Photoshop CS 5 12467 27

O temacie

Autor damian86

Zaczęty 11.05.2012 roku

Wyświetleń 12467

Odpowiedzi 27

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Photoshop CS 5
#20 2012-06-15, 21:51(Ostatnia zmiana: 2012-06-15, 21:57)
Heh, głupie pytanie, ale czy  próbowałeś PPM na tej ikonce (rozjaśniania) kliknąć, żeby rozwinęło się menu do tego podpunktu na taskbarze PSa ?
Powinny być: -Burn Tool- Wypalanie
- Dodge Tool- Rozjaśnianie
-Sponge Tool- Gąbka
 

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Photoshop CS 5
#21 2012-06-16, 09:22(Ostatnia zmiana: 2012-06-16, 09:24)
[quote author=Cedric#msg date=1339831325a tej ikonce (rozjaśniania) kliknąć, żeby rozwinęło się menu do tego podpunktu na taskbarze PSa ?
Powinny być: -Burn Tool- Wypalanie
- Dodge Tool- Rozjaśnianie
-Sponge Tool- Gąbka
[/quote]
Właśnie bardzo trafne to pytanie. Już działa. Bardzo ci dziękuję. (I Wowozowi  :D  )
Znalazłem teraz połowę funkcji Photoshopa  :lol2:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ucz się odrazu skrótów to bedzie ci dużo łatwiej to zapamiętać wszystko.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Są jakieś duże różnice pomiędzy trialem a full versionem? Zrobiłem kilka modeli do tego pomieszczenia które powiedziałem że zrobię w temacie "Jak się rozwijać?", więc chciałem je oteksturować, Gimpem sprawnie się nigdy nie posługiwałem, więc równie dobrze mogę zacząć naukę PhotoShopa, którego i tak od pierwszego września będę zmuszony używać i chciałem się dowiedzieć czy są jakieś zablokowane funkcje czy coś. Orientuje się ktoś?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Raczej tylko ograniczenia czasowe. Pozatym, czemu od razu nie ściągniesz "kopii zapasowej"?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Damian94

Damian94

Użytkownicy
posty648
Propsy538
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Sawik trialowa wersja Photoshopa jest ograniczona tylko czasowo, ma wszystkie funkcje. Trial jest chyba na 30 dni.
 
http://damiankijowski.blogspot.com/

http://drawcrowd.com/damian94

3dgraphicpl@gmail.com

https://www.youtube.com/watch?v=UCzyE8EWJhy

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Photoshop CS 5
#26 2012-06-28, 16:16(Ostatnia zmiana: 2012-06-28, 16:27)
Rybcia, może dostanie PS do roboty  i chce się przyzwyczaić do interfejsu zanim zasiądzie nad oryginałką ?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Rybcia, może dostanie PS do roboty  i chce się przyzwyczaić do interfejsu zanim zasiądzie nad oryginałką ?
Nie roboty, a kursu, reszta się zgadza, no i, jeżeli chcę myśleć o tym poważnie nie mogę się ograniczać do Gimpa (którego szczerze mówiąc nawet wykorzystać nie potrafię) który nie cieszy się popularnością w game arcie.
Dzięki za informacje, zaraz pobiorę i zacznę coś tam teksturować.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry