Gothic : Powrót Bohatera 119450 300

O temacie

Autor Alexik

Zaczęty 1.05.2012 roku

Wyświetleń 119450

Odpowiedzi 300

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Toogle Desktop, to po pierwsze.
To naprawdę tak wygląda czy Gimp foreva? Jeśli to tak wygląda to... :ayfkm:
Ahh, te namioty z żagla.
Enter o każdym Screenie jest zbędny... ale to już po prostu coś czego ja osobiście nie lubię.


Poza tym to nie najgorzej, byłby props gdyby nie te powyższe punkty.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Na 11 zdjęciu widać unoszący się zielony opar.Czyżby to była toaleta,w której załatwił się jakiś troll?
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#262 2012-10-30, 20:31(Ostatnia zmiana: 2012-10-30, 20:33)
Na 11 zdjęciu widać unoszący się zielony opar.Czyżby to była toaleta,w której załatwił się jakiś troll?
Nie, to magia
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Na 11 zdjęciu widać unoszący się zielony opar.Czyżby to była toaleta,w której załatwił się jakiś troll?
Nie, to magia
Troll w toalecie to faktycznie magia. Czarnuch w g2 nasrał obok swojej grotki i na jego kupsku wyrósł słonkowy aloes.
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Proponowałbym najpierw napisać szczegółową fabułę, a później robić obozy. Byłoby trochę łatwiej.
 

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy
Wieczna krytyka chyba nie zacheci autora do dalszych staran. Moim zdaniem gosc robi spore postepy i idzie mu to naprawde sprawnie wiec moze skonczcie juz na kazdym kroku wytykac mu w chamski sposob bledy a zacznijcie dawac porady?

Hejtujcie wszystkich ktorzy stawiaja pierwsze kroki w moddingu a na pewno w Polsce bedzie powstawalo wiecej modow -.-
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zamiast zajmować się goticzkiem lepiej zająć się czymś co ma lepsze narzędzia, choćby M&B http://themodders.org/index.php?/topic/12380-modding-mb/page__view__getnewpost



Nie, to nie jest reklama :pokerface:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#267 2012-11-06, 06:32(Ostatnia zmiana: 2012-11-06, 06:33)
Wieczna krytyka chyba nie zacheci autora do dalszych staran. Moim zdaniem gosc robi spore postepy i idzie mu to naprawde sprawnie wiec moze skonczcie juz na kazdym kroku wytykac mu w chamski sposob bledy a zacznijcie dawac porady?

Hejtujcie wszystkich ktorzy stawiaja pierwsze kroki w moddingu a na pewno w Polsce bedzie powstawalo wiecej modow -.-
To jest themodders. Tu się hejtuje :D
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Wieczna krytyka chyba nie zacheci autora do dalszych staran. Moim zdaniem gosc robi spore postepy i idzie mu to naprawde sprawnie wiec moze skonczcie juz na kazdym kroku wytykac mu w chamski sposob bledy a zacznijcie dawac porady?

Hejtujcie wszystkich ktorzy stawiaja pierwsze kroki w moddingu a na pewno w Polsce bedzie powstawalo wiecej modow -.-


Jakbyś nie zauważył, to była rada, nie krytyka  :facepalm:
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#269 2012-11-06, 07:01(Ostatnia zmiana: 2012-11-06, 07:04)
A wiesz ,że ja nie kierowałem się tym tylko innymi wypowiedziami ?  :pokerface: . A co do moda, Andre ma racje,robimy postępy z dnia na dzień jest coraz lepiej. Niedługo na prawdę wyjdzie coś z poziomem :wink:
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Wieczna krytyka chyba nie zacheci autora do dalszych staran. Moim zdaniem gosc robi spore postepy i idzie mu to naprawde sprawnie wiec moze skonczcie juz na kazdym kroku wytykac mu w chamski sposob bledy a zacznijcie dawac porady?

Hejtujcie wszystkich ktorzy stawiaja pierwsze kroki w moddingu a na pewno w Polsce bedzie powstawalo wiecej modow -.-
Dwie sprawy misiu.

Po pierwsze przez krytykę autor najszybciej upora się z niedoskonałościami w projekcie i poprawi je/udoskonali tak, że niejeden gimbus będzie sobie mógł zwalić kapucynka. Krytyka to jednocześnie porada. Działa to na tej zasadzie:
Krytyk: Te screeny są do niczego. Brak w nich jakichkolwiek elementów otoczenia naturalnego. Zero pniaków, krzaczków czy trawki. Popraw to bo ni chuja nikt ci w to nie pogra.
- To zmusza autora do przemyśleń i ponownego otworzenia w tym wypadku jakiegoś zena w celu przeglądnięcia go i urozmaicenia w różne naturalne ozdoby, które zapewniam, dużo mogą poprawić w zenie.

I po drugie Andre, chyba nie zrozumiałeś kiedyś nadanej tu idei. Lepiej, żeby modów było mniej w zajebistej jakości, niż więcej w chujowym, że aż oczy bolą. Modów i tak powstaje cały czas od cholery i pomimo, że to dziesięcioletnia gra to ciągle gimbaza nie potrafi wykorzystać wszystkich już prawie wytłumaczonych elementów, które można (nie trzeba) dodać do swojego moda, żeby urozmaicić rozgrywkę. Najszybciej wleciał mi do głowy taki oto przykład, którego szukać długo nie trzeba, Forum obok xD
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Wieczna krytyka chyba nie zacheci autora do dalszych staran. Moim zdaniem gosc robi spore postepy i idzie mu to naprawde sprawnie wiec moze skonczcie juz na kazdym kroku wytykac mu w chamski sposob bledy a zacznijcie dawac porady?

Hejtujcie wszystkich ktorzy stawiaja pierwsze kroki w moddingu a na pewno w Polsce bedzie powstawalo wiecej modow -.-

 
Комиссар RBT

Andre202

Andre202

Użytkownicy
posty60
Propsy8
  • Użytkownicy

Andre202

Gothic : Powrót Bohatera
#272 2012-11-07, 19:53(Ostatnia zmiana: 2012-11-07, 19:59)
Dobra, spokojnie. Ja jestem tylko prostym, szarym graczem, nie mającym absolutnie zielonego pojęcia o moddingu :)  
Wrzućcie na luz :p Po prostu żal mi się zrobiło chłopaka! xd
 

Korek

Korek

Użytkownicy
posty549
Propsy230
  • Użytkownicy
Przejrzałem wszystkie strony tego tematu i muszę przyznać, że podoba mi się to:


Sam screen i zabudowanie - szału nie ma, ale podoba mi się miejsce położenia obozu   :D
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Sam screen i zabudowanie - szału nie ma, ale podoba mi się miejsce położenia obozu   :D
To je stolyca.

Dwa domki na krzyż i ognisko. Awesome. Jak się chce coś osiągnąć to zawsze można pooglądać inne screeny, żeby coś ew. podpatrzeć i samemu zrobić podobnie. Dla mnie na tym screenie nie ma NIC.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#275 2012-11-09, 05:46(Ostatnia zmiana: 2012-11-09, 06:24)
Sam screen i zabudowanie - szału nie ma, ale podoba mi się miejsce położenia obozu
Dwa domki na krzyż i ognisko.
Tak już nie robie :) . Czekajcie na następne screeny wtedy porównamy różnice. Tak wiem kaczka muszę przyznać ,że mówisz rację ,też teraz na tym się wzoruje wcześniej nie robiłem tego i to był mój błąd. To wszystko dzięki krytyce Gizborna  :D
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zamierzacie korzystać z jakiegokolwiek texturpacka?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Remix

Remix

Użytkownicy
Murzyn Internetów :O
posty291
Propsy41
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Murzyn Internetów :O
Hmmmm...Myślę że nie ponieważ nasz Grafik robi własny :)
 
https://www.youtube.com/watch?v=TNdy0ea6gc4

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
:facepalm:
Własny texturepack to też jakiś texturpack...
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zamierzacie korzystać z jakiegokolwiek texturpacka?
Będziemy mieli swój robiony przez naszego grafika.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry