mdx) przekonwertować na format Gothica ?
2. Widziałem w jednym poście na forum "Niestety, zbroji Lich Kinga nie będzie, ponieważ silnik gry nie obsłuży tak złożonego modelu", do której części gothica najlepiej wyeksportować modele z World of Warcraft ? Zależy mi na sporej ilości tych modeli bez crashów itp., zależało by mi na Gothic'u "1", ale nie wiem czy to możliwe.

Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
1. Kradzież.
2. Jakiś importer plików z WoWa, poszukaj na stronie odnośnie moddingu tejże gry.
3. KerraxImportExport (KerImpExp)
4. Blender, 3DS MAX lub Maya.
5. Podstawowa obsługa wybranego programu do ewentualnego uproszczenia modelu.
6. Tutoriale.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
1. Kradzież.
To tak jak byś edka oskarżył o kradzież, bo viste point wrzucił do g2. Jeżeli nie rozprowadza tego wszędzie a trzyma dla siebie (np do swoich filmów) to niech sobie to ma. Co z tym zrobi to już jego problem, więc co się martwisz ;*
 

Arth

Arth

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy
1. Kradzież.
To tak jak byś edka oskarżył o kradzież, bo viste point wrzucił do g2. Jeżeli nie rozprowadza tego wszędzie a trzyma dla siebie (np do swoich filmów) to niech sobie to ma. Co z tym zrobi to już jego problem, więc co się martwisz ;*

No bez przesady panowie, jakimś dzieckiem żądnym władzy nie jestem, nie mam zamiaru tego rozpowszechniać. :D
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
1. Kradzież.
To tak jak byś edka oskarżył o kradzież, bo viste point wrzucił do g2. Jeżeli nie rozprowadza tego wszędzie a trzyma dla siebie (np do swoich filmów) to niech sobie to ma. Co z tym zrobi to już jego problem, więc co się martwisz ;*
Spierdalaj :D  u mnie już nie ma muzyki z g3 nie pasowała swoim zbyt sielankowym klimatem do mhocznego klimatu wyspy ;p
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry