Jak dodać nową teksturkę do nowego pancerza 4802 0

O temacie

Autor TuT

Zaczęty 18.04.2012 roku

Wyświetleń 4802

Odpowiedzi 0

TuT

TuT

Użytkownicy
posty4
Propsy2
  • Użytkownicy
nie wiem czy jest już taki temat ale chyba tak :P

Ściągamy Asc Armors g2 nk i g1 jak kto woli ...
LINK ASC ARMORS
LINK ASC ARMORS

tworzymy skrypt nowej zbroi ( kopiujemy np. skrypt na zbroje maga ognia )
wklejamy na sam dół

i teraz:

Zmieniamy instancje z kdf_armor_l na kdf_armorek_l

i jeszcze edytujemy kilka linijek w dół

kdfl_armor.asc zmieniamy na kdfl_armorek.asc

jak widzicie w instance i asc jest końcówka "ek" można dopisać coś innego jak kto woli ;p

następnie wchodzimy w gothic//data//tools//gothic vdsf

trzeba wypakować ( tak jakby) folder TEXTURES są od tego inne tutki

jeszcze wcześniej zmieniamy rozszerzenie anims.vdf na np. anims.aha

w VDSF dajemy extract directory ( wypakowujemy folder anims)

i w naszym folderze z asc armors kopiujemy asc_bodies i wklejamy do folderu anims

work_data_anims

kopiujemy plik asc kdf_armor_l
i wklejamy go na sam dół

teraz zmieniamy nazwe pliku na kdf_armorek_l

i wchodzimy do tego naszego skopiowanego pliku przez notatnik

szukamy *BITMAP kdf_armor.tga

teraz wchodzimy do GoMana wybieramy szate maga ognia, eksportujemy ją np. na pulpit

edytujemy w gimpie czy tam w innych programach.
i zmieniamy nazwe pliku na np. kdft_armor.tga

w *BITEMAP zmieniamy kdf_armor.tga na kdft_armor.tga ( na nazwe naszej teksturki)

wchodzimy znowu do gomana dajemy eksportuj
w formacie .tex ( UWAGA!! jeśli eksportujemy w formacie .tex trzeba do nazwy pliku dopisać -C)
kdft_armor-C.tex
i poprzez gomana wrzucamy do ścieżki

work/data/textures/_compiled.

wchodzimy do gothic/system

klikamy gothicStarter_mod

dajemy reparse script files i zspy na wartość 10

( play the game ) i wpisujemy instance na zbroje

i oto masz nową teksturkę do nowej zbrojki

TuT
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry