Konferencje o grafice na potrzeby gier 49138 118

O temacie

Autor Buła

Zaczęty 30.04.2012 roku

Wyświetleń 49138

Odpowiedzi 118

kazzmir
  • Gość
to kiedy ta konfa?
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
jak bede mial czas
 

kazzmir
  • Gość
jak bede mial czas

przepraszam że naciskam  :lol2:
 

DominikT

DominikT

Użytkownicy
posty161
Propsy69
  • Użytkownicy
No to jak ? Z ta konfą ? Chciałbym sie nauczyc wypalania tekstur z modeli 3d
 
Spoiler
Programie nasz, któryś jest w pamięci

Swięć się nazwa twoja

Bądź system operacyjny twój

Wykonuj funkcje swoje

I na drukarce i na ekranie



I daj nam nasze dane

I wybacz nam nasze błędy

Jako i my wybaczymy

Twoim programistom

I prowadź nas do swego końca



Bo twój jest algorytm

I pętla, i rozwiąnie

Na wieku wieków (jak się zwiesisz)



ENTER

Intel i5 3,2 duo 8 gb ram karta gts250 1gb

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
akurat do tego powinieneś znaleźć tutki w necie bez większych problemów.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Napisz mi na GG o co Ci tam dokładnie chodzi z tym wypalaniem tekstur.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
oczywiscie płatne z góry u mnie
 

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
hahahaha pękłem ze śmiechu

































nie
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Pojedyncze osoby można obsłużyć, jak ktoś ma jakieś pytania to można walić.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Pojedyncze osoby można obsłużyć, jak ktoś ma jakieś pytania to można walić.
Spoko. Jak chcesz mogę zorganizować że w przeciągu tygodnia napisze do ciebie 20+ osób, każda pytająca dokładnie o to samo, każda zadająca te same durne pytania. Odpowiedz szczerze, odpowiesz dwudziestej osobie? Czy wkurwisz się już wcześniej?

Nie zrozum mnie źle, po prostu nie widzę w tym sensu. W ten sposób było to już wałkowane i nie zdało rezultatu, myślałem że chcecie masowo pomóc ludziom się podszkolić prowadząc coś na wzór lekcji/wykładu*. Lepiej zastanów się kiedy masz czas i przygotuj to tak jak było planowane na początku. Koniec końców, jeszcze na tym czasu (i nerwów) zaoszczędzisz.



* Chodzi o to że widziałem to raczej w formie interaktywnego videotuta, Ty jesteś przygotowany coś tam robisz i tłumaczysz, ktoś czegoś "nie kuma" to zadaje pytanie, a Ty (lub ktoś inny) w miarę możliwości odpowiada/sz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Pojedyncze osoby można obsłużyć, jak ktoś ma jakieś pytania to można walić.

Obsłużyć  :lol2:
 

Żadna Głupia Spółgłoska

Żadna Głupia Spółgłoska

Użytkownicy
Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
posty2557
Propsy3534
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Mniejszość Żydowska na HMS Stuleja
Pojedyncze osoby można obsłużyć, jak ktoś ma jakieś pytania to można walić.

Obsłużyć  :lol2:
Walić :lol2:
 
Często odkrywa się, jak naprawdę piękną jest rzeczywiście piękna kobieta dopiero po długim z nią obcowaniu. Reguła ta stosuje się również do Niagary, majestatycznych gór i meczetów, szczególnie do meczetów.
Mark Twain

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Ja jednak najbardziej jestem za konferencją na skype.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
dupa. tam mozna udzielac ekran tylko na 1 osobe. no chyba, ze mi kupisz premium
 

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
A co to za problem pobrać manycam i ustawić puilpit jako kamerke internetową  :lol: .Wystarczy dobra konfiguracja tego czegoś i git.Kamerek można mieć ile się chce  :naughty: .
 

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
Też byłbym za konferencja skype na 4-5 osób, przynajmniej idzie się dogadać z każdym.
 

Ezzam

Ezzam

Użytkownicy
posty391
Propsy367
  • Użytkownicy
Nikt nie wpadł na pomysł, żeby do tych konferencji użyć Livestreama? Przecież równie dobrze można zadawać pytania przez czat.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry