Unknown identifier : ELSE ( line 94 ) 8744 52

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 5.05.2012 roku

Wyświetleń 8744

Odpowiedzi 52

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mam drobny problem z plikiem story_globals(plik wyciągnięty z modyfikacji Blood-Night,którą teoretycznie tłumaczę).Próbowałem dojść gdzie może być ten błąd w skrypcie,ale w linijce,w której występuje,jest już zadeklarowana jakaś zmienna(var int to chyba zmienna xD).W załączniku podaję plik,który sprawia problemy(przy oryginalnym nie występuje ten błąd,ale brakuje zmiennej).
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Linia 94:
var int MA_Artefakt_Effekt;

To nie jest w tym pliku.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Ale ten błąd pojawia się jak podmienię plik story_globals
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Sculler

Sculler

Użytkownicy
posty339
Propsy273
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Nie podmieniaj tylko usuń stary i wklej nowy Story_Globals .
 
some things are meant to be

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Nie podmieniaj tylko usuń stary i wklej nowy Story_Globals .

:lol2:  :lol2:  :lol2:  :lol2:  

p.s. podmiana na tym polega ;)

Błąd jest gdzieś indzie to ze podmieniłeś plik to nic ale może brakować zmiennej która była w poprzednim storyglobals i błąd jest spowodowany brakiem zmiennej która jest użyta w innym pliku w 94 linijce.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Postanowiłem pojedyńczo podmieniać foldery i ew.dodawać nowe pliki do folderów.No i teraz jak podmieniłem folder B_Content to pojawia się ten błąd z ELSE(ale nie wiem,czy to akurat w nim - dopiero po podmianie go występuje błąd).
Próbowałem dotrzeć,w którym pliku jest pies pogrzebany,ale nie udało mi się tego znaleźć.Dlatego wypisałem pozycje,które mają więcej >=94 linijki.Podam spis:
B_Addon_PiratesGoHome.d
B_RangerMeeting.d
B_ScHasBeliarsWeapon.d
B_ScUsesRake.d
C_ArtefaktValues.d
Nie mam pomysłu,który z nich(przyjmując,że to on robi problemy)jest tym z błędem  :|
Edit:Mógłby ktoś sprawdzić poprawność folderu AI?Bo mi po podmianie oryginalnego folderu na ten z modyfikacji wyskakuje błąd
Unknown identifier FLAGS line 49(coś koło tego chyba było)
W załączniku podaję folder.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Włącz zSpy to ci pokaże w którym pliku występuje dany błąd.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
On mi nie pokazuje -.-
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Tzn., że nie ma żadnego problemu. Też miałem tak, że był problem, ale go nie było. Miałem błąd w linijce 54 - brakowało " ; ", ale był, usunąłem, był błąd, wpisałem go ponownie, znowu to samo. Znaczy to, że dana funkcja jest CAŁA źle napisana i Gothic nie wie, co ma zrobić, więc wywala błąd, którego nie ma - niekiedy po prosu ignoruje skrypt, a niekiedy nic się nie dzieje, bo nie wie jak to wywołać. Trzeba po porostu usunąć tą funkcję i wpisać na nowo i poprawnie, wtedy błędu nie będzie.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mam teraz problemy z pojedyńczymi plikami,ale może ktoś pomoże mi kiedyś rozwiązać problem z nimi =) a na razie proszę o wytłumaczenie(znaczy wskazanie),gdzie jest błąd w pliku B_Addon_PiratesGoHome.d poniżej skrypt w spoilerze(przy parsowaniu wyskakuje błąd ELSE[unknown zapewne]linia 94).
Spoiler

func void B_Addon_PiratesGoHome()
{
Skip.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
Matt.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
Brandon.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
RoastPirate.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
BenchPirate.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
AlligatorJack.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
B_StartOtherRoutine(Skip,"START");
B_StartOtherRoutine(Matt,"START");
B_StartOtherRoutine(Brandon,"START");
B_StartOtherRoutine(RoastPirate,"START");
B_StartOtherRoutine(BenchPirate,"START");
B_StartOtherRoutine(AlligatorJack,"START");
};

func int C_GregsPiratesTooFar()
{
if((Npc_GetDistToWP(hero,"ADW_CANYON_MINE1_09") < 3000) || (Npc_GetDistToWP(hero,"ADW_CANYON_MINE2_04") < 2000) || (Npc_GetDistToWP(hero,"ADW_CANYON_LIBRARY_04") < 2000) || (Npc_GetDistToWP(hero,"ADW_CANYON_PATH_TO_BANDITS_25") < 6000) || (Npc_GetDistToWP(hero,"ADW_PIRATECAMP_WAY_16") < 8000))
{
return TRUE;
};
return FALSE;
};

func int C_HowManyPiratesInParty()
{
return Skip.aivar[AIV_PARTYMEMBER] + Matt.aivar[AIV_PARTYMEMBER] + Brandon.aivar[AIV_PARTYMEMBER] + RoastPirate.aivar[AIV_PARTYMEMBER] + BenchPirate.aivar[AIV_PARTYMEMBER] + AlligatorJack.aivar[AIV_PARTYMEMBER];
};

func void B_Addon_PiratesFollowAgain()
{
if(Npc_GetDistToWP(hero,"STRAND") < 4000)
{
return;
};
if(C_HowManyPiratesInParty() != 0)
{
return;
};
if((Npc_GetDistToNpc(hero,Skip) <= 2000) && !Npc_IsDead(Skip) && (Hlp_GetInstanceID(self) != Hlp_GetInstanceID(Skip)))
{
Skip.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ClearAIQueue(Skip);
B_StartOtherRoutine(Skip,"FOLLOW");
};
if((Npc_GetDistToNpc(hero,Matt) <= 2000) && !Npc_IsDead(Matt) && (Hlp_GetInstanceID(self) != Hlp_GetInstanceID(Matt)))
{
Matt.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ClearAIQueue(Matt);
B_StartOtherRoutine(Matt,"FOLLOW");
};
if((Npc_GetDistToNpc(hero,Brandon) <= 2000) && !Npc_IsDead(Brandon) && (Hlp_GetInstanceID(self) != Hlp_GetInstanceID(Brandon)))
{
Brandon.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ClearAIQueue(Brandon);
B_StartOtherRoutine(Brandon,"FOLLOW");
};
if((Npc_GetDistToNpc(hero,RoastPirate) <= 2000) && !Npc_IsDead(RoastPirate) && (Hlp_GetInstanceID(self) != Hlp_GetInstanceID(RoastPirate)))
{
RoastPirate.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ClearAIQueue(RoastPirate);
B_StartOtherRoutine(RoastPirate,"FOLLOW");
};
if((Npc_GetDistToNpc(hero,BenchPirate) <= 2000) && !Npc_IsDead(BenchPirate) && (Hlp_GetInstanceID(self) != Hlp_GetInstanceID(BenchPirate)))
{
BenchPirate.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ClearAIQueue(BenchPirate);
B_StartOtherRoutine(BenchPirate,"FOLLOW");
};
if((Npc_GetDistToNpc(hero,AlligatorJack) <= 2000) && !Npc_IsDead(AlligatorJack) && (Hlp_GetInstanceID(self) != Hlp_GetInstanceID(AlligatorJack)))
{
AlligatorJack.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = TRUE;
Npc_ClearAIQueue(AlligatorJack);
B_StartOtherRoutine(AlligatorJack,"FOLLOW");
};
};

func int C_TowerBanditsDead()
{
var C_Npc TowerBandit1;
var C_Npc TowerBandit2;
var C_Npc TowerBandit3;
TowerBandit1 = Hlp_GetNpc(BDT_10100_Addon_TowerBandit);
TowerBandit2 = Hlp_GetNpc(BDT_10101_Addon_TowerBandit);
TowerBandit3 = Hlp_GetNpc(BDT_10102_Addon_TowerBandit);
if(Npc_IsDead(TowerBandit1) && Npc_IsDead(TowerBandit2) && Npc_IsDead(TowerBandit3))
{
return TRUE;
TowerBanditsDead = TRUE;
};
else
{
return FALSE;
};
};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Teraz przy pliku Valley_Showcase_TriggerScript_Func.d wyskakuje błąd z FLAGS linia 126:
Spoiler

var int VALLEY_SHOWCASE_TRIGGERSCRIPT_FUNC_OneTime;

func void valley_showcase_triggerscript_func()
{
if(VALLEY_SHOWCASE_TRIGGERSCRIPT_FUNC_OneTime == FALSE)
{
B_GivePlayerXP(XP_Addon_WackelBaum);
VALLEY_SHOWCASE_TRIGGERSCRIPT_FUNC_OneTime = TRUE;
};
};


var int brand;
var int counter;
var int inportal;
var int sucht;
var int geheilt;
var int rueckfall;
var int drogensucht;
var int counter2;
var int kiffencheck;
var int willen;
var int clean;
var int brand2;
var int effekt_an;
var int effekt_einmal;
var int licht;
var int lichtschalter;

func void schleifescript_nw()
{
BRAND = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 4;
BRAND2 = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 10;
COUNTER = COUNTER + 1;
INPORTAL = FALSE;
RUECKFALL = Hlp_Random(2300);
if(FOLGEHELD == TRUE)
{
ICHKOMME = ICHKOMME + 1;
};
if(SC_IST_EIN_VAMPIR == TRUE)
{
if(Wld_IsTime(3,55,4,0))
{
PrintScreen("Wkrótce wschodzi słońce!",-1,2,FONT_Screen,2);
};
if((RUECKFALL <= 1) && (GEHEILT == TRUE))
{
GEHEILT = FALSE;
SUCHT = 8;
};
if(SUCHT >= 40)
{
GEHEILT = TRUE;
SUCHT = 0;
HUNGER = FALSE;
};
if(GEHEILT == TRUE)
{
COUNTER = 0;
};
if(Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55101_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55102_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55103_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55104_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55105_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55106_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55107_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55108_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55109_gam))
{
INPORTAL = TRUE;
};
if(Wld_IsTime(4,0,21,0) && (SCHUTZ1 == FALSE) && (SCHUTZ2 == FALSE) && (INPORTAL == FALSE) && (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] >= 0))
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND;
AI_PlayAni(self,"S_FIRE_VICTIM");
Wld_PlayEffect("VOB_MAGICBURN",hero,hero,0,0,0,FALSE);
AI_StopFX(self,"VOB_MAGICBURN");
Npc_StopAni(self,"S_FIRE_VICTIM");
};
if((COUNTER >= 370) && (COUNTER < 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Potrzebuję krwi!",-1,-1,FONT_Screen,2);
EFFEKT_AN = TRUE;
};
if((EFFEKT_AN == TRUE) && (hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] == FALSE) && (EFFEKT_EINMAL == FALSE))
{
Wld_StopEffect("SLOW_TIME");
Wld_PlayEffect("DEMENTOR_FX",hero,hero,0,0,0,FALSE);
EFFEKT_EINMAL = TRUE;
};
if((COUNTER >= 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Krwi!Ja umieram!",-1,-1,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND2;
SUCHT = SUCHT + 1;
HUNGER = TRUE;
};
if(BLOOD >= 1)
{
PrintScreen("Moje pragnienie zostało zaspokojone!",-1,2,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + 15;
BLOOD = 0;
COUNTER = 0;
SUCHT = 0;
GEHEILT = FALSE;
EFFEKT_AN = FALSE;
EFFEKT_EINMAL = FALSE;
Wld_StopEffect("DEMENTOR_FX");
HUNGER = FALSE;
};
if(VAMMA == TRUE)
{
if(Npc_HasItems(hero,itpo_blood) == 0)
{
AI_UnequipWeapons(hero);
};
Npc_RemoveInvItems(hero,itpo_blood,1);
};
if((Npc_GetDistToNpc(pc_ghost,hero) < 3000) && (GHOSTWEG == TRUE))
{
Npc_ChangeAttribute(hero,ATR_HITPOINTS,-hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
};
if(GHOSTER == TRUE)
{
B_RemoveNpc(pc_ghost);
GHOSTER = FALSE;
};
};
if(Wld_IsTime(20,30,22,0) || Wld_IsTime(4,0,5,30))
{
orcshaman_hof1.flags = 0;
}
else if(SCHUTZSCHICHT == FALSE)
{
orcshaman_hof1.flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
};
Wld_SendTrigger("SCHLEIFE_NW");
};

func void schleifescriptow()
{
BRAND = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 4;
BRAND2 = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 10;
COUNTER = COUNTER + 1;
INPORTAL = FALSE;
RUECKFALL = Hlp_Random(2300);
if(SC_IST_EIN_VAMPIR == TRUE)
{
if((RUECKFALL == 1) && (GEHEILT == TRUE))
{
GEHEILT = FALSE;
SUCHT = 8;
};
if(Wld_IsTime(3,55,4,0))
{
PrintScreen("Wkrótce wschodzi słońce!",-1,2,FONT_Screen,2);
};
if(SUCHT >= 40)
{
GEHEILT = TRUE;
SUCHT = 0;
HUNGER = FALSE;
};
if(Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55001_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55002_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55001_gam))
{
INPORTAL = TRUE;
};
if(Wld_IsTime(4,0,21,0) && (SCHUTZ1 == FALSE) && (SCHUTZ2 == FALSE) && (INPORTAL == FALSE) && (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] >= 0))
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND;
AI_PlayAni(self,"S_FIRE_VICTIM");
Wld_PlayEffect("VOB_MAGICBURN",hero,hero,0,0,0,FALSE);
AI_StopFX(self,"VOB_MAGICBURN");
Npc_StopAni(self,"S_FIRE_VICTIM");
};
if((COUNTER >= 370) && (COUNTER < 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Potrzebuję krwi",-1,-1,FONT_Screen,2);
EFFEKT_AN = TRUE;
};
if((EFFEKT_AN == TRUE) && (EFFEKT_EINMAL == FALSE) && (hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] == FALSE))
{
Wld_StopEffect("SLOW_TIME");
Wld_PlayEffect("DEMENTOR_FX",hero,hero,0,0,0,FALSE);
EFFEKT_EINMAL = TRUE;
};
if((COUNTER >= 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Krwi!Ja umieram!",-1,-1,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND2;
SUCHT = SUCHT + 1;
HUNGER = TRUE;
};
if(BLOOD >= 1)
{
PrintScreen("Moje pragnienie zostało zaspokojone!",-1,2,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + 15;
BLOOD = 0;
COUNTER = 0;
SUCHT = 0;
GEHEILT = FALSE;
EFFEKT_AN = FALSE;
EFFEKT_EINMAL = FALSE;
Wld_StopEffect("DEMENTOR_FX");
HUNGER = FALSE;
};
if(Npc_GetDistToNpc(pc_ghost,hero) < 3000)
{
Npc_ChangeAttribute(hero,ATR_HITPOINTS,-hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
};
if(VAMMA == TRUE)
{
if(Npc_HasItems(hero,itpo_blood) == 0)
{
AI_UnequipWeapons(hero);
};
Npc_RemoveInvItems(hero,itpo_blood,1);
};
};
Wld_SendTrigger("SCHLEIFEOW");
};

func void schleifescriptaddon()
{
BRAND = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 4;
BRAND2 = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 10;
COUNTER = COUNTER + 1;
INPORTAL = FALSE;
RUECKFALL = Hlp_Random(2300);
if(SC_IST_EIN_VAMPIR == TRUE)
{
if(Wld_IsTime(3,55,4,0))
{
PrintScreen("Wkrótce wschodzi słońce!",-1,2,FONT_Screen,2);
};
if((RUECKFALL == 1) && (GEHEILT == TRUE))
{
GEHEILT = FALSE;
SUCHT = 8;
};
if(SUCHT >= 40)
{
GEHEILT = TRUE;
SUCHT = 0;
HUNGER = FALSE;
};
if(Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55201_gam) || Npc_IsPlayerInMyRoom(pub_55202_gam))
{
INPORTAL = TRUE;
};
if(Wld_IsTime(4,0,21,0) && (SCHUTZ1 == FALSE) && (SCHUTZ2 == FALSE) && (INPORTAL == FALSE) && (hero.attribute[ATR_HITPOINTS] >= 0))
{
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND;
AI_PlayAni(self,"S_FIRE_VICTIM");
Wld_PlayEffect("VOB_MAGICBURN",hero,hero,0,0,0,FALSE);
AI_StopFX(self,"VOB_MAGICBURN");
Npc_StopAni(self,"S_FIRE_VICTIM");
};
if((COUNTER >= 370) && (COUNTER < 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Potrzebuję krwi",-1,-1,FONT_Screen,2);
EFFEKT_AN = TRUE;
};
if((EFFEKT_AN == TRUE) && (EFFEKT_EINMAL == FALSE) && (hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] == FALSE))
{
Wld_StopEffect("SLOW_TIME");
Wld_PlayEffect("DEMENTOR_FX",hero,hero,0,0,0,FALSE);
EFFEKT_EINMAL = TRUE;
};
if((COUNTER >= 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Krwi!Ja umieram!",-1,-1,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND2;
SUCHT = SUCHT + 1;
HUNGER = TRUE;
};
if(BLOOD >= 1)
{
PrintScreen("Moje pragnienie zostało zaspokojone!",-1,2,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + 15;
BLOOD = 0;
COUNTER = 0;
SUCHT = 0;
GEHEILT = FALSE;
EFFEKT_AN = FALSE;
EFFEKT_EINMAL = FALSE;
Wld_StopEffect("DEMENTOR_FX");
HUNGER = FALSE;
};
if(VAMMA == TRUE)
{
if(Npc_HasItems(hero,itpo_blood) == 0)
{
AI_UnequipWeapons(hero);
};
Npc_RemoveInvItems(hero,itpo_blood,1);
};
if(Npc_GetDistToNpc(pc_ghost,hero) < 3000)
{
Npc_ChangeAttribute(hero,ATR_HITPOINTS,-hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
};
if((JEMAND_DA == FALSE) && (Npc_GetDistToWP(NONE_ADDON_115_Eremit,"BL_INN_04") < 1000))
{
JEMAND_DA = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine(NONE_ADDON_115_Eremit,"LAGER_2");
};
if((JEMAND_DA == FALSE) && (Npc_GetDistToWP(vam_90101_cortus,"BL_INN_04") < 1000))
{
JEMAND_DA = TRUE;
Npc_ExchangeRoutine(vam_90101_cortus,"LAGER_2");
};
if((INPORTAL == FALSE) && (EREMIT_ERWACHT == TRUE) && (EREMIT_IST_DA == FALSE) && Wld_IsTime(4,0,21,0))
{
NONE_ADDON_115_Eremit.attribute[ATR_HITPOINTS] = NONE_ADDON_115_Eremit.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND;
Wld_PlayEffect("VOB_MAGICBURN",NONE_ADDON_115_Eremit,NONE_ADDON_115_Eremit,0,0,0,FALSE);
AI_StopFX(self,"VOB_MAGICBURN");
};
};
Wld_SendTrigger("SCHLEIFEADDON");
};


var int werta;

var float verzoegerung;
var float werta_float;

var int helper;

var float waittime;

func void bugschleife_adw()
{
if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(bugqueen)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(killerbug)))
{
HELPER = Hlp_Random(3);
if(HELPER == 0)
{
waittime = 0.2;
}
else if(HELPER == 1)
{
waittime = 0.4;
}
else if(HELPER == 2)
{
waittime = 0.6;
}
else
{
waittime = 0.8;
};
if(Npc_GetDistToNpc(self,other) < 35)
{
AI_Wait(self,waittime);
other.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 8;
B_Say(other,self,"$Aargh_1");
};
};
if((Npc_GetDistToWP(NONE_ADDON_115_Eremit,"ADW_VAPIR_00") < 1000) && (EREMIT_ERWACHT == TRUE) && (Npc_IsDead(NONE_ADDON_115_Eremit) == FALSE))
{
Npc_ExchangeRoutine(NONE_ADDON_115_Eremit,"VAMPIR");
Npc_ExchangeRoutine(vam_90102_drusus,"EREMIT");
EREMIT_IST_DA = TRUE;
};
Wld_SendTrigger("BUGSCHLEIFE");
};

func void schleifescriptdi()
{
BRAND = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 4;
BRAND2 = hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX] / 10;
COUNTER = COUNTER + 1;
INPORTAL = FALSE;
RUECKFALL = Hlp_Random(2300);
if(SC_IST_EIN_VAMPIR == TRUE)
{
if((RUECKFALL == 1) && (GEHEILT == TRUE))
{
GEHEILT = FALSE;
SUCHT = 8;
};
if(SUCHT >= 40)
{
GEHEILT = TRUE;
SUCHT = 0;
HUNGER = FALSE;
};
if((COUNTER >= 370) && (COUNTER < 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Potrzebuję krwi",-1,-1,FONT_Screen,2);
EFFEKT_AN = TRUE;
};
if((EFFEKT_AN == TRUE) && (EFFEKT_EINMAL == FALSE) && (hero.aivar[AIV_INVINCIBLE] == FALSE))
{
Wld_StopEffect("SLOW_TIME");
Wld_PlayEffect("DEMENTOR_FX",hero,hero,0,0,0,FALSE);
EFFEKT_EINMAL = TRUE;
};
if((COUNTER >= 400) && (GEHEILT == FALSE))
{
PrintScreen("Krwi!Ja umieram!",-1,-1,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] - BRAND2;
SUCHT = SUCHT + 1;
HUNGER = TRUE;
};
if(BLOOD >= 1)
{
PrintScreen("Moje pragnienie zostało zaspokojone!",-1,2,FONT_Screen,2);
hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + 15;
BLOOD = 0;
COUNTER = 0;
SUCHT = 0;
GEHEILT = FALSE;
EFFEKT_AN = FALSE;
EFFEKT_EINMAL = FALSE;
Wld_StopEffect("DEMENTOR_FX");
HUNGER = FALSE;
};
if(Npc_GetDistToNpc(pc_ghost,hero) < 3000)
{
Npc_ChangeAttribute(hero,ATR_HITPOINTS,-hero.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
};
if(VAMMA == TRUE)
{
if(Npc_HasItems(hero,itpo_blood) == 0)
{
AI_UnequipWeapons(hero);
};
Npc_RemoveInvItems(hero,itpo_blood,1);
};
};
Wld_SendTrigger("SCHLEIFEDI");
};
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
W tym też go nie ma. Linie 90 - 100:
                       SUCHT = SUCHT + 1;
                        HUNGER = TRUE;
                };
                if(BLOOD >= 1)
                {
                        PrintScreen(Moje pragnienie zostało zaspokojone!,-1,2,FONT_Screen,2);
                        hero.attribute[ATR_HITPOINTS] = hero.attribute[ATR_HITPOINTS] + 15;
                        BLOOD = 0;
                        COUNTER = 0;
                        SUCHT = 0;
Nie ma tu else.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Mi teraz chodzi o błąd FLAGS w linii 126.Ten błąd z ELSE pomógł mi naprawić Adanos.
if(Wld_IsTime(20,30,22,0) || Wld_IsTime(4,0,5,30))
{
orcshaman_hof1.flags = 0;
}
else if(SCHUTZSCHICHT == FALSE)
{
orcshaman_hof1.flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
};
Wld_SendTrigger("SCHLEIFE_NW");
};
126 linia to ta,gdzie jest
Cytuj
orcshaman_hof1.flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
A konkretnie, to jaki błąd z flags?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
orcshaman_hof1.flags = NPC_FLAG_IMMORTAL;Zamień na:
orcshaman_hof1.flags = 2;
Jak to nie pomoże, to nie może być "orcshaman_hof1" albo nie ma takiego INSTANCE.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Dobra,nie ma błędu.Najwyraźniej brak skryptów jakiś czarów i postaci powodowało ten błąd.Ale tematu nie zamykać,bo jak wrócę to zeedytuję posta i wrzucę kilka skryptów czarów(bo teoretycznie powinny zadawać obrażenia i chyba coś zwiększać,ale nie zauważyłem tego)
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
A co to za mod, który spolszczasz? Czy coś z nim robisz.

Dobra, już widzę.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Plik ZS_Dead.d wywala błąd
Cytuj
Unknown identifier: FLAGS (line 51)
Tutaj skrypt:
Spoiler

func void ZS_Dead()
{
self.aivar[AIV_RANSACKED] = FALSE;
self.aivar[AIV_PARTYMEMBER] = FALSE;
B_StopLookAt(self);
AI_StopPointAt(self);
if((Npc_IsPlayer(other) || (other.aivar[AIV_PARTYMEMBER] == TRUE)) && (self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] == FALSE))
{
B_GivePlayerXP(self.level * XP_PER_VICTORY);
self.aivar[AIV_VictoryXPGiven] = TRUE;
KILLACCOUNT = KILLACCOUNT + 1;
if((KILLACCOUNT == 6) && (Npc_HasItems(hero,itru_soul) >= 1))
{
Snd_Play("MFX_MASSDEATH_CAST");
Wld_PlayEffect("spellFX_INCOVATION_RED",hero,hero,0,0,0,FALSE);
Wld_PlayEffect("FX_EarthQuake",hero,hero,0,0,0,FALSE);
};
};
if(C_IAmCanyonRazor(self) == TRUE)
{
CanyonRazorBodyCount = CanyonRazorBodyCount + 1;
if(MIS_Addon_Greg_ClearCanyon == LOG_Running)
{
B_CountCanyonRazor();
};
};
if(self.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID_SWAMPDRONE)
{
if(Npc_GetDistToNpc(self,other) < 300)
{
other.attribute[ATR_HITPOINTS] -= 50;
};
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(DiegoOW))
{
Diego_IsDead = TRUE;
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(vam_blade))
{
B_RemoveNpc(VLK_419_Buerger);
B_RemoveNpc(vlk_40001_lea);
B_RemoveNpc(sld_40010_berox);
B_RemoveNpc(bau_40005_dimitri);
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(orcshaman_hof1))
{
SCHUTZSCHICHT = TRUE;
orcshaman_hof2.flags = 0;
orcshaman_hof3.flags = 0;
orcwarrior_giant.flags = 0;
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(pc_ghost))
{
GHOSTISDEAD = TRUE;
if(GHOSTWEG == FALSE)
{
Npc_ChangeAttribute(other,ATR_HITPOINTS,-other.attribute[ATR_HITPOINTS_MAX]);
};
};
if(Npc_IsPlayer(other))
{
self.aivar[AIV_KilledByPlayer] = TRUE;
if(C_DropUnconscious())
{
MadKillerCount = MadKillerCount + 1;
};
if((self.guild == GIL_GIANT_BUG) && (MIS_Fester_KillBugs == LOG_Running))
{
Festers_Giant_Bug_Killed = Festers_Giant_Bug_Killed + 1;
};
if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Swamprat)) && (MIS_KrokoJagd == LOG_Running))
{
AlligatorJack_KrokosKilled = AlligatorJack_KrokosKilled + 1;
};
if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo1)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo2)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo3)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo4)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo5)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo6)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo7)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo8)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo9)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(meatbug_pablo10)))
{
MEATBUGHUNTER = MEATBUGHUNTER + 1;
};
if((Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(bodo_wisp_1)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(bodo_wisp_2)) || (Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(bodo_wisp_3)))
{
BODOCOUNT = BODOCOUNT + 1;
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Ramon))
{
Player_HasTalkedToBanditCamp = TRUE;
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Franco))
{
if(MIS_HlpLogan == LOG_Running)
{
MIS_HlpLogan = LOG_OBSOLETE;
};
if(MIS_HlpEdgor == LOG_Running)
{
MIS_HlpEdgor = LOG_OBSOLETE;
};
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(Fortuno))
{
Log_SetTopicStatus(Topic_Addon_Fortuno,LOG_OBSOLETE);
};
};
if(Hlp_GetInstanceID(self) == Hlp_GetInstanceID(GoldMinecrawler))
{
if((Minecrawler_Killed >= 9) && (Bloodwyn_Spawn == FALSE))
{
AI_Teleport(Bloodwyn,"ADW_MINE_TO_MC_03");
B_StartOtherRoutine(Bloodwyn,"MINE");
B_GivePlayerXP(XP_Addon_Bloodywyn);
Bloodwyn_Spawn = TRUE;
}
else
{
Minecrawler_Killed = Minecrawler_Killed + 1;
};
};
B_GiveTradeInv(self);
B_GiveDeathInv(self);
B_ClearRuneInv(self);
B_DeletePetzCrime(self);
self.aivar[AIV_NpcSawPlayerCommit] = CRIME_NONE;
AI_UnequipWeapons(self);
self.aivar[AIV_TAPOSITION] = FALSE;
};

func int ZS_Dead_loop()
{
if(self.aivar[AIV_TAPOSITION] == FALSE)
{
B_DragonKillCounter(self);
self.aivar[AIV_TAPOSITION] = TRUE;
};
return LOOP_CONTINUE;
};
Czy może to być spowodowane brakiem jakiejś postaci?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry