Czy tablice są ci obce? Po co robisz kilka zmiennych m0, ..., m3 jak można zrobić tablicę z czterema elementami.
if(misja == "0")
{
m0 = true;
m1 = false;
m2 = false;
m3 = false;
}
if(misja == "1")
{
m0 = false;
m1 = true;
m2 = false;
m3 = false;
}
if(misja == "2")
{
m0 = false;
m1 = false;
m2 = true;
m3 = false;
}
if(misja == "3")
{
m0 = false;
m1 = false;
m2 = false;
m3 = true;
}
Zamiast czegoś takiego, lepiej użyć jakiejś metody:
private metoda_m(boolean m)
{
//tu kod
}
//i użyć
if(misja == "0")
{
metoda_m(m1);
}
//tu reszta kodu
I podobnie w innych miejscach można poupraszczać. Zwiększa to przede wszystkim czytelność kodu i ułatwia poprawianie ewentualnych błędów.
Jeśli piszesz nazwy zmiennych, to pisz je z małej litery. Nie możesz raz pisać z wielkiej, raz z małej.
var Tem10 : String;
var odp10 : String;
Staraj się unikać skrótów. Są one niejednoznaczne. Co znaczy Tem10? Temperaturę o 10 stopniach, czy zmienną tymczasową temporary 10? No i, nazywaj zmienne, funkcje i metody w jednym języku (może być to jak najbardziej język polski).
GUI.Box (Rect (200,420,400,300),imie );
GUI.Box (Rect (600,420,200,300),imieg );
Dobrze by było, żebyś zrobił sobie gdzieś odpowiednie stałe do rozmiarów okna. Później nie będziesz musiał wielokrotnie zmieniać tej samej wartości, wystarczy tylko w jednym miejscu zmienić odpowiednią wartość ;)
To tyle uwag, które rzuciły mi się w oczy.