Najpierw HP - > Low poly - > uv mapping - > bake.

Dzięki, o uv mappingu oczywiście wiedziałem, ja to wliczam do modelowania, bo jak myślę inaczej to mi się nigdy nie chce.
Zreszta kurwa mac, Sawicki, tyle tutoriali mamy w bazie, a ty takie durne pytanie zadajesz? no rece opadaja.
Być może nie awansowałem wystarczająco na forum, jednak jedyna baza tutoriali o grafice 3D dostępna publicznie jest bardzo skąpa, kilkukrotnie już zauważyłem że odsyłasz ludzi do bazy tutoriali... w której wieje pustkami, a to co jest jest zazwyczaj słabej jakości bardziej prowadzenie za rączkę niż użyteczne informacje. Z tutoriali teoretycznych nie ma
prawie nic.
Chyba jedyny ciekawy temat w tutorialach. Trochę o LoD#msg1051050ach jest i tłumaczenie o trójkątach, w sumie to o LoDach mi się zapewne przyda, jednak to o trójkątach co Adanos pisał, nie jest zbyt przydatne, aczkolwiek ciekawe.
Przed sekundką sprawdziłem również dział GameArtu, z nadzieją że może naprawdę się wygłupiłem i znajdę tam coś ciekawego, jednak na próżno, są tam zaledwie dwa tutoriale.