Problem 2949 6

O temacie

Autor Dmw555

Zaczęty 1.04.2012 roku

Wyświetleń 2949

Odpowiedzi 6

Dmw555

Dmw555

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Witam!
Mam pewien prblem ze Spacerem. Mianowicie gdy uruchamiam program wyskakuje mi błąd "An unsupported operation was attempted". Po chwili o dziwo program działa normalnie, z jednym szczegółem. Pojawia się tylko okno główne, Vobs i Objects, a nie pojawiają się pozostałe, przez co nie mogę wstawiać waypointów czy tworzyć ruchomej bramy.
Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
 

Dmw555

Dmw555

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Pomoże mi ktoż, proszę.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
CTRL + Alt + Delete → spacer.exe → prawy przycisk myszy → maksymalizuj.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

maciejh

maciejh

Rzeka
posty779
Propsy258
ProfesjaScenarzysta
  • Rzeka
Jak nie masz wszystkich okienek, to tam w ostatniej zakładce jeszcze można uruchomić.
 

Dmw555

Dmw555

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Ale ja mam główne okno, nie ma okna do dodawania klucza do bramy i tego paska narzędzi.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Spróbuj nacisnąć tab lub tab x 2.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Dmw555

Dmw555

Użytkownicy
posty12
  • Użytkownicy
Dzięki Maciejh.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry