Na wstępie przepraszam, że to już trzeci temat w którym proszę o pomoc w absolutnych podstawach, ale chciałbym dokładnie zrozumieć co źle jest i jak należy robić poprawnie.
W poniższym dialogu chciałem, by NPC sam mnie zagadywał, była by moja odpowiedź, jego i do wybrania "Koniec". Kod wygląda tak:
//========================================
//-----------------> OPCJA *KONIEC*
//========================================
INSTANCE DIA_Urnal_EXIT(C_INFO)
{
npc = MIL_9001_Urnal;
nr = 999;
condition = DIA_Urnal_EXIT_Condition;
information = DIA_Urnal_EXIT_Info;
permanent = TRUE;
description = "KONIEC";
};
FUNC INT DIA_Urnal_EXIT_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Urnal_EXIT_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//========================================
//-----------------> OPCJA KRADZIEŻY
//========================================
INSTANCE DIA_Urnal_PICKPOCKET(C_INFO)
{
npc = MIL_9001_Urnal;
nr = 900;
condition = DIA_Urnal_PICKPOCKET_Condition;
information = DIA_Urnal_PICKPOCKET_Info;
permanent = TRUE;
description = Pickpocket_20;
};
FUNC INT DIA_Urnal_PICKPOCKET_Condition()
{
C_Beklauen (20, 43);
};
FUNC VOID DIA_Urnal_PICKPOCKET_Info()
{
Info_ClearChoices (DIA_Urnal_PICKPOCKET);
Info_AddChoice (DIA_Urnal_PICKPOCKET, DIALOG_BACK ,DIA_Urnal_PICKPOCKET_BACK);
Info_AddChoice (DIA_Urnal_PICKPOCKET, DIALOG_PICKPOCKET ,DIA_Urnal_PICKPOCKET_DoIt);
};
FUNC VOID DIA_Urnal_PICKPOCKET_DoIt()
{
B_Beklauen ();
Info_ClearChoices (DIA_Urnal_PICKPOCKET);
};
FUNC VOID DIA_Urnal_PICKPOCKET_BACK()
{
Info_ClearChoices (DIA_Urnal_PICKPOCKET);
};
//========================================
//-----------------> HELLO1
//========================================
INSTANCE DIA_Urnal_HELLO1 (C_INFO)
{
npc = MIL_9001_Urnal;
nr = 1;
condition = DIA_Urnal_HELLO1_Condition;
information = DIA_Urnal_HELLO1_Info;
permanent = FALSE;
Important = TRUE;
};
FUNC INT DIA_Urnal_HELLO1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Urnal_HELLO1_Info()
{
AI_Output (self, other ,"DIA_Urnal_HELLO1_03_02"); //Jak się tu dostałeś?
AI_Output (other, self ,"DIA_Urnal_HELLO1_15_03"); //Eeee....
AI_Output (self, other ,"DIA_Urnal_HELLO1_03_04"); //Dobra, nieważne.Nie przeszkadzaj mi, bo muszę patrolować teren.Gdyby te tchórze z dołu zobaczyli orka mieli by pełne gacie i nie wszczęli alarmu.
};
Postać sama "zaczyna" rozmowę, ale nic nie wspomina o "Jak się tu dostałeś" tylko jest Koniec oraz Co możesz mi powiedzieć o tym miejscu.
[mod=Avallach]To temat o skryptach, nie Spacerze - przenoszę.[/mod]