Erol's Mod (Machinima Mod) to modyfikacja do gry Gothic II Noc Kruka stworzona z myślą o kręceniu filmów. Mod oferuje: zestaw narzędzi do manipulacji NPC, toggle desktop pod F1, wstawianie meshów w trakcie gry, ustawianie pozycji kamer pod klawisze Num1-9, dodawanie magicznego efektu przy trafieniu bronią i wiele więcej! Mod nie jest zalecany do normalnego przechodzenia gry.
Wyciąg z komendy "insert _help", jak by komuś źle się wyświetlało czy cuś...
Spoiler
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Nowe komendy:" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "INSERT _HELP ----- Wyświetla się to info" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "INSERT _SETTINGS - Ustawienia dla narzędzi" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "INSERT _AOE ------ Narzędzie - Obszar" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "INSERT _FX_... --- Efekt na gracza, nazwa bez 'spellFX_' oraz nie wszystkie efekty" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "INSERT TH -------- Tool Helper" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "INSERT MH -------- Mesh Helper" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "INSERT EH -------- Effect Helper" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Klawisze:" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "F1 --------------- Toggle Desktop" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "F10 -------------- Ustawienie nacelowanego itemu w aktualnej pozycji kamery" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Num0 ------------- Przytrzymaj i naciśnij Num1-9 aby zapamiętać aktualną pozycję kamery" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Num1-9 ----------- Przywróć zapamiętaną pozycję kamery" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Lista ustawień dla NPC:" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "effect ----------- nazwa efektu dla Effect Helpera" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "toolID ----------- Na NPC zadziała aktualnie wybrane narzędzie (0) lub ustawione (ID narzędzia)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "fastdialogue ----- Szybkie dialogi --------- zamiast rozmowy NPC coś powie + gestykulacja (0|1)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "aniname ---------- Narzędzie: Animacja ----- nazwa animacji" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "goto ------------- Narzędzie: Idź do ------- nazwa waypointa/freepointa" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "WPorFP ----------- Narzędzie: Idź do ------- waypoint (0) czy freepoint (1)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "itemID ----------- Narzędzie: Użycie itemu - ID itemu (liczba)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "itemtype --------- Narzędzie: Użycie itemu - sposób użycia itemu (0|1)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "dontfollow ------- Narzędzie: Drużyna ------ NPC będzie stał w miejscu (0|1)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "aivar(80) -------- Narzędzie: Drużyna ------ dystans w jakim NPC będzie się trzymał od nas" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "walkmode --------- Narzędzie: Drużyna ------ sposób chodzenia (0|1|2|3|4|5)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, " 0 - bieganie, 1 - chodzenie, 2 - skradanie" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, " 3 - z bronią, 4 - z bronią, 5 - z bronią" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Lista ustawień dla itemów:" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "onHit ----------- efekt specjalny przy uderzeniu (0|1|2|3):" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, " 0 - wył, 1 - na siebie, 2 - dla pocisków, 3 - na cel" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "hitEffect ------- nazwa efektu" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "damagetotal ----- obrażenia efektu" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "damagetype ------ typ obrażeń efektu" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "delay ----------- przerwa pomiędzy efektami (1 sekunda = 100)" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, " domyślnie samo ustawia się na 30, trzeba mieć więcej maks many niż ta liczba" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Ustawienia narzędzi:" );
Doc_PrintLine ( nDocID, 0, "Szybikie narzędzia - zamiast rozmowy zadziała narzędzie" );