Instalacja zbroi do gry 2683 2

O temacie

Autor XENT

Zaczęty 19.06.2012 roku

Wyświetleń 2683

Odpowiedzi 2

XENT

XENT

Użytkownicy
posty2
  • Użytkownicy

XENT

Instalacja zbroi do gry
2012-06-19, 11:21(Ostatnia zmiana: 2012-06-19, 11:56)
Witam jestem zielony w instalowaniu modów do gothic 2 nk pomoże mi ktoś zainstalować tego moda http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&action=view&fileID=326 jak już jest jakiś poradnik związany z tym jak to zainstalować to bardzo przepraszam za spam i prosił bym w takiej sytuacji o podanie linku do takiego poradnika.

[mod=Avallach]Zmień nazwę tematu (przycisk "Użyj pełnego edytora").[/mod]

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To nie jest modyfikacja, żeby z tego była modyfikacja musisz albo zainstalować animacje (dość dużo roboty jak na coś takiego), albo zrobić osobną modyfikację.
Co do drugiej opcji, jest tutaj pokaźny dział tutoriale więc powodzenia.

Rada na przyszłość, staraj się lepiej nazywać tematy "Mam problem" niewiele mówi i od razu świadczy o twojej niekompetencji.

Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.