Gothic : Powrót Bohatera 119340 300

O temacie

Autor Alexik

Zaczęty 1.05.2012 roku

Wyświetleń 119340

Odpowiedzi 300

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Jak oni zwracają się tak do mnie to ja też moge
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Jak oni zwracają się tak do mnie to ja też moge
Co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie.

A tak na poważnie to kto tak do Ciebie powiedział, bo ja nie dostrzegam tego?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Luk

Luk

DreamVader 2
Sursum Corda! Wiwat Car!
posty1168
Propsy319
ProfesjaTłumacz
  • DreamVader 2
  • Sursum Corda! Wiwat Car!
A fabułę kiedy skończę wtedy napiszę.

Zastanawiałeś się nad sensem tego zdania?

PS: Zwracanie się do użytkowników na per "kurwa" nie jest popierane i więcej sobie kwasu narobisz niż pożytku.
Kwas chlebowy jest dobry i pożywny :F
 
Spoiler
https://www.youtube.com/watch?v=DsSwvh4npMQ

pyta1092

pyta1092

Użytkownicy
posty37
Propsy4
  • Zbanowany
jeszcze troche zostało prac
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#244 2012-10-22, 18:47(Ostatnia zmiana: 2012-10-22, 19:03)
Górnicza Dolina. Mroźny i chłodny dzień. Kopacze jak co dzień pracowali niewolniczo w kopalni, by zaspokoić ogromne zapotrzebowanie  na rude magnatów. Jak co dzień, strażnicy znęcając się nad nimi próbują zabić nudę. Kopacze i strażnicy koegzystowali ze sobą w ten sposób do czasu, gdy kilkoro z nich postanowiło uciec od katorgi. Założyli własny obóz. Ich nowy dom niebawem został zasiedlony przez uciekinierów z innych obozów a także przez nowych skazańców, którym nie podobały się warunki panujące w innych obozach. Wszystko jednak miało się zmienić. Bezlitosny bóg ciemności Beliar, wzmocnił swe siły w Górniczej Dolinie. Zesłał im wiedzę jak wytworzyć lepsze bronie i pancerze. Tak przygotowani orkowie mogli stanąć naprzeciw siłom ludzi. Wojna orków i ludzi trwa. Obozy ludzi nie potrafią się zjednoczyć, co doprowadziło do dalszych podziałów i w konsekwencji do wojny miedzy obozami. Życie w koloni mimo zmianom trwa dalej. Krew i posoka pokrywają glebę, do koloni trafiają nowi skazańcy, a wśród nich ktoś... Kto być może ocali Górnicza Dolinę przed samozagładą , lub przyczyni się do jej całkowitego upadku..
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Cytuj
Założyli własny obóz.
A strażnicy z zaciekawieniem przyglądali się, jak spierdala od nich siła robocza :ayfkm:
 

Faren

Faren

RaveN Studio
Farelka
posty1172
Propsy1496
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Farelka
Cytuj
Kwas chlebowy jest dobry i pożywny :F  

I see what you did there, propsowa kurwo
Kwas chlebowy to moja domena.

Cytuj
Górnicza Dolina. Mroźny i chłodny dzień. Kopacze jak co dzień pracowali niewolniczo w kopalni, by zaspokoić ogromne zapotrzebowanie na rude magnatów. Jak co dzień, strażnicy znęcając się nad nimi próbują zabić nudę. Kopacze i strażnicy egzystowali ze sobą w ten sposób do czasu, gdy kilkoro z nich postanowiło uciec od katorgi. Założyli własny obóz. Ich nowy dom niebawem został zasiedlony przez uciekinierów z innych obozów a także przez nowych skazańców, którym nie podobały się warunki panujące w innych obozach. Wszystko jednak miało się zmienić. Bezlitosny bóg ciemności Beliar, wzmacnia swe siły w Górniczej Dolinie. Zesłał im wiedzę jak wytworzyć lepsze bronie i pancerze. Tak przygotowani orkowie mogli stanąć naprzeciw siłom ludzi. Wojna orków i ludzi trwa. Obozy ludzi nie potrafią się zjednoczyć, co doprowadziło do dalszych podziałów i w konsekwencji do wojny miedzy obozami. Życie w koloni mimo zmianom trwa dalej. Krew i posoka pokrywają glebę, do koloni trafiają nowi skazańcy, a wśród nich ktoś... Kto być może ocali Górnicza Dolinę przed samo zagładą, lub przyczyni się do jej całkowitego upadku..
Lepiej, dużo lepiej, ale:
egzystowali ze sobą => koegzystowali
Bezlitosny bóg ciemności Beliar, wzmacnia swe siły w Górniczej Dolinie. - wszędzie czas przeszły, tutaj teraźniejszy? coś dziwnie to brzmi.
samo zagładą => samozagładą
 
makin' bacon

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#247 2012-10-22, 19:01(Ostatnia zmiana: 2012-10-22, 19:04)
Cytuj
Założyli własny obóz.
A strażnicy z zaciekawieniem przyglądali się, jak spierdala od nich siła robocza :ayfkm:
Uciekli gdy strażnicy sobie spokojnie spali na łóżeczkach  :naughty:
O shit nie zauważyłem tego musze poprawić :lol2:
@UP poprawione
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja Cię proszę. Hejty ponoć nie są dobre, ale w tym wypadku muszę, po prostu muszę: Błagam skończ pracę nad modem, niech Ci się dysk spali, meteoryt spadnie na dom, dom spłonie, nie wiem. Zrób cokolwiek, byle by tego moda przerwać. Nie potrafisz/cie napisać paru sensownych zdań pod rząd. Twój limit to góra dwa zdania i nic więcej. Mnóstwo bezsensownej treści, masz złe podejście i nie potrafisz przedstawić swojego pomysłu w sposób dla nas zrozumiały. Napisałbym więcej, ale mi się nie chce.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#249 2012-10-22, 20:53(Ostatnia zmiana: 2012-10-22, 20:56)
Ja Cię proszę. Hejty ponoć nie są dobre, ale w tym wypadku muszę, po prostu muszę: Błagam skończ pracę nad modem, niech Ci się dysk spali, meteoryt spadnie na dom, dom spłonie, nie wiem. Zrób cokolwiek, byle by tego moda przerwać. Nie potrafisz/cie napisać paru sensownych zdań pod rząd. Twój limit to góra dwa zdania i nic więcej. Mnóstwo bezsensownej treści, masz złe podejście i nie potrafisz przedstawić swojego pomysłu w sposób dla nas zrozumiały. Napisałbym więcej, ale mi się nie chce.
To niech ci się zechce, hejtuj mnie dalej ja i tak będę pracował  :lol:  ponieważ prace są coraz lepsze ale na razie nic nie pokazujemy lecz niedługo już się okaże lepsza strona moda. Dysk się nie spali ale jeśli się spali to i tak mam ubezpieczenie, meteoryt nie spadnie, dom na pewno nie spłonie nie należę do podpalaczy lasów
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
O 18:47 pokazałeś nowe wprowadzenie do moda, zatem pozdro. Mówisz o coraz lepszych pracach, a jeśli na prawdę tak jest to podziwiam, że w ciągu dwóch godzin wasze prace zaszły, aż tak daleko.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
O 18:47 pokazałeś nowe wprowadzenie do moda, zatem pozdro. Mówisz o coraz lepszych pracach, a jeśli na prawdę tak jest to podziwiam, że w ciągu dwóch godzin wasze prace zaszły, aż tak daleko.
Pracuję nad obozem już spory czas więc to nie jest ten czas o ,którym ty myślisz
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy925
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Cytuj
dom na pewno nie spłonie nie należę do podpalaczy lasów

Mieszkasz w lesie?? oO  Macie tam neta, prąd, cokolwiek?
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytuj
dom na pewno nie spłonie nie należę do podpalaczy lasów

Mieszkasz w lesie?? oO  Macie tam neta, prąd, cokolwiek?
Obok lasu jak widzisz mam neta i prąd chyba bym nie pisał z cegły :wink:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
O 18:47 pokazałeś nowe wprowadzenie do moda, zatem pozdro. Mówisz o coraz lepszych pracach, a jeśli na prawdę tak jest to podziwiam, że w ciągu dwóch godzin wasze prace zaszły, aż tak daleko.
Pracuję nad obozem już spory czas więc to nie jest ten czas o ,którym ty myślisz
I tu wracamy do tego że obóz powinien pasować fabule, nie fabuła obozowi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#255 2012-10-22, 21:10(Ostatnia zmiana: 2012-10-22, 21:10)
O 18:47 pokazałeś nowe wprowadzenie do moda, zatem pozdro. Mówisz o coraz lepszych pracach, a jeśli na prawdę tak jest to podziwiam, że w ciągu dwóch godzin wasze prace zaszły, aż tak daleko.
Pracuję nad obozem już spory czas więc to nie jest ten czas o ,którym ty myślisz
I tu wracamy do tego że obóz powinien pasować fabule, nie fabuła obozowi.
sawiku, obozy będą takie same lecz fabuła się tylko zmieni.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dajcie spokój... ile można hejtowac :)  Ma dziwny styl pisania, dobra, troche nieskładnie składa zdania, okej.. ale moze z moda coś wyniknie :)  

Co do tego ze uciekinierzy zakladali nowy oboz, coz, jakoś w Czasie Zaplaty, stary oboz przygladał się obozowi rebeliantow, i nikt nie marudził że "strażnicy przygladali sie jak spierdziela od nich tania sila robocza" Jeśli już hejtowac pomysł to wszedzie, a nie tylko w 1 watku jednego autora.

Może do czasu wydania moda poprawi jeszcze conieco fabułę :)  Miejmy nadzieje.

No i że rozmowy będą w innym stylu niż to co przedstawia w tym momencie Alexis :)  Bo no cóż... taki styl jest trudno strawny a wrecz rażący :]

Pozdrawiam wszystkich hejtów ^^
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
hejtów ^^
Hejterów (bądź haterów)* :hitler:
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dreamerion

Dreamerion

RaveN Studio
too old too cold
posty508
Propsy809
ProfesjaKompozytor
  • RaveN Studio
  • too old too cold
Przeczytalem Twoj opis. Zdecyduj sie czy piszesz w formie przeszlej, czy terazniejszej, bo piszesz raz tak, raz tak.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

Alexik

Gothic : Powrót Bohatera
#259 2012-10-30, 19:35(Ostatnia zmiana: 2012-10-31, 15:47)
Witam prezentuję obóz Łowców Orków bez NPC ,którzy nie zostali wstawieni ,ponieważ czekam na zbroje od grafika. A tekstury są w fazie testowej. Tyle






























 :lol:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry