Błąd- jak go naprawić? 2665 5

O temacie

Autor szawel

Zaczęty 18.06.2012 roku

Wyświetleń 2665

Odpowiedzi 5

szawel

szawel

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

szawel

Błąd- jak go naprawić?
2012-06-18, 22:05(Ostatnia zmiana: 2012-06-19, 10:42)


Jak to naprawić? Jedyne co edytowałem w skryptach to npc. znaczy usunełem kilku

[mod=Avallach]Zmień nazwę tematu (przycisk "Użyj pełnego edytora").[/mod]
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Nieznany znak 8sma linia. Tyle mówi komunikat. A skąd ja mam do cholery wiedzieć jak u ciebie wygląda 8sma linia? Nie znam się na moddingu gothica, wlazłem tu przypadkowo, ale czy skrypty do gothica nie mają powiedzmy średnika na końcu linii czy coś w tym stylu?
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
8sma
:pokerface:  Nie możesz po prostu napisać "ósma"?
ale czy skrypty do gothica nie mają powiedzmy średnika na końcu linii czy coś w tym stylu?
Daedalus ma składnię podobną do Pascala, C.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
w zspy powinieneś mieć napisany plik, w którym jest błąd.
Peace.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Błędem prawdopodobnie jest dodatkowa klamra zamykająca, inaczej nie wołałoby że nie zna AIVar. No, chyba że zabawiałeś się z klasą NPC.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

szawel

szawel

Użytkownicy
posty4
  • Użytkownicy

szawel

Błąd- jak go naprawić?
#5 2012-06-19, 15:51(Ostatnia zmiana: 2012-06-19, 18:21)
już działa dziedzięki
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry