[G2NK] Erol's Mod (Machinima Mod) v1.2 41413 49

O temacie

Autor erol

Zaczęty 20.04.2012 roku

Wyświetleń 41413

Odpowiedzi 49

erol

erol

Użytkownicy
posty23
Propsy32
  • Użytkownicy
Erol's Mod (Machinima Mod) to modyfikacja do gry Gothic II Noc Kruka stworzona z myślą o kręceniu filmów. Mod oferuje: zestaw narzędzi do manipulacji NPC, toggle desktop pod F1, wstawianie meshów w trakcie gry, ustawianie pozycji kamer pod klawisze Num1-9, dodawanie magicznego efektu przy trafieniu bronią i wiele więcej! Mod nie jest zalecany do normalnego przechodzenia gry.

Co oferuje wersja 1.2:
  • narzędzia do manipulacji NPC
  • specjalny npc Tool Helper
  • ulepszony Face Helper - zmiana teksrury ciała, specjalna pusta rutyna, LP (punkty nauki) jako nr twarzy
  • nowy npc Effect Helper (insert EH) - LP (punkty nauki) jako przerwa pomiędzy efektami (1 sekunda = 100), effect - nazwa efektu
  • marvin mode działa od razu po uruchomieniu moda
  • toggle desktop pod klawiszem F1
  • ulepszone efekty świetlne przy efektach czarów
  • efekt na gracza wywoływany konsolą, nie znika wpisywany na pauzie (F9) w porównaniu z komendą play fx co sprawia, że można odpalić kilka efektów naraz
    dostępne efekty:
Spoiler
insert _FX_BELIARSRAGE
insert _FX_LightningFlash_HEAVENSRAGE
insert _FX_Geyser_FOUNTAIN
insert _FX_Shrink
insert _FX_Maya_Ghost
insert _FX_INCOVATION_RED
insert _FX_INCOVATION_GREEN
insert _FX_INCOVATION_BLUE
insert _FX_INCOVATION_VIOLET
insert _FX_INCOVATION_WHITE
insert _FX_INCOVATION_BLACK
insert _FX_LIGHTSTAR_VIOLET
insert _FX_LIGHTSTAR_WHITE
insert _FX_LIGHTSTAR_BLUE
insert _FX_LIGHTSTAR_RED
insert _FX_LIGHTSTAR_GREEN
insert _FX_LIGHTSTAR_ORANGE
insert _FX_InnosEye
insert _FX_HealShrine
insert _FX_Thunderstorm_RAIN
insert _FX_Firestorm_SPREAD
insert _FX_Transform
insert _FX_SummonCreature_ORIGIN
insert _FX_Fear
insert _FX_Energyball_TARGET
  • możliwość dodania efektu przy trafieniu bronią (miecze runiczne)
  • meshes jako itemy oraz nowy npc Mesh Helper (insert MH) ze wszystkimi meshami
  • ustawianie wyrzuconych na ziemię meshów w aktualnej pozycji kamery pod F10
  • możliwość ustawiania kamer za pomocą klawiszy numerycznych 1-9
    Spoiler
    aby ustawić kamerę przytrzymujemy klawisz num0 i naciskamy num1-num9 aby zapisać akturalną pozycję kamery pod dany klawisz. aby wrócić kamerą do zapisanej wcześniej pozycji wystarczy nacisnąć wybrany wcześniej klawisz num1-num9 BEZ przytrzymywania num0
  • dla modderów - nieskompilowane skrypty w pliku .mod
DOWNLOAD:
  • Gothic 2.6.0.0 FIX - wymagane do poprawnego działania moda
  • Erol's Mod v1.2 (19.06.2013)
    Proszę o opinie o modzie, bugi, pomysły co by można jeszcze dodać/ulepszyć.
INSTALACJA:
  • plik "Erol'sMod.INI" umieścić w \Gothic II\System\
  • plik "Erol'sMod.MOD" umieścić w \Gothic II\Data\modvdf\
URUCHAMIANIE: za pomocą gothic startera

Zanim zagrasz zobacz filmik z moda (wersja BETA)
http://www.youtube.com/watch?v=_P-y0QEe27I

Wyciąg z komendy "insert _help", jak by komuś źle się wyświetlało czy cuś...
Spoiler
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Nowe komendy:"                                                               );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "INSERT _HELP ----- Wyświetla się to info"                                          );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "INSERT _SETTINGS - Ustawienia dla narzędzi"                                          );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "INSERT _AOE ------ Narzędzie - Obszar"                                             );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "INSERT _FX_... --- Efekt na gracza, nazwa bez 'spellFX_' oraz nie wszystkie efekty"            );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "INSERT TH -------- Tool Helper"                                                   );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "INSERT MH -------- Mesh Helper"                                                   );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "INSERT EH -------- Effect Helper"                                                );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, ""                                                                        );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, ""                                                                        );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Klawisze:"                                                                  );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "F1 --------------- Toggle Desktop"                                                );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "F10 -------------- Ustawienie nacelowanego itemu w aktualnej pozycji kamery"                  );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Num0 ------------- Przytrzymaj i naciśnij Num1-9 aby zapamiętać aktualną pozycję kamery"         );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Num1-9 ----------- Przywróć zapamiętaną pozycję kamery"                                 );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, ""                                                                        );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, ""                                                                        );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Lista ustawień dla NPC:"                                                         );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "effect ----------- nazwa efektu dla Effect Helpera"                                    );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "toolID ----------- Na NPC zadziała aktualnie wybrane narzędzie (0) lub ustawione (ID narzędzia)"   );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "fastdialogue ----- Szybkie dialogi --------- zamiast rozmowy NPC coś powie + gestykulacja (0|1)"   );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "aniname ---------- Narzędzie: Animacja ----- nazwa animacji"                              );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "goto ------------- Narzędzie: Idź do ------- nazwa waypointa/freepointa"                     );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "WPorFP ----------- Narzędzie: Idź do ------- waypoint (0) czy freepoint (1)"                  );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "itemID ----------- Narzędzie: Użycie itemu - ID itemu (liczba)"                           );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "itemtype --------- Narzędzie: Użycie itemu - sposób użycia itemu (0|1)"                     );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "dontfollow ------- Narzędzie: Drużyna ------ NPC będzie stał w miejscu (0|1)"               );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "aivar(80) -------- Narzędzie: Drużyna ------ dystans w jakim NPC będzie się trzymał od nas"      );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "walkmode --------- Narzędzie: Drużyna ------ sposób chodzenia (0|1|2|3|4|5)"                  );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "                                             0 - bieganie, 1 - chodzenie, 2 - skradanie"         );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "                                             3 - z bronią, 4 - z bronią,  5 - z bronią"         );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Lista ustawień dla itemów:"                                                      );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "onHit ----------- efekt specjalny przy uderzeniu (0|1|2|3):"                              );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "                  0 - wył, 1 - na siebie, 2 - dla pocisków, 3 - na cel"                     );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "hitEffect ------- nazwa efektu"                                                   );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "damagetotal ----- obrażenia efektu"                                                );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "damagetype ------ typ obrażeń efektu"                                             );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "delay ----------- przerwa pomiędzy efektami (1 sekunda = 100)"                           );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "                  domyślnie samo ustawia się na 30, trzeba mieć więcej maks many niż ta liczba"   );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, ""                                                                        );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Ustawienia narzędzi:"                                                         );
   Doc_PrintLine   ( nDocID,  0, "Szybikie narzędzia - zamiast rozmowy zadziała narzędzie"                                 );
 
Zgroza... Gandzia zostawia ślady jak sanek płoza...

DarthTobi

DarthTobi

Użytkownicy
posty17
  • Użytkownicy
Właśnie na coś takiego czekałem ! Kiedy będzie gotowy? O widzę że link już jest :naughty:  Przetestuje :)

edit : Boskie !
 

Skrypter Naczelny

Skrypter Naczelny

Użytkownicy
posty37
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Bawiłem się w tym modzie i muszę powiedzieć jedno. To jest ZAJEBISTE!!! Innym słowem tego nie określę. Bardzo fajnie wykonane skrypty. Dobry pomysł z TH i MH.
 

Alexik

Alexik

Użytkownicy
posty396
Propsy150
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Erol to boska istota która zsyła na ziemie swoje dary. To ułatwi prace początkowym reżyserom
Łap propsa  :ok:
 

Wizna100

Wizna100

Użytkownicy
posty1
  • Użytkownicy
Powiem tak Mod zajebisty i dla poczatkujacych to się przyda  :ok:
 

Dooku

Dooku

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
Kamery na numerycznej nie dzialaja. Probowalem i nic.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A fixa masz zainstalowanego?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Dooku

Dooku

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
a no mam.Wszystko dziala tylko nie to
 

erol

erol

Użytkownicy
posty23
Propsy32
  • Użytkownicy
a toggle desktop pod F1 działa? jak tak to źle używasz kamer  ;p  najpierw trzymasz num0 i naciskasz num1-9 aby ustawić pozycję kamey a dopiero później sam klawisz num1-9 a no i wcześniej F6/F5 aby kamera nie wracała do trybu zza pleców
 
Zgroza... Gandzia zostawia ślady jak sanek płoza...

Dooku

Dooku

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
a toggle desktop pod F1 działa? jak tak to źle używasz kamer  ;p  najpierw trzymasz num0 i naciskasz num1-9 aby ustawić pozycję kamey a dopiero później sam klawisz num1-9 a no i wcześniej F6/F5 aby kamera nie wracała do trybu zza pleców

Ok dzieki ;p  zle robilem xD
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Fajne to jest :)
 

Dooku

Dooku

Użytkownicy
posty18
  • Użytkownicy
a co myslisz o tym by dodac mozliwosc wrzucania przykladowo mikstur leczniczych na pasek? tak jak czary i runy
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Przydałyby się skrypty do zainstalowania.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

erol

erol

Użytkownicy
posty23
Propsy32
  • Użytkownicy
Przydałyby się skrypty do zainstalowania.
takie jako pliki .d dla posiadaczy G2MDK? będą dopiero w pełnej wersji moda
 
Zgroza... Gandzia zostawia ślady jak sanek płoza...

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Hmm... jako emerytowany reżyser stwierdzam, iż bardzo przydatna byłaby funkcja pozwalająca poruszać kamerą podczas zatrzymania czasu (F9). O ile pamiętam w standardowej grze takiej funkcji nie ma, a bardzo by się przydała, chociażby w scenach walki.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jak masz F9 i dasz F6, to możesz ruszać kamerą w normalnym Gothic.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Zdawało mi sie, że nie można, ale ok, dzieki ;) Filmy robiłem już daaaawwnooooo temu i jeszcze dawniej, więc pozapominałem większości rzeczy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Martinos

Martinos

Złote Wrota
Leo
posty178
Propsy109
ProfesjaReżyser
  • Złote Wrota
  • Leo
Nie można w Gothic 1 poruszać kamerą na F9
 



Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Hmm... czyli dobrze przypuszczałem. Ale raczej mi chodziło o G2NK.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gundeln

Gundeln

Użytkownicy
posty49
Propsy16
  • Użytkownicy
W G2NK można ale tylko strzałkami.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry