Jak zrobić, by postacie z gildii X nie atakowały gdy ma się pancerz Y 2511 1

O temacie

Autor Lolq

Zaczęty 19.05.2012 roku

Wyświetleń 2511

Odpowiedzi 1

Lolq

Lolq

Użytkownicy
posty21
Propsy1
  • Użytkownicy
Witam. Napiszę krótko i na temat - co zrobić, by gildia, np. dajmy Paladynów nie atakowała gdy ma się np. Strój Obywatela? Czyli chodzi mi o coś takiego, jak z Bandytami.
Z góry dzięki za pomoc.

Pozdrawiam.
 
"Życie to zmiana, chaos, plugastwo i cierpienie. Śmierć to spokój, ład i nieskończone piękno."

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
if (slf.guild == GIL_PAL) //W miejscu GIL_PAL wstawiasz gildię, którą wolisz
{
itm = Npc_GetEquippedArmor(oth);//Podstawowa funkcja określająca
if ((Hlp_IsItem(itm, ITAR_VLK_H) == TRUE)//Jeśli ma założony określony armor
|| (Hlp_IsItem (itm, ITAR_VLK_L) == TRUE)//Alternatywa do wyżej określonej funkcji
|| (Hlp_IsItem (itm, ITAR_VLK_M) == TRUE)//Jak wyżej
{
return FALSE; //Czyli że nie będzie ataku
};
};

Całość wklejasz na sam dół pliku
Gothic II NK\_Work\data\Scripts\content\AI\Human\C_Human\C_PlayerIsFakeBandit
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry