jak zrobić kilka rzeczy 5856 16

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 26.03.2012 roku

Wyświetleń 5856

Odpowiedzi 16

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
czyli tak nic ciekawego na ten temat nie znalazłem, a potrzebuje dowiedzieć się jak zrobić aby dodane łóżko w gothic 2 noc kruka miało opcję spania na nim,chciałbym się też dowiedzieć jak zrobić fotel czy tam tron na którym można będzie usiąść,lub też drzwi które można otwierać i zamykać...z góry mówię że skopiować nie dam rady ponieważ wyczyściłem swój świat doszczętnie i nie ma z czego tam kopiować,dlatego też proszę o pomoc:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Fotel i łóżko muszą być w spacerze dodane za pomocą oCmobInter a drzwi oCmobDoor + odpowiedni monolog. Tyle.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Fotel i łóżko muszą być w spacerze dodane za pomocą oCmobInter a drzwi oCmobDoor + odpowiedni monolog. Tyle.

hehe nie rozumiem xD...bo ogólnie to ja myślałem że robi się zCoba i dodaje się model np łóżka a potem poprostu trzeba poustawiać jakoś wartości...czyli mógłbyś wytłumaczyć jakoś tak jaśniej??
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Ciesz się leniu, że w ogóle mi się chciało. Ruszcie dupy czasem i sami poszukajcie :facepalm:

http://themodders.org/index.php?/topic/51-podstawy-spacera/
 

eto

eto

Użytkownicy
-Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
posty1741
Propsy1793
ProfesjaLvl designer
  • Użytkownicy
  • -Banany pod pokładem? -SĄĄĄĄĄĄ
Cytuj
ja myślałem że robi się zCoba i dodaje się model np łóżka a potem poprostu trzeba poustawiać jakoś wartości
wybrales sobie 15 letnia gre do moddingu to sie męcz :lol2:
 
Niespełniony Level Designer z ambicjami, zmęczeniem i brakiem czasu...

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ciesz się leniu, że w ogóle mi się chciało. Ruszcie dupy czasem i sami poszukajcie :facepalm:

http://themodders.org/index.php?/topic/51-podstawy-spacera/

ok jestem ci bardzo wdzięczny ziomuś
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Reverse

Reverse

Użytkownicy
posty282
Propsy49
  • Użytkownicy
wybrales sobie 15 letnia gre do moddingu to sie męcz :lol2:
Co ty? Przeciaż G1 ma zaledwie 11 lat  :lol2:
 
Spoiler
[ramka]ANGER and FORGIVENESS | [/b]Unity3D.pl | TheGamers | NoteFun[/ramka]

NoteFun:
Spoiler
[/size]NoteFun jest już prawie gotowe!!! Jak tylko ukończymy wersję 1.0,to grę będziecie mogli znaleźć w popularnych sklepach mobilnych oraz PC.
[/b]

AaF:
Spoiler
Niedługo udostępnimy demonstracyjną, przeglądarkową wersję Anger and Forgiveness. Odbędzie się to po ukończeniu prac nad światem.
[/b][/size]



[ramka]Moje konto na p3d.in[/ramka]

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
ehh kurw* wszystko fajnie alle zrobiłem łóżko tak jak w poradniku i dalej niema opcji spania :/ i w tutku niema nic o drzwiach alle ich narazie nie wstawiam a wiem że przeglądając kilka forum było coś o łóżkach to sam znajdę ewentualnie jeżeli nic nie ogarnę to też napiszę a teraz to może poprostu nie rozumiem mógłby ktoś ewentualnie krok po kroku dokładnie opisać wstawienie łóżka ??
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Faza jebie co u ciebie? ...

Dałeś chociaż w spacerze do tego łóżka w okienku obiektu nazwe odpowiedniego monologu? :ayfkm:  Zrób screena w ogóle bo bogami nie jesteśmy... Eto, ty się nie odzywaj XD
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
screena heh żebym cociaż miał jak zrobić xD szczerze to tak pomógł komuś ten poradnik jeżeli chodzi o łóżko? bo jeśli tak to i ja dam radę widocznie cały czas robię błąd alle wątpię...przepraszam alle jeżeli jednak dalibyście rade ogarnąć to bez screenów to proszę pomóżcię i nie musice mi wrzuczć że to czy tamto bo ja dobrze wiem jaki jestem i że zdarza mi się pierdolić głupoty :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

jak zrobić kilka rzeczy
#10 2012-03-28, 00:47(Ostatnia zmiana: 2012-03-28, 00:53)
Sawik spróbuje pierdolnąć coś mądrego: w okienku "Object" rubryczka onStateFunc czy jakoś tak, prawie na samym dole chyba wpisz SLEEPABIT.
Zresztą łap screena od Sawika i wiedz że wujek dobry.



Spoiler
Eto to że ty jesteś dość ograniczony co uniemożliwiło Ci pojęcie wiedzy wymaganej do moddingu tej jakże starej gry i nie podołałeś presji związanej z moddingiem Gothic nie znaczy to ta gra jest podrzędna, a twój Crysis jest grą nadrzędną. Grafika nie jest wszystkim zanim coś o tym powiesz, spójrz na takiego Minecraft gdzie setki tysięcy osób zachwycają się grą w której wszystko jest zbudowane z kwadratów.


Edit: Down jedna chwała, ale niech Ci będzie z sześcianów.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
spójrz na takiego Minecraft gdzie setki tysięcy osób zachwycają się grą w której wszystko jest zbudowane z kwadratów.
Z sześcianów sawik, z sześcianów.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Sawik spróbuje pierdolnąć coś mądrego: w okienku "Object" rubryczka onStateFunc czy jakoś tak, prawie na samym dole chyba wpisz SLEEPABIT.
Zresztą łap screena od Sawika i wiedz że wujek dobry.



Spoiler
Eto to że ty jesteś dość ograniczony co uniemożliwiło Ci pojęcie wiedzy wymaganej do moddingu tej jakże starej gry i nie podołałeś presji związanej z moddingiem Gothic nie znaczy to ta gra jest podrzędna, a twój Crysis jest grą nadrzędną. Grafika nie jest wszystkim zanim coś o tym powiesz, spójrz na takiego Minecraft gdzie setki tysięcy osób zachwycają się grą w której wszystko jest zbudowane z kwadratów.

dzięki sawik tyle że ja na lajcie dodałem sobię do łóżka do rubryczki "onStateFunc" sleepabit i lippa xD
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Dlatego podałem Ci cały obrazek jak masz wszystko poustawiać.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
dzięki sawik tyle że ja na lajcie dodałem sobię do łóżka do rubryczki "onStateFunc" sleepabit i lippa xD
To co dał sawik to przykład pod G1 z tego co widzę po ASC. Nie masz tego przepisywać kropka w kropkę, tylko podmienić sobie ASC na takie, jakie chcesz mieć łóżko z g2. Człowieku, dajże ludziom powód do mniejszego opłakiwania głupoty w swoim kraju :pokerface:
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Kaczka to jest z Obozu Rozbitków u mnie w modzie więc jest to do G2 :P
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2280
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A, już chyba wiem nawet jak to wygląda ;x Fail.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry