Mam problem z oskryptowaną postacią 3660 10

O temacie

Autor ThreeAgsVe

Zaczęty 25.05.2012 roku

Wyświetleń 3660

Odpowiedzi 10

ThreeAgsVe

ThreeAgsVe

Użytkownicy
posty6
Propsy1
  • Użytkownicy
Mianowicie:
Mam własną postać której zrobiłem gildię "Bandyta", i dałem jej zbroję Krzyżaka. I mój problem następujący:
Gdy przywołuję tą postać kodem, to powinna mnie odrazu bić ponieważ ma gildię "bandyta" natomiast gdy przywołam tą postać to ona stoi nieruszając się. Dopiero jak ją uderzę to mnnie zaczyna bić... Można to jakoś naprawić?
O to skrypt tej Postaci:


instance Krzyzak_01 (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Krzyzak";
   guild       = GIL_BDT;
   id          = 10000;
   voice       = 3;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;   //Joly: NPC_FLAG_IMMORTAL                                                
   npctype      = NPCTYPE_AMBIENT;
   
   // ------ AIVARS ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
      
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_2h_Pal_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);

      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Fighter", Face_N_Tough_Okyl, BodyTex_N, ITAR_PAL_H3);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1.5);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);

   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_Start_10000;
};
FUNC VOID Rtn_Start_10000 ()
{   
   TA_Guard_Passage   (08,00,20,00,"XXX");
    TA_Guard_Passage   (20,00,08,00,"XXX");
};





To samo mam z moją drugą postacią.. "Myrtańczyk" o gildii "Straż" Gdy widzi bandytę to myrtańczyk stoi i nic nie robi a powinien się rzucić na bandytę. O to skrypt do Myrtańczyka.


instance Myrtanczyk_01 (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name       = "Myrtanczyk";   
   guild       = GIL_MIL;
   id          = 10001;
   voice       = 3;
   flags       = NPC_FLAG_IMMORTAL;   //Joly: NPC_FLAG_IMMORTAL                                                   
   npctype      = NPCTYPE_AMBIENT;
   
   // ------ AIVARS ------
   aivar[AIV_ToughGuy]          = TRUE;
   aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Murder]      = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Theft]       = TRUE;
   aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller]    = TRUE;
   
   // ------ Attribute ------
   B_SetAttributesToChapter (self, 6);                                                   
   
   // ------ Kampf-Taktik ------
   fight_tactic      = FAI_HUMAN_MASTER;   
   
   // ------ Equippte Waffen ------                                                   
   EquipItem         (self, ItMw_1h_PAL_Sword);
   
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv    (self);
      
   // ------ visuals ------                                                         
   B_SetNpcVisual       (self, MALE, "Hum_Head_Bald", Face_N_Weak12, BodyTex_N, ITAR_PAL_M);   
   Mdl_SetModelFatness   (self, 1);
   Mdl_ApplyOverlayMds   (self, "Humans_Militia.mds");

   // ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   
   // ------ Kampf-Talente ------                                                      
   B_SetFightSkills (self, 80);
   
   // ------ TA anmelden ------
   daily_routine       = Rtn_PreStart_10001;
};
FUNC VOID Rtn_PreStart_10001 ()
{
   TA_Guard_Passage    (00,00,12,00,"XXX");
   TA_Guard_Passage    (12,00,00,00,"XXX");
};
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Theft] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;

Wyciulaj to.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

ThreeAgsVe

ThreeAgsVe

Użytkownicy
posty6
Propsy1
  • Użytkownicy
aivar[AIV_ToughGuy] = TRUE;
aivar[AIV_ToughGuyNewsOverride] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Murder] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Theft] = TRUE;
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE;

Wyciulaj to.


Niestety nie działa;/ Wyskakuje error przy włączaniu gothica LIne 16 czyli to co mi przesłałeś.
 

HerrKlebstoff

HerrKlebstoff

Użytkownicy
posty165
Propsy48
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może jakieś szczegóły dotyczące błędu?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Niby jakim cudem? To są tylko dodatkowe skrypty postaci, typu nie goń mordercy, ufaj kolesiowi, ignoruj szlachtowania owiec itp.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Mam problem z oskryptowaną postacią
#5 2012-05-25, 22:41(Ostatnia zmiana: 2012-05-25, 22:43)
Po jaką cholerę niby to?
aivar[AIV_IGNORE_Sheepkiller] = TRUE; [/s]
Nie zauważyłem IGNORE :/

Daj na samym dole przed średnikiem
start_aistate = ZS_Bandit;aivary możesz wyjebać :ayfkm:
 

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Daj na samym dole przed średnikiem
start_aistate = ZS_Bandit;aivary możesz wyjebać :ayfkm:

start_aistate to ZS wykonywany przez postać możemy dać wtedy gdy robimy jedną rutyne i nie korzystamy z rutyn godzinnych. Wtedy postać wykonuje czynność start_aistate w punkcie w którym została zinsertowana.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ale aivary i tak raczej zbędne :D
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ale aivary i tak raczej zbędne :D


Aivary jak najbardziej zbędne, jeśli to jest Bandyta. :)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

ThreeAgsVe

ThreeAgsVe

Użytkownicy
posty6
Propsy1
  • Użytkownicy
Wytłumaczy mi ktoś jak ten błąd naprawić? :)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Skopiuj skrypt Bandyty i zrób to jeszcze raz, bo dla nas żadnego błędu NIE MA! Tylko ty masz błąd i nikt nie wie jaki. -.-
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry