SketchUp z Google 3822 6

O temacie

Autor Hastin

Zaczęty 5.04.2012 roku

Wyświetleń 3822

Odpowiedzi 6

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
Czy można w programie SketchUp z Google można stworzyć modele 3d do Gothica?
Pytam z ciekawości bo moim zdaniem lepiej darmowym i działającym programem zrobić niż płacić ok.3000$ za 3dsmaxa  :lol2:
 

gothic1210
  • Gość
Jeżeli potrafi wyeksportować model do formatu .3ds to tak.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome

Leinnan
Administrator

SketchUp z Google
#2 2012-04-05, 10:01(Ostatnia zmiana: 2012-04-05, 10:02)
Skeczup nadaje się do robienia modeli do google maps, weź się lepiej za któryś z tych programów
Blender albo Wings3D
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Althar

Althar

Użytkownicy
posty307
Propsy44
  • Użytkownicy
Sketchup nawet do robienia modeli do map się nie nadaje. Ja zrobiłem już do Google Earth kilka budynków ale BLENDEREM i potem tylko je zaimportowałem do Sketchup'a. Polecam Blendera, ma wiele funkcji i możliwości, i znajdziesz do niego mnóstwo tutoriali.
 

Hastin

Hastin

Użytkownicy
posty42
  • Użytkownicy
Skeczup nadaje się do robienia modeli do google maps, weź się lepiej za któryś z tych programów
Blender albo Wings3D


Linki które podałeś są licencjami Freeware czy Trial?
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Są to pełne wersje darmowych programów, czytaj tematy.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Ubiegam pytanie.
Tutoriale Grafika 3D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry