Instancja opcji wyboru użyta dwa razy 2293 2

O temacie

Autor Wicon

Zaczęty 9.06.2012 roku

Wyświetleń 2293

Odpowiedzi 2

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
       Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Gdzie powinienem zacząć szukać", DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj);
        Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Po co ci ten artefakt?", DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta);

};

FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj ()
{
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_00"); //Gdzie powinienem zacząć szukać?
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_01"); //Zacznij może od rozmowy z osobą, dla której szukasz tej broni. Skoro szuka tak potężnej broni, to może wie coś o równie potęznym pierścieniu.
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_02"); //Nie sądzę. To wojownik i chłopiec na posyłki Onara.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_03"); //Masz na myśli Josha? Czyżby wrócił?
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_04"); //Nie. Mówię o kimś innym.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_05"); //Dziwne. Wydawało mi się, że to Josh jest chłopcem na posyłki Onara.
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_15_06"); //Może Onar ma dwóch pomocników.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_07"); //Może! Wydaje mi się jednak, że gdyby tak było to już bym o tym wiedział.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_08"); //Ale skoro tak twierdzisz. Wróćmy jednak do artefaktu.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_09"); //Jeśli ten twój chłoptaś ci nie pomoże, udaj się do obozu myśliwych. U nich krąży sporo plotek.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_gpzsj_08_10"); //Z tego co udało mi się ustalić, artefakt znajduje się w okolicy farmy Onara. Nic więcej jednak ci nie powiem.
         DIA_Andre_jeden = TRUE;
         if (DIA_Andre_dwa == TRUE)// czyli jeśli druga opcja wyboru została wypowiedziana to:
         {
         Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Jaką moc?", DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp);//Pojawi się taka opcja wyboru
         };

};

FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta ()
{
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_15_00"); //Po co ci ten artefakt?
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_08_01"); //Wiem, że Lord Hagen też go szuka. Może gdy mu go dostarczę dostanę awans.
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_15_02"); //Więc o to chodzi.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_08_03"); //Jestem paladynem pierwszego stopnia. Jestem nim już zbyt długo. Czas to wreszcie zmienić.
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_pccta_15_04"); //Rozumiem.
         DIA_Andre_dwa = TRUE;
         if (DIA_Andre_jeden == TRUE)//jeśli została wypowiedziana pierwsza opcja wyboru to:
         {
         Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "Jaką moc?", DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp);// pojawi się taka opcja wyboru. Prosze zwrócić uwagę, że instance tej opcji wyboru jest takie samo jak tej po wypowiedzeniu pierwszej opcji wyboru
         };
};

FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp ()// Dialog tej insacji dialogu, który ma być wypowiedziany.
{
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_00"); //Jaką moc?
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_01"); //Ogromną siłę. Siłę, jakiej nie dorówna żaden ork.
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_02"); //Hmmm... Zastanawiam się nad jedną rzeczą.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_03"); //Jaką rzeczą?
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_04"); //Skoro ten artefakt jest tak potężny, to nie wiem czy opłaca mi się go wymieniać na informację.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_05"); //Informację, która doprowadzi cię do broni równie potężnej co ten pierścień.
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_15_06"); //Doprowadzi mnie do broni, za którą i tak będę musiał zapłacić.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_jmmdp_08_07"); //No dobra! Wygrałeś! Skoro informacja to dla ciebie zbyt niska cena to dopłacę ci 500 sztuk złota.
         if (DIA_Andre_wyb == FALSE)
         {
         Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "To trochę za mało.", DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie);
         };
         if (DIA_Andre_wyb == FALSE)
         {
         Info_AddChoice (DIA_Mil_311_Andre_czcht, "W porządku.", DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak);
         };
};

FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak ()
{
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak_15_00"); //W porządku.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_tak_08_01"); //Miło robić z tobą interesy.
         DIA_Andre_pie_gold = FALSE;
         Info_ClearChoices (DIA_Mil_311_Andre_czcht);
};

FUNC VOID DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie ()
{
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_15_00"); //To trochę za mało.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_08_01"); //No dobra. Dostaniesz 1000 sztuk złota. Co ty na to?
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_15_02"); //Odrazu lepiej.
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_08_03"); //Czy to oznacza, że przyjmujesz stawkę?
         AI_Output (other, self, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_15_04"); //Tak!
         AI_Output (self, other, "DIA_Mil_311_Andre_czcht_nie_08_05"); //Wspaniale.
         DIA_Andre_pie_gold = TRUE;
         Info_ClearChoices (DIA_Mil_311_Andre_czcht);
};

Chciałem aby po tym jak dwie pierwsze opcje wyboru zostaną powiedziane pojawiła się trzecia i zrobiłem to za pomocą zmiennych. Przy tym dwa razy dodałem jedno instance (tej trzeciej opcji wyboru).

Czy nie wyskoczy mi wtedy błąd redenfined identfire?
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Czy nie wyskoczy mi wtedy błąd redenfined identfire?

A co my kompilator ??

redenfined identfire wyświetla się czy 2 takich samych DEKLARACJACH a nie wywołaniach.

Wicon

Wicon

Użytkownicy
posty147
Propsy5
  • Użytkownicy
No właśnie mi o to chodziło, więc jeśli jest git to dzięki.

Temat do zamknięcia.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry