Wplyw siły bohatera na zadawane obrazenia 4424 8

O temacie

Autor micho

Zaczęty 1.07.2012 roku

Wyświetleń 4424

Odpowiedzi 8

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
Czy mozna rozwiazac ten problem nie posiadajac doswiadczenia i znajac tylko podstawy programowania? Jesli tak, to prosze o podanie wlasciwego pliku ze skryptem i wskazowek.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Mi się zdaje ze to jest standardowo w gothicu ale może się nie znam. W potworach siła to podstawowa liczba do obliczania obrażeń. Jak się bijemy na pieści to siła naszego bohatera odgrywa decydująca role. Przy mieczach nie wiem.

dopisujesz zadawane obrażeni do 5 funkcji odpowiedzialnych za atakowanie

B_CombatReactToDamage ()
B_Orc_AssessDamage()
ZS_ReactToDamage ()
B_MM_ReactToDamage ()
B_MM_ReactToCombatDamage ()

zrób ze jedną funkcje i zrób wywoływanie tej funkcji w tych 5 będzie łatwiej wprowadzać zmiany ;)

Npc_ChangeAttribute (self, ATR_HITPOINTS, hero.attribute[ATR_STRENGTH] * -1);to zmienia postaci (self) punkty zycia (ATR_HITPOINTS) o siłe bochatera (hero.attribute[ATR_STRENGTH]) w dół (* -1)

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
W jakich plikach znajduja sie te funkcje? W jaki sposob moge przeszukiwac foldery z plikami z rozszerzeniem .d? Mam na mysli szukanie pojedynczych wyrazow.
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ściągnij sobie Notepad++ program potrafi przeszukać wszystkie pliki tekstowe w folderze i podfolderach w poszukiwaniu wyrazu ;)

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Melee-damage is calculated as the following:

damage = (sword-damage + strength - armor - 1)/10

If you land a critical hit, it is not divided by 10 and each hit will do at least the minimum damage as defined in the scripts (Constants.d or AI_Constants.d), 5 by default.


This is not defined in the scripts. To change it, you'll have to use LeGo (or at least Ikarus+HookEngine.d). In the next release of LeGo, an easy way to change it will be implemented. If you desperately want to change it, I can give you instructions on how to do so.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

micho

micho

Użytkownicy
posty14
  • Użytkownicy
How about ranged damage? Is the fourmula the same?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
It should be the same, but the "sword" should be bot etc.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
It's very similar, but there are no critical hits in ranged combat. Well, actually there are only critical hits. That means, if you hit someone with your bow/crossbow, you will always do (damage+dexterity-armor) damage. Maybe you have to subtract 1, but I'm not completely sure. You will always at least do the minimum damage.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

dezerter

dezerter

Użytkownicy
posty147
Propsy39
  • Użytkownicy
wiem tyle ze im więcej masz siły tym dana bron więcej zadaje obrażeń nawet niech to będzie nuż na wilki to przy sile hym 150 powali 1 ciosem
 


Żeby nie było to ja Lynx z GMP


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry