Drużynowa bitwa 3D? 7447 12

O temacie

Autor Reverse

Zaczęty 30.04.2012 roku

Wyświetleń 7447

Odpowiedzi 12

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
A więc tak, wpadł mi do głowy taki pomysł na zorganizowanie drużynowej bitwy 3D. Ale drużyny będą zależeć od naszego programu do 3D. Np. gdy by Rybek i WoYo wzięli udziął byli by razem ponieważ robią w Blenderze. Można było by zrobić dowolny model 3D bez ograniczenia poly. A le co wy o tym sądzicie, mi wydaję się że było by to dobre "orzeźwienie" po zwykłych bitwach.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu

Buła

Drużynowa bitwa 3D?
#1 2012-04-30, 11:19(Ostatnia zmiana: 2012-04-30, 11:21)
Na czym miałoby to polegać? We dwóch robić jeden model?
Bez sensu.

Ale proponuję nieco zmienić twoją koncepcję - składy po 2 osoby. Jedna odpowiedzialna za model, mapowanie, a druga za teksturowanie.
Oczywiście mówie o game artcie :D
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Drużynowa bitwa 3D?
#2 2012-04-30, 11:25(Ostatnia zmiana: 2012-04-30, 11:27)
Nie, każdy robił by inny a oceniane było by grupowo.
Sądzę że fajnie by było aby każdy robił inny model.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
?

To gdzie ta grupowość? Nie ogarniam.
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
No tak że każdy robi inny model ale oceniani są grupowo, a grupy zależą od programu w którym się robi.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Buła

Buła

Użytkownicy
wyłącz komputer i wyjdź z domu
posty2402
Propsy3163
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • wyłącz komputer i wyjdź z domu
No ale jaki to ma sens? :D
Że jeden zrobi fajną prackę, drugi zrobi crapa i przez to przegrają? Wg mnie to bardziej zniechęca niż zachęca...
 

gothic1210
  • Gość
Na czym miałoby to polegać? We dwóch robić jeden model?
Bez sensu.

Ale proponuję nieco zmienić twoją koncepcję - składy po 2 osoby. Jedna odpowiedzialna za model, mapowanie, a druga za teksturowanie.
Oczywiście mówie o game artcie :D
Podoba mi się ten pomysł. Nie lubię/umiem modelować więc wziąłbym sobie kogoś do teamu kto słabo teksturuje i byłoby spoko  :D
 

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
A ja nieźle modeluje ale słabo teksturuje, a więc niech zostanie pomysł Buły.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Pomysł dobry aczkolwiek ja bym go bardziej rozwinął,pamiętam jak ktoś kiedyś chciał zrobić bitwę na gry i nie wypaliło
bo faktycznie nikt by jej nie ukończył.Wobec tego zróbmy bitwę na sam zarys gry (jakiś jeden czy dwa modele z gry,plakat promocyjny,logo gry,małe wprowadzenie literackie)Myślę,że większość jest w stanie to zrobić bo na początku zapał jest największy.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Najpierw dokonczcie bitwy z warhammerami, a dopiero za nowe sie brać  :facepalm:
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Avallach + Rysa vs Gothic1210 + Sawik, wszystko jasne...

Grupowe bitwy pomyslem dobrym nie sa, chyba ze druzyny bylyby wybierane losowo, zglasza sie kilka osob i losowo sa wybrane sa grupy. W innym razie, druzyny beda zbyt nierowne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
już lepiej imo zrobić mini enviro jeśli to ma być zespołowo.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy

Reverse

Drużynowa bitwa 3D?
#12 2012-04-30, 19:04(Ostatnia zmiana: 2012-05-01, 10:01)
Sawik, no to można zebrać chętnych a następnie wylosować grupy.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry