Bestia-mag 10376 37

O temacie

Autor Sauron

Zaczęty 26.04.2012 roku

Wyświetleń 10376

Odpowiedzi 37

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Bestia-mag
2012-04-26, 21:59(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 15:20)
Jak zrobić, żeby goblin atakował nas czarami? Bo próbowałem dać mu broń jako czar, ale nie wyszło.
A i jeszce żeby nie zakładać drugiego tematu to jeszcze jedno pytanie: Jak zrobić bestię runiczną. Czyli tak jak w mieczu - jak nas walnie to np. leci deszcz ognia
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Jak zrobić, żeby goblin atakował nas czarami? Bo prubowałem dać mu broń jako czar, ale nie wyszło.
Aivar?

A  i jeszce żeby nie zakładać drugiego tematu to jeszcze jedno pytanie:  Jak zrobić bestię runiczną. Czyli tak jak w mieczu - jak nas walnie to  np. leci deszcz ognia
Dodaj efekt wywoływany przy ataku bestii. Bodaj w MDS. Linijki Ci nie podam bo nie wiem jaka bestia ma tak atakować i nie znam się na MDS.

Amen. Tak nawiasem mówiąc to piszę się próbowałem a nie prubowałem. Get słownik albo jakaś Mozilla czy coś.
 

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Bestia-mag
#2 2012-04-27, 15:25(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 18:43)
Tak nawiasem mówiąc to piszę się próbowałem a nie prubowałem. Get słownik albo jakaś Mozilla czy coś.
Pisałem wieczorem na szybko nawet nie zauważyłem. I już błąd poprawiłem.

Co do pierwszego pytania to oglądałem skrypty i nic nie znalazłem, sprawdzę jeszcze raz. A jak to aivar no to jaki?
A co do drugiego to wątpię żeby to był MDS prędzej coś w AssessDamage - też to zobaczę
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
Spróbuj zamiast lagi dać mu runę, jest to chyba linijka na samym dole. Kiedyś zmieniałem na sierp czy miecz więc runa może też zadziała.
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Bestia-mag
#4 2012-04-27, 18:13(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 18:15)
Nie, nie, nie, nie, nie!

Jeśli chcesz zrobić Goblina Szamana lub coś innego, to musisz kierować się plikiem B_SelectSpell.d (znajdujący się w _Work\data\Scripts\Content\AI\Magic) dopisać linijkę... A wiecie, będę dobroduszny i zrobię to dla was...


Cytuj
   // ------ Goblin Szaman ------
   if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == ID POSTACI KTÓRA MA UŻYWAĆ CZAR)
   {
      if (Npc_HasItems (slf, ItRu_ChargeFireball) == 0) // Jeżeli postać ma przedmiot == 0
      {
         CreateInvItems (slf, ItRu_ChargeFireball, 1); // postać tworzy jeden przedmiot
      };
            
      if (Npc_GetDistToNpc(slf,oth) > Zasięg postaci od goblina (lub innego stwora) ) // jeśli postać znajduje się w zasięgu (ustaw zasięg - jeśli nie chcesz tego, usuń tego IF'a i else
      {
         B_ReadySpell (slf, SPL_ChargeFireball, SPL_COST_ChargeFireball); // przygotuj czar (w tym przypadku Duża Kula Ognia
         return TRUE; // no comment
      }
      else // więc (przeciwność wyżej napisanego if'a)
      {
         return FALSE; //Nahkampfangriff - atak z broni (zalecam usunąć tego całego if'a z zasięgiem, jeśli ma to być do goblina.
      };

   };

Ten skrypt wklejamy przed return FALSE; //alle anderen Gilden
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Bestia-mag
#5 2012-04-27, 19:03(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 19:08)
Zrobiłem losowanie, czyli że raz walnie tym, a raz tym niestety nie działało
Edit: Błędu Starter nie wywala, ale goblin się nie rusza
// ------ Water_Gobbo ------

var int Fight_Rnd;
Fight_Rnd = Hlp_Random (3);
if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == 032)
{
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Icebolt) == 0)
&& (Fight_Rnd == 1)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Icebolt, 1);
B_ReadySpell (slf, SPL_Icebolt, SPL_COST_Icebolt);
return TRUE;
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Geyser) == 0)
&& (Fight_Rnd == 2)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Geyser, 1);
B_ReadySpell (slf, SPL_Geyser, SPL_COST_Geyser);
return TRUE;
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Icelance) == 0)
&& (Fight_Rnd == 3)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Icelance, 1);
B_ReadySpell (slf, SPL_Icelance, SPL_COST_Icelance);
return TRUE;
};

};
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Bestia-mag
#6 2012-04-27, 19:08(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 19:09)
YYy... Jakie ID ma Goblin? 032? 032 = 0
Więc daj mu może nowy ID_* np. ID_ShamanGobbo. Tego nie powiem jak zrobić, a w takich skryptach 032 itp., nie zadziała. Musi być normalna liczba BEZ ZER!!! We większości tematach to tłumaczą, a wy zawsze te same błędy robicie. ;/



Tak, wiem, 032 = 32, ale w takich skryptach to jest równe zerze, bo Gothic tego nie widzi.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
zmieniłem na (chyba) 65 zresztą nieważne ile, ale zera nie ma i dalej nie dzała nie rusza się
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Bestia-mag
#8 2012-04-27, 19:35(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 20:23)
A zrobiłeś zmienną dla tego goblina? (chodzi o te ID!!!!!!!)


W CONSTANTS.D CZY KIJ, PIERON WIE GDZIE TO BYŁO MUSISZ WPISAĆ CONST INT PIERCOLEC = 65; I WPISAĆ if (slf.aivar[AIV_MM_REAL_ID] == PIERDOLEC) I BĘDZIE MUSIAŁO DZIAŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆĆ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Widać? :D



Albo po prostu w złe miejsce wklejasz.......
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Bestia-mag
#9 2012-04-27, 19:52(Ostatnia zmiana: 2012-04-27, 20:09)
Widać, widać...
Ale nie działa
próbowałem też napisać liczbą bez zmiennej też nie działało
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To jakim cudem mi to działa?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
ta?
to pokaż wszystkie części plików które edytowałeś
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Powiem to tak: Albo w ZŁE miejsce wklejasz, albo źle wpisujesz parametry...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!

kaczka
RaveN Studio

Bestia-mag
#13 2012-04-28, 00:00(Ostatnia zmiana: 2012-04-28, 00:13)
Powiem to tak: Albo w ZŁE miejsce wklejasz, albo źle wpisujesz parametry...
Albo ty coś źle podałeś... taka ewentualność jest całkiem prawdopodobna. Nieważne.

EDIT:
Nie wiem kurwa czy niektórzy z was są tacy tępi, że przy wywaleniu przez parser błędu Unexpected [...] ";" lecą z tym na forum, czy po prostu jesteście tak leniwi, że uważacie większość ludzi stąd za jakichś swoich wafli i innych sługów :facepalm:  
Zaglądałeś w ogóle Kamil do tego pliku co powiedział polaking? Szczerze wątpię, bo już byś pewnie dawno miał problem z głowy.

Tu masz przykład szkieleta maga. Imo wystarczy pozmieniać co trzeba wg swojego widzimisię i gitara... problemy robicie ze wszystkiego zamiast bani użyć czasem. Zaczynam rozumieć, dlaczego polska tak zeszła na psy razem z tymi wszystkimi spedalonymi dzieciakami w rurkach na czele.

Myślę, że  tak nie zrozumiesz co napisałem, więc dodatkowo zostawię dopiski ...
Spoiler
// ------ Skelett Magier ------
if (slf.guild == GIL_SKELETON_MAGE) //TU DAJ GILDIE GOBLINA
{
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_SumSkel) == 0) //Srutututu jeżeli postać posiada przedmiot z nawiasu...
{
CreateInvItems (slf, ItRu_SumSkel, 1); //Srutututu, postać tworzy przedmiot z nawiasu...
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_IceCube) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_IceCube, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Icebolt) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Icebolt, 1);
};

// ------ Spruchzyklus bei SUMMON beginnen ------
if (slf.aivar[AIV_SelectSpell] >= 6) //Chyba nie muszę tłumaczyć.
{
slf.aivar[AIV_SelectSpell] = 1;
};

if (!Npc_IsInState (oth, ZS_MagicFreeze))
&& (slf.aivar[AIV_SelectSpell] == 0)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_IceCube, SPL_Cost_IceCube);
return TRUE;
}
else if (slf.aivar[AIV_SelectSpell] == 1)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_SummonSkeleton, SPL_Cost_SummonSkeleton);
return TRUE; //pogrzeb w plikach, żeby znaleźć nazwy czarów, których chcesz, żeby goblin używał.
}
else
{
B_ReadySpell (slf, SPL_Icebolt, SPL_Cost_Icebolt);
return TRUE;
};
};
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Powiem to tak: Albo w ZŁE miejsce wklejasz, albo źle wpisujesz parametry...
Albo ty coś źle podałeś... taka ewentualność jest całkiem prawdopodobna. Nieważne.

EDIT:
Nie wiem kurwa czy niektórzy z was są tacy tępi, że przy wywaleniu przez parser błędu Unexpected [...] ";" lecą z tym na forum, czy po prostu jesteście tak leniwi, że uważacie większość ludzi stąd za jakichś swoich wafli i innych sługów :facepalm:  
Zaglądałeś w ogóle Kamil do tego pliku co powiedział polaking? Szczerze wątpię, bo już byś pewnie dawno miał problem z głowy.

Tu masz przykład szkieleta maga. Imo wystarczy pozmieniać co trzeba wg swojego widzimisię i gitara... problemy robicie ze wszystkiego zamiast bani użyć czasem. Zaczynam rozumieć, dlaczego polska tak zeszła na psy razem z tymi wszystkimi spedalonymi dzieciakami w rurkach na czele.

Myślę, że  tak nie zrozumiesz co napisałem, więc dodatkowo zostawię dopiski ...
Spoiler
// ------ Skelett Magier ------
if (slf.guild == GIL_SKELETON_MAGE) //TU DAJ GILDIE GOBLINA
{
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_SumSkel) == 0) //Srutututu jeżeli postać posiada przedmiot z nawiasu...
{
CreateInvItems (slf, ItRu_SumSkel, 1); //Srutututu, postać tworzy przedmiot z nawiasu...
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_IceCube) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_IceCube, 1);
};

if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Icebolt) == 0)
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Icebolt, 1);
};

// ------ Spruchzyklus bei SUMMON beginnen ------
if (slf.aivar[AIV_SelectSpell] >= 6) //Chyba nie muszę tłumaczyć.
{
slf.aivar[AIV_SelectSpell] = 1;
};

if (!Npc_IsInState (oth, ZS_MagicFreeze))
&& (slf.aivar[AIV_SelectSpell] == 0)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_IceCube, SPL_Cost_IceCube);
return TRUE;
}
else if (slf.aivar[AIV_SelectSpell] == 1)
{
B_ReadySpell (slf, SPL_SummonSkeleton, SPL_Cost_SummonSkeleton);
return TRUE; //pogrzeb w plikach, żeby znaleźć nazwy czarów, których chcesz, żeby goblin używał.
}
else
{
B_ReadySpell (slf, SPL_Icebolt, SPL_Cost_Icebolt);
return TRUE;
};
};

choć sam jestem tępy jeszcze,to z wielkim szacunkiem mogę powiedzieć że kaczka dobrze gada,trzeba się zastanowić zanim się coś kolwiek napisze,a przedewszystkim szukać czy nie było już tematów tego typu zamiast nowe pisać:/ xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Bestia-mag
#15 2012-04-28, 11:21(Ostatnia zmiana: 2012-04-28, 11:22)
Zrobiłem to samo na szkielecie i na goblinie. Na szkielecie - działa, na goblinie - nie działa.
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Może dlatego że szkielet ma opisane animacje rzucania czarów a goblin nie? :facepalm:
Pomyśl czasem. Tak chodzi o MDS. Poczytaj linijki w MDS odpowiedzialne za animacje a zrozumiesz o co mi chodzi.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zaczynam rozumieć, dlaczego polska tak zeszła na psy razem z tymi wszystkimi spedalonymi dzieciakami w rurkach na czele.
:facepalm:  Polska się pisze z dużej litery.
I się nie wymądrzaj, bo to nie przez skrypt tylko MDS, bo tak to już by działało i nawet nikomu się nie chciało sprawdzić czy na goblinie to działa, więc sam się  :facepalm:  

A mds#msg1033293a sprawdzę
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie trzeba mieć animacji rzucania czarów, ale postawy MAGRUN, to trzeba mieć.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Sauron

Sauron

Użytkownicy
posty267
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Sauron

Bestia-mag
#19 2012-04-29, 08:43(Ostatnia zmiana: 2012-04-29, 08:43)
Czyli dało by się to zrobić nowym np. Owerlay MDS'em?

I nie trzeba było by dodawać kości do modelu goblina, ani robić nowych animacji?
Jak coś to już próbowałem skopiować kilka linijek Overlay MDS'a z szkieleta maga, ale był błąd, że w BASED MDS (Główny/podstawowy MDS) nie ma --> no i wyskakiwały nazwy .asc (od razu mówie, że ten błąd tak nie wyglądał - chodzi o szczałkę)
Próbowałem też dodać to do GOBBO.mds i też jakiś błąd był o GOBBO_BODY.asc
 
Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry