Gothic 2 Duell 8503 15

O temacie

Autor arto

Zaczęty 25.05.2012 roku

Wyświetleń 8503

Odpowiedzi 15

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót

arto
Tester Złotych Wrót

Gothic 2 Duell
2012-05-25, 16:11(Ostatnia zmiana: 2012-05-25, 16:12)
Jest to niemiecki mod podobny do modyfikacji Fight Contest tylko w tej modyfikacji bijesz się z jednym npc który jest trudny do pokonania.
Pod tym linkiem macie moda do pobrania i screeny: http://gothic-mody.php5.cz/gothic2/duell/
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Grałem w tego moda na cheatach go rozwaliłem żadna zabawa.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Grałem w tego moda na cheatach go rozwaliłem żadna zabawa.

na cheatach


A więc nie graj na cheatach i spróbuj wtedy go rozwalić. A bedzie zabawa.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja zawsze gram na cheatach dla mnie to jest zabawa :)
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
Grałem w tego moda na cheatach go rozwaliłem żadna zabawa.

na cheatach


A więc nie graj na cheatach i spróbuj wtedy go rozwalić. A bedzie zabawa.
Osobiście cheatów używam tylko wtedy, gdy muszę ich muszę użyć z powodu buga, jednakże jeżeli jemu gra na cheatach nie przeszkadza, to ci nic do tego.
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca

Werewolf

Gothic 2 Duell
#5 2012-05-27, 07:51(Ostatnia zmiana: 2012-05-27, 07:52)
Wiem, że nic mi do tego. Ale jego opinia jest nieobiektywna. To tak, jakbyś wziął zawodowego rolnika do ogródka i sie dziwił, czemu mu tak dobrze idzie a Tobie nie. Dobra, troche zły przyklad, bo taki rolnik sam doszedł do wszystkiego swoją ciężką pracą, ale jest podobnie. Ten mod daje troszke zabawy, i jest trudno. Ale bez cheatów.



Ja zawsze gram na cheatach dla mnie to jest zabawa :)

A wiec sie nie dziw, że nie ma przy takim czymś zabawy i jest zbyt łatwo. Sam osobiscie lubie sobie polepszyć grę cheatami, kodami i tipsami ale dopiero, gdy pierwszy raz przejde bez. Fajnie i zabawnie jest sobie wymyślać umowne akcje itd itp za pomocą cheatów ;)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Ja grałem bez kodów.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ja grałem bez kodów.
Nie o tym jest temat.

Twórco tematu, widzę założyłeś już kilka tematów prezentujących nie swoje mody, nie ma w tym nic złego, ale przynajmniej podawaj takie rzeczy jak
    * Autor moda
    * Data wydania
    * Strona moda/odpowiedni dział/temat na stronie gdzie został wydany.
    * Język
    * Screeny
    * Krótki opis modyfikacji
    * Swoją ocenę
[opcjonalne]

[/list]


TurboCheat - Grając na kodach Gothic 2 Noc Kruka można ukończyć w minutę, nie wypełniając ani jednego questa, patrząc na to z twojego punktu widzenia Gothic nie dostarcza żadnej zabawy. Nie możesz winić moda za to że nie dostarcza żadnej zabawy jeżeli idziesz na łatwiznę. Sam w tą modyfikację grałem (chyba MarkK mi ją polecał) i bardzo ją sobie chwalę, jest dobrze przygotowana, walka jest wyzwaniem a AI przeciwnika kojarzy mi się z AI Kaileeny w Prince of Persia Warrior Within.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót

arto
Tester Złotych Wrót

Gothic 2 Duell
#8 2012-06-01, 17:05(Ostatnia zmiana: 2013-02-12, 16:16)
Będę pamiętał.
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty457
Propsy260
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Cytuj
a AI przeciwnika kojarzy mi się z AI Kaileeny w Prince of Persia Warrior Within.
Cała ta ogromna sala tronowa, posągi olbrzymów, snopy padającego światła, no i pojedynek z właścicielem tego dworu, który umie się pojawić za plecami budzi na myśl tą właśnie grę. Ktoś wie o czym przed walką ze sobą rozmawiają?
 

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Ja grałem bez kodów.
Nie o tym jest temat.

Twórco tematu, widzę założyłeś już kilka tematów prezentujących nie swoje mody, nie ma w tym nic złego, ale przynajmniej podawaj takie rzeczy jak
    * Autor moda
    * Data wydania
    * Strona moda/odpowiedni dział/temat na stronie gdzie został wydany.
    * Język
    * Screeny
    * Krótki opis modyfikacji
    * Swoją ocenę
[opcjonalne]

[/list]


TurboCheat - Grając na kodach Gothic 2 Noc Kruka można ukończyć w minutę, nie wypełniając ani jednego questa, patrząc na to z twojego punktu widzenia Gothic nie dostarcza żadnej zabawy. Nie możesz winić moda za to że nie dostarcza żadnej zabawy jeżeli idziesz na łatwiznę. Sam w tą modyfikację grałem (chyba MarkK mi ją polecał) i bardzo ją sobie chwalę, jest dobrze przygotowana, walka jest wyzwaniem a AI przeciwnika kojarzy mi się z AI Kaileeny w Prince of Persia Warrior Within.
Dla mnie mod musi mieć fabułe a expić nie lubie dlatego gram na kodach proste.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
W modach gdzie jest fabuła także używasz kodów, przez co potrafisz spierdolić gre technicznie, a potem płaczesz w postach jaki to mod jest głupi, beznadziejny i słabo wykonany. Proste.


A, i nie mówie akurat o Tobie, że tak jest, chociaż po części tak. Ale ogólnie o takich typach jak Ty.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Te kody powinni wyłączyć w wszystkich gothic.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie. Bo kilka bugów można wyeliminować tylko cheatami. Poza tym, cheaty przydają sie do kręcenia filmów. Ale tak, takie cos chociazby ze wzgledu na takiego TurboCzicika powinno byc wylaczone.


Ale zreszta... niech sobie hejtuje. Huj kogos jego opinia? :)
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

turbocheat

turbocheat

Użytkownicy
posty243
Propsy31
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie. Bo kilka bugów można wyeliminować tylko cheatami. Poza tym, cheaty przydają sie do kręcenia filmów. Ale tak, takie cos chociazby ze wzgledu na takiego TurboCzicika powinno byc wylaczone.


Ale zreszta... niech sobie hejtuje. Huj kogos jego opinia? :)
To samo tyczy się twojej opinii.To ty hejtujesz mnie i cheaterów ja nie hejtuje normalnych graczy.A jeżeli uważasz się za lepszego ode mnie tylko dlatego że ty grasz sam to się grubo mylisz bo po prostu co innego nas bawi w gothicu.A i chętnie bym cię sprawdził w walce na gothic multiplayer pewnie byś dostał bęcki ode mnie już nie jednego takiego kolesia jak ty tam pokonałem.
 
✯✯✯"Specjalizuje się w zadawaniu ciosów w plecy."✯✯✯

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
A i chętnie bym cię sprawdził w walce na gothic multiplayer pewnie byś dostał bęcki ode mnie już nie jednego takiego kolesia jak ty tam pokonałem.
O ja pierdolę! Gothic#msg1039995owy dres!




Werewolf, modyfikacje robi się tak by bugów nie było, skoro nie planuję robić żadnych bugów, po co mi zostawiać sposoby na ich ominięcie? Jednak wiadomo, nie wszystko idzie po naszej myśli, dlatego czasem używa się tego co się ma pomiędzy uszami i piszę się skrypt który można wyłączyć w grze, ot chociażby wciskając jakiś tam klawisz mając otwarte jakieś tam menu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 2 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry