Model z wiedźmina 1913 0

O temacie

Autor PrzemoRi

Zaczęty 23.04.2012 roku

Wyświetleń 1913

Odpowiedzi 0

PrzemoRi

PrzemoRi

Użytkownicy
posty64
Propsy2
  • Użytkownicy
Otórz taki ze mnie grafik jak z koziej rzyci... W każdym razie sytuacja wygląda tak - odpalam 3ds MAX 9, ruszam na nim skrypt "twMax" i w pojawiającym się okienku wybieram model z wiedźmina (.mdb) i go importuje. Gdy pojawia się w programie eksportuje go jako .3ds, lecz tu się zaczyna problem - po odpaleniu tego modelu w "pewnym programie" model jest częściowo kwadratowy (możliwe, że jest to spowodowane jakimiś rzeczami typu cienie itp. ale ja się na tym mało znam). W tekturach do modelu występują 1.Tekstura modelu 2.tekstura o nazwie "_shader_" - Wygląda to tak po nałożeniu tekstur części rzeczy mają właściwe tekstury, jednak tam gdzie jest białe (niesteksturowane) można ustawić teksturę tego "_shader_" (jakąkolwiek), lecz łatwo można zauważyć że część modelu jest tym czymś przysłonięta. Mógł by ktoś, kto się zna na 3ds zobaczyć to i dać znać - pliki i zdjęcia mogę dodać jak coś - chodzi mi o to jak się pozbyć z modelu tego "_shader_”, który przysłania częściowo właściwy model.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry