Dzięki po raz kolejny

. Próbowałem się wzorować na tych tutkach, ale napewno coś zrobiłem źle, bo to po prostu nie działa. Oto skrypt mikstury:
INSTANCE ItFo_Potion_Power(C_Item)
{
name = NAME_Trank;
mainflag = ITEM_KAT_POTIONS;
flags = ITEM_MULTI;
value = 700;
visual = "ItFo_Potion_Strength_03.3ds";
material = MAT_GLAS;
on_state[0] = UseTiger;
scemeName = "POTIONFAST";
description = "Grom";
TEXT[1] = "Ogromnie zwiększa siłę, jednak efekt";
TEXT[2] = "jest krótkotrwały.";
TEXT[4] = NAME_Bonus_Str; COUNT[4] = 50;
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = 500;
};
FUNC VOID UseTiger()
{
Power == true;
B_RaiseAttribute (ATR_STRENGTH, 50);
};
FUNC VOID TICK_TOCK(){
B_RaiseAttribute (ATR_STRENGTH, -50);
};
A w Spacerze w TriggerScript wpisałem:
vobName - TICK_TOCK
triggerTarget - UseTiger (tutaj pewnie jest błąd, tak mi się zdaje)
retriggerWaitSec - 10 (narazie ustawiłem tylko 10 sekund, by szybko sprawdzić, czy to wgl działa)
fireDelaySec - 1
ScriptFunc - TICK_TOCK
Dodam, że rozpocząłem nową grę, a ticka dodałem narazie tylko do World.ZEN. Zatem, gdzie jest błąd?
Edit: Chyba w skrypcie mikstury, pod tickiem brakuje czegoś...