Problem z NPC 4122 11

O temacie

Autor Serek_

Zaczęty 7.06.2012 roku

Wyświetleń 4122

Odpowiedzi 11

Serek_

Serek_

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
Witajcie wszyscy. Mam maly problem. Otoz chcem stworzyc malego do testow moda do Gothic 2. Chcem jednak stworzyc cos innego. Chodzi oto ze chcem zmienic start gry u bezimmiennego. Mozecie powiedziec jak zmienic polozenie bohatera w gothic 2. Np zeby nie byl w wierzy xardasa tylko w gorniczej dolinie w zamku. oraz jak dodac gildie?
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
jeśli chcesz żeby hero rozpoczynał grę w górniczej dolinie będziesz musiał dać w spacerze startpointa
 

Smokmen

Smokmen

Użytkownicy
Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&
posty221
Propsy124
  • Użytkownicy
  • Dzownie do ciebie! Tylko czemu nie odbierasz? Dobra dobra&

Smokmen

Problem z NPC
#2 2012-06-07, 22:04(Ostatnia zmiana: 2012-06-07, 23:34)
Okej napisze bez spamu w jednym poście to co chciałem, to tak:
Witajcie wszyscy. Mam maly problem. Otoz chcem stworzyc malego do testow moda do Gothic 2. Chcem jednak stworzyc cos innego. Chodzi oto ze chcem zmienic start gry u bezimmiennego. Mozecie powiedziec jak zmienic polozenie bohatera w gothic 2. Np zeby nie byl w wierzy xardasa tylko w gorniczej dolinie w zamku. oraz jak dodac gildie?
Wiesz, że nie ma takiego słowa jak chcem :pokerface:  ?

A i masz tu temat właśnie o tym dodaniu gildi:
http://themodders.org/index.php?/topic/13649-jak-dodac-nowa-gildie-w-g2/

[mod=Avallach]Lol, to miał być warn, ale przez pomyłkę zaznaczyłem "nie zmieniaj poziomu" :lol2:
Czuj się jakbyś miał warna :lol: [/mod]

Dzięki czekałem na to odkąd założyłem to konto :lol2:  .
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zmieniasz pozycję start point oraz w ini swojego moda zamiast World = NewWorld.zen musisz dać World = OldWorld.zen
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Pierdolicie bzdury :facepalm:  Żeby hero zaczynał w Zamku, wystarczy zamienić w ini z New na OldWorld.zen. Po tym będzie zaczynał na tych kratkach nad lochami (z tego co wiem jeżeli nie ma StartPointa w zenie to grę się zaczyna na/nad środku(iem) zena).
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tak kaczusiu, zaczyna się na współrzędnych 0,0,0, ale czy to jest chcianym rezultatem? Nie, on zapewne chce by to zadziałało tak że znajdzie się w jednym z pokoi, bądź tam gdzie w G1 Gomez siedział.
Zresztą, w OldWorld.zen jest co najmniej dwa startpointy, nie jestem pewien czy gra by nie zinterpretowała ich jako startpoint w którym mamy zaczynać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Serek_

Serek_

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy

Serek_

Problem z NPC
#6 2012-06-08, 10:26(Ostatnia zmiana: 2012-06-08, 10:28)
No i nie dziala jesli chodzi o gildie. Poniewaz jak np usuwam to "D" i daje nazwe gildi TAG i tak samo w guilds. I nic. Podczas dodania NPC z taka gildia np. "TAG_871_Test" i mi wyskakuje podczas parsowania skryptow na polski "Nieznany idetyfikator". A i mam takie pytanie. Czy jest mozliwosc dodania swiata gothic 1 jako OLDWORLD.ZEN? oczywiscie usuwajac wszelkie potwory npc itp.. :) )
 

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
można, ale będzie z tym trochę roboty
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Problem z NPC
#8 2012-06-08, 10:37(Ostatnia zmiana: 2012-06-08, 10:38)
No i nie dziala jesli chodzi o gildie. Poniewaz jak np usuwam to "D" i daje nazwe gildi TAG i tak samo w guilds. I nic. Podczas dodania NPC z taka gildia np. "TAG_871_Test" i mi wyskakuje podczas parsowania skryptow na polski "Nieznany idetyfikator". A i mam takie pytanie. Czy jest mozliwosc dodania swiata gothic 1 jako OLDWORLD.ZEN? oczywiscie usuwajac wszelkie potwory npc itp.. :) )

Tak, ale będziesz musiał przekonwertować świat z G1 do *.3ds i znowu do *.ZEN, żeby usunęły się wszystkie triggery Tick_Tocki itp.

W jakimś temacie już to wspominałem.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
No i nie dziala jesli chodzi o gildie. Poniewaz jak np usuwam to "D" i daje nazwe gildi TAG i tak samo w guilds. I nic. Podczas dodania NPC z taka gildia np. "TAG_871_Test" i mi wyskakuje podczas parsowania skryptow na polski "Nieznany idetyfikator". A i mam takie pytanie. Czy jest mozliwosc dodania swiata gothic 1 jako OLDWORLD.ZEN? oczywiscie usuwajac wszelkie potwory npc itp.. :) )

Tak, ale będziesz musiał przekonwertować świat z G1 do *.3ds i znowu do *.ZEN, żeby usunęły się wszystkie triggery Tick_Tocki itp.

W jakimś temacie już to wspominałem.
Jest też konwerter, przerabia pliki .zen z G1 pod G2 i na odwrót.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest też konwerter, przerabia pliki .zen z G1 pod G2 i na odwrót.

Good to know.  :ok:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Serek_

Serek_

Użytkownicy
posty5
  • Użytkownicy
No i nie dziala jesli chodzi o gildie. Poniewaz jak np usuwam to "D" i daje nazwe gildi TAG i tak samo w guilds. I nic. Podczas dodania NPC z taka gildia np. "TAG_871_Test" i mi wyskakuje podczas parsowania skryptow na polski "Nieznany idetyfikator". A i mam takie pytanie. Czy jest mozliwosc dodania swiata gothic 1 jako OLDWORLD.ZEN? oczywiscie usuwajac wszelkie potwory npc itp.. :) )

Tak, ale będziesz musiał przekonwertować świat z G1 do *.3ds i znowu do *.ZEN, żeby usunęły się wszystkie triggery Tick_Tocki itp.

W jakimś temacie już to wspominałem.
Jest też konwerter, przerabia pliki .zen z G1 pod G2 i na odwrót.


Znaczy sie bo dzisiaj eksportowalem z worlds.vdf plik World.Zen Otworzylem go spacerem do gothic I i II niestety zaden nie poradzil sobie z tym plikiem bo nic w nim nie ma. Oczywicie tuz przy uruchomieniu zaznaczam opcje "Outdoor" i daje compiluj i mimo tego jest tylko niebo.


Tam czytalem jak to zrobic ale kiedy dodaje tag gildi to mi bledy wyskakuja w spacerze chcem zrobic tak ze kiedy dodam tag gildi to nie wyskoczy zaden blad w spacerze.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry