Parę informacji 10810 16

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 24.04.2012 roku

Wyświetleń 10810

Odpowiedzi 16

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Po długim okresie milczenia pragnę zaprezentować wam postępy w pracach nad modyfikacją. Zacznę od tego, że modele światów zostały ukończone.Rozmiary w porównaniu z poprzednimi wersjami zwiększyły się pozwalając mi na utworzenie większej ilości ciekawych lokacji. Vobowanie światów też jest już na ukończeniu dzięki pomocy mateo990 i Martinosa. Dzięki podziałowi większego świata na 2 osobne udało się uniknąć spadków wydajności i innych błędów z nimi związanymi. Na screenach możecie zobaczyć parę miejsc ze świata.











Kolejną bardzo istotną sprawą są postępy jakie uczyniłem w dziedzinie skryptowej. Prócz nowinek dostarczonych przez pakiet LeGo (zmiana koloru nazwy npc w zależności od nastawienia do bohatera, plamy krwi na ekranie) udało mi się stworzyć zatruwanie NPC i zatruwanie potworów. Także nasz bohater podczas walki z niektórymi stworami będzie mógł się zatruć. Te i inne innowacje będziecie mogli zobaczyć w akcji przy następnym gameplay'u który ukaże się wkrótce.
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
teksturowanie surface w niektorych miejscach ssie bardzo
 

Krystian2222

Krystian2222

Użytkownicy
posty175
Propsy26
  • Użytkownicy

Krystian2222

Parę informacji
#2 2012-04-24, 20:34(Ostatnia zmiana: 2012-04-24, 20:34)
Mi się podoba i będzie
 

Baggio

Baggio

DreamVader
posty968
Propsy426
ProfesjaGracz
  • DreamVader
Dzienny limit propsów mi się skończył :<
Dodam tylko, że nawet jakiś klimacik to ma : D
 

Chester

Chester

Użytkownicy
posty11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
No ładnie ładnie prace idą do przodu i to cieszy oby tak dalej :) .

Oczywiście props leci :) .
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Może i fajne ale screenów to ty jednak robić nie potrafisz :D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wydaje mi się czy przesadziłeś z obróbką screenów?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
Possało się sawik żaden z nich nie przeszedł obróbki.
@wwz wiem muszę kogoś znaleźć aby to ogarną.
@kaczek wiem ;p
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Parę informacji
#8 2012-04-24, 22:49(Ostatnia zmiana: 2012-04-24, 23:08)
żaden z nich nie przeszedł obróbki.
W takim razie jutro masz propsa.

Edit by edek
Dziękuję waść :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Rivets

Rivets

Użytkownicy
posty8
Propsy7
  • Użytkownicy
Zapowiada się na prawdę bardzo fajnie. Szczególnie podoba mi się lokacja ze screena numer 5, niby zwykłe podziemia a jednak coś w nich jest, oczywiście leci props. :D
 

Albis445

Albis445

Użytkownicy
posty46
Propsy3
  • Użytkownicy
Najbardziej urzekły mnie 4 i 5, w tych podziemiach jak kolega napisał coś jest, zaś te góry za koszarami na 4 wywołują dreszczyk xDD  :ok:
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3698
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Ci trenujacy goscie sa zbyt grubi. Jak ich nie odchudzisz to bedzie to wygladalo jak gww.
 

Niebieskooki

Niebieskooki

Użytkownicy
posty276
Propsy30
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
milusio milusio :)  mnie by urzekł screen nr 1.. gdyby te włóczunie/halabardy dotykały drzewcami ziemi :)  Trzeba je troszke wydłuzyc lub podwyzszyc miejsce trzymania :)
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
No w końcu ma to ręce i nogi.   :ok:

Jedna mała kwestia:

http://imageshack.us/photo/my-images/854/gothic22012041620304828.jpg/

wypełnij to przejście tekstur jakimiś vobami, bo to wygląda tragicznie.
 
Комиссар RBT

EdekSumo

EdekSumo

Moderator działu
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
W tym miejscu raczej dam teksturę przejścia pomiędzy nimi ;]
 

Gruppenfuehrer Kereth

Gruppenfuehrer Kereth

Użytkownicy
New World Order, bitchez!
posty669
Propsy484
  • Zbanowany
  • New World Order, bitchez!
Też może być. :D
 
Комиссар RBT

therooofisonfire

therooofisonfire

Użytkownicy
Lerła Merlę.
posty47
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Lerła Merlę.
Najlepszy ostatni screen, niby za ostre krawędzie, a jednak łapie klimacik.  :ok:
 
Pokaż mi bohatera, a napiszę Ci tragedię.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry