INSTANCE DIA_Fenia_EXIT (C_INFO)
{
npc = VLK_476_Fenia;
nr = 999;//miejsce na liście dialogów 999 to najdalsze miejsce dlatego dialog koniec jest zawsze na koncu spisu
condition = DIA_Fenia_EXIT_Condition;//funkcja która musi zwrócic TRUE zeby dialog był widoczny na spisie
information = DIA_Fenia_EXIT_Info;//funkcja wykonująca się po wybraniu dialogu z listy
permanent = TRUE;//jesli true dialog dostępny bedzie mprzez całą gre
important = FALSE;//jeśli true postać do nas sama zagada
trade = FALSE;//jeśli true po dialogu otworzy się handel
description = DIALOG_ENDE;//nazwa dialogu na liście
};
FUNC INT DIA_Fenia_EXIT_Condition()
{
return TRUE;//wpisująć tu false możemy łatwo wyłączyć dialog
};
FUNC VOID DIA_Fenia_EXIT_Info()
{
if (hero.guild == GIL_PAL)//jeżeli jesteśmy palladynem
{
AI_Output (self, other, "DIA_Fenia_EXIT_17_00"); //Miłego dnia, panie paladynie.
};
if (hero.guild == GIL_KDF)//jeżeli jesteśmy magiem ognia
{
AI_Output (self, other, "DIA_Fenia_EXIT_17_01"); //Bezpiecznej podróży, wielki magu.
};
AI_StopProcessInfos (self);//wychodzenie z dialogu jeśli nie damy tej linijki wyjdziemy do listy z dialogami.
};
w Condition dialogów możemy dawać różne warunki i dialog konca można by rozbić na 2 dialogi osobny dla palladyna osobny dla maga.
INSTANCE DIA_Fenia_EXIT (C_INFO)
{
npc = VLK_476_Fenia;
nr = 999;
condition = DIA_Fenia_EXIT_Condition;
information = DIA_Fenia_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Fenia_EXIT_Condition()
{
if (hero.guild == GIL_PAL)//dialog dostępny jeśli jesteśmy palladynem
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Fenia_EXIT_Info()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Fenia_EXIT_17_00"); //Miłego dnia, panie paladynie.
AI_StopProcessInfos (self);
};
INSTANCE DIA_Fenia_EXIT2 (C_INFO)
{
npc = VLK_476_Fenia;
nr = 999;
condition = DIA_Fenia_EXIT_Condition;
information = DIA_Fenia_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_Fenia_EXIT2_Condition()
{
if (hero.guild == GIL_KDF)//dialog dostępny jeśli jesteśmy magiem
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_Fenia_EXIT2_Info()
{
AI_Output (self, other, "DIA_Fenia_EXIT_17_01"); //Bezpiecznej podróży, wielki magu.
AI_StopProcessInfos (self);
};
możemy tam dawać w cholere warunków np. zamiast tych co podałem może być
if Npc_KnowsInfo (hero,DIA_Fenia_HALLO) // jeśli znamy dialog DIA_Fenia_HALLO