Dubbing do Złotych Wrót 215404 603

O temacie

Autor Sentarion

Zaczęty 24.05.2012 roku

Wyświetleń 215404

Odpowiedzi 603

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob

Tomek

Dubbing do Złotych Wrót
#120 2012-06-08, 20:49(Ostatnia zmiana: 2012-06-08, 20:49)
Zna ktoś jakiś dobry darmowy dyktafon pod Androida?
 

Crooleeck

Crooleeck

Użytkownicy
posty57
Propsy13
  • Użytkownicy

Crooleeck

Dubbing do Złotych Wrót
#121 2012-06-09, 12:19(Ostatnia zmiana: 2012-06-09, 12:22)
Zna ktoś jakiś dobry darmowy dyktafon pod Androida?

Tak, np. Tape a Talk. Nagrywa w wysokiej jakości wave, a same telefony komórkowe  smartfony z androidem mają bardzo dobre mikrofony. Naprawdę! Jakość nagrań jest zdumiewająca, lepsza niż nagrywane mikrofonem za 10zl z tesco:D
 
Coś tu było... Teraz nie ma nic!

BoogiWoogi

BoogiWoogi

Użytkownicy
posty3
Propsy3
  • Użytkownicy
Chętnie zgłosiłbym się do tego projektu, niestety muszę wyjechać za parę dni na miesiąc i nie wiem czy w drugiej połowie lipca w ogóle będzie jeszcze co dubbingować?
BTW, będą w modzie jakieś Easter Eggi?  :lol:
 

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Dubbing do Złotych Wrót
#123 2012-06-09, 21:35(Ostatnia zmiana: 2012-06-09, 22:33)
Próbki już wysłałem ok. godziny 14:10, bardzo prosiłbym o odpowiedź ;)]


@edit tak chamsko napisałem, nawet się nie przedstawiłem! Pisałem z numeru 3383642. Może niezbyt idealny głos, ale mam nadzieję, że coś dostanę. :D

@edit2 Wszelkie potwory, demony, starców również umiem naśladować!

@edit3 Potrafię też grać na gitarze, oraz dosyć ładnie śpiewać, jeżeli będzie to przydatne ^^
 
Spoiler

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
No dobra to tak, dostałem nowe postacie i dialogi. Jest sporo osób, które oczekują na rolę, a ja mam dostatecznie zawalone na głowie, więc, żeby przyspieszyć proces dubbingu, niech do mnie piszą osoby, które nie dostały żadnej roli. Specjalnie ustawiłem opis, mam bandytów oraz magów więc proszę bardzo :)
 



koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
z chęcią bym się zgłosił ale niestety, nie mam za nadto czasu jak jeszcze za 2 tygodnie będzie można role to być może się zgłosze
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
z chęcią bym się zgłosił ale niestety, nie mam za nadto czasu jak jeszcze za 2 tygodnie będzie można role to być może się zgłosze
Sorry, ale jaki jest w sens w pisaniu że się nie zgłaszasz?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty639
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Powiedzał to żebyś nie poczuł się urażony tym ,że tak wielka persona jak Kokscośtam nie użyczy głosu.
 

Garret

Garret

Użytkownicy
posty143
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Za niedługo prawdopodobnie będę kupował dobry mikrofon to wtedy wyślę próbki :P
 

Sentarion

Sentarion

Moderator działu
Szef zespołu
posty817
Propsy1157
NagrodyV
Profesjabrak
  • Moderator działu
  • Szef zespołu

Sentarion
Moderator działu

Dubbing do Złotych Wrót
#129 2012-06-12, 00:27(Ostatnia zmiana: 2012-06-12, 00:27)
No dobra to tak, dostałem nowe postacie i dialogi. Jest sporo osób, które oczekują na rolę, a ja mam dostatecznie zawalone na głowie, więc, żeby przyspieszyć proces dubbingu, niech do mnie piszą osoby, które nie dostały żadnej roli. Specjalnie ustawiłem opis, mam bandytów oraz magów więc proszę bardzo :)
Dokładnie, cały czas wysyłam nowe postacie, przed chwilą podesłałem 18 piratów, przeważnie same pokręcone typy, więc jak ktoś się czuje dobrze w takiej roli można się zgłaszać :D

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy

Nestor

Dubbing do Złotych Wrót
#130 2012-06-12, 12:07(Ostatnia zmiana: 2012-06-12, 12:19)
Nadal czekam na role Martinos. Gdyby byli również orkowie, potrafię świetnie naśladować ich głos! Jak tylko będziesz na gg odpisz. :) =


Co do roli pirata myślę, że tez dam radę :D
 
Spoiler

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Nadal czekam na role Martinos. Gdyby były również orki potrafię świetnie udawać ich głos! Jak tylko będziesz na gg odpisz. :) =


Co do roli pirata myślę, że tez dam radę :D

Ale w Gothic nie ma orek.
 

Nestor

Nestor

Użytkownicy
posty66
Propsy18
  • Użytkownicy
Nie chodziło mi o rodzaj żeński, po prostu źle odmieniłem racja...

Już zmienione
 
Spoiler

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
Cytuj
Sorry, ale jaki jest w sens w pisaniu że się nie zgłaszasz?
źle zrozumiałeś, w cholere w szkole nauki mam i stąd brak czasu, a możliwe że na początek wakacji (choć mało prawdopodobne) wyjeżdżam i też stąd ten brak czasu

jak nie będzie komplikacji to za 2 tygodnie wyślę próbki
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
To napisz za dwa tygodnie :facepalm:


Dużo tych dialogów na jedną postać przypada?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

koksikmajor

koksikmajor

Użytkownicy
posty692
Propsy89
  • Użytkownicy
1.Lepiej wcześniej niż późno nie? dałem tylko info, a jak wcześniej wspominałem chwilowo nie mam czasu ale zdaje sobie sprawę że to tylko kilka dialogów.
2.Sawik wyłącz mózg za dużo myślisz przez to za dużo się mądrujesz, to nie temat na takie rozmowy.
 

Gawsi

Gawsi

Użytkownicy
posty32
Propsy5
  • Użytkownicy

Gawsi

Dubbing do Złotych Wrót
#136 2012-06-12, 23:36(Ostatnia zmiana: 2012-06-16, 13:15)
Dużo tych dialogów na jedną postać przypada?
Z moich postaci:
Lord Andre- 101 kwestii.
Mika- 37 kwestii.
Snaf- 37 kwestii.
Pyrion- 63 kwestie.
Hokurn- 18 kwestii.
Przy czym- dialog, dialogowi nie równy ;)
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Zna ktoś jakiś dobry darmowy dyktafon pod Androida?

Tak, np. Tape a Talk. Nagrywa w wysokiej jakości wave, a same telefony komórkowe  smartfony z androidem mają bardzo dobre mikrofony. Naprawdę! Jakość nagrań jest zdumiewająca, lepsza niż nagrywane mikrofonem za 10zl z tesco:D
Ok, a teraz jak nagrania zrzucić na kompa, bo komputer ich nie znajduje na memorce, chociaż w programie są. Nawet szukajka nic nie daje :D
 

Spartakus

Spartakus

Użytkownicy
posty52
Propsy2
  • Użytkownicy
Eh szkoda bo ja nagrałem te kwestie(Paladyn Samuel)i nie dostałem nic o nim tzn że tylko dostałem kwestie a tak nie powinni być bo żeby to dobrze nagrać musiałbym się z tym bohaterem utożsamić , ale mam nadzieje że moja kwestia wyszła okej :D
 

Gawsi

Gawsi

Użytkownicy
posty32
Propsy5
  • Użytkownicy
Eh szkoda bo ja nagrałem te kwestie(Paladyn Samuel)i nie dostałem nic o nim tzn że tylko dostałem kwestie a tak nie powinni być bo żeby to dobrze nagrać musiałbym się z tym bohaterem utożsamić , ale mam nadzieje że moja kwestia wyszła okej :D
Żeby dobrze nagrać, wystarczy przeczytać, to co jest w tekście napisane. Jeśli nagrałeś bez emocji (czasem trzeba nagrać intensywne emocje) to będzie lipa z Samuelem :P
Poza tym, charakter postaci jest zależny tylko od Ciebie, bo Ty go kreujesz swoim głosem. Jeżeli ktoś nie ma pomysłu na postać, wychodzi bezpłciowiec :P
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry