Ikarus i LeGo problem 11746 27

O temacie

Autor Bogdan Zwei

Zaczęty 19.03.2012 roku

Wyświetleń 11746

Odpowiedzi 27

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Zawsze jak daję opcję LeGo_Init (LeGo_All); do startup.d jak w tym temacie Ikarus to mam błąd, że nie zna identyfikatora (unknown identfier). Najpierw miałem Ikarusa w Content, potem dałem do Intern i to samo. Co jest grane?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Sprawdź czy zainicjowałeś w dobrym miejscu.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jest w dobrym, bo jak nie daję tego Lego init to zero błędów jest, a jak usunę średnik czy coś, to wywala błąd.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Błędów nie będzie przy inicjowaniu nawet jak jest w złym miejscu.Musisz napisać to dokładnie pod
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Błędów nie będzie przy inicjowaniu nawet jak jest w złym miejscu.Musisz napisać to dokładnie pod
AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
Że co?


Polaking, wygląda na to że jednak coś źle parsujesz. Pokaż swój gothic.src tutaj bądź na gg/pw.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Nie wiedziałeś o tym Sawik ?Ja tak miałem, jak wpisałem w dobre miejsce to działało wszystko i nie było tego błędu, a miałem taki sam.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Oto i mój gothic.src:
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D



AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\FOCUS.D
AI\AI_INTERN\Npc_SetToMad.d
AI\AI_INTERN\Species.d
AI\AI_INTERN\PrintDebug.d
AI\AI_INTERN\PrintPlus.d

STORY\Events\B_AWAKE_STONEGUARDIAN.d

STORY\Log_Entries\Log_Constants_*.d
STORY\XP_Constants.d
STORY\Story_Globals.d
STORY\NPC_Globals.d
STORY\svm.d
STORY\Text.d
STORY\Respawn.d


STORY\B_Story\C_NpcIsInQuarter.d
STORY\B_Story\C_DiegoTooFar.d
STORY\B_Story\B_AddFightSkill.d
STORY\B_Story\B_RaiseFightTalent.d


STORY\Npc_Scripts\B_SetFightSkills.d

STORY\B_Story\B_RaiseAttribute.d
STORY\B_Story\B_LogEntry.d
STORY\B_Story\B_GetDayPlus.d
STORY\B_Story\B_BlessAttribute.d
STORY\B_Story\B_StartOtherRoutine.d
STORY\B_Content\B_RangerMeeting.d
STORY\B_Content\B_SCObsession.d
STORY\B_Content\B_Extro_Avi.d
STORY\B_Content\B_LieselMaeh.d
STORY\B_Content\B_IrrlichtBeep.d
STORY\B_Content\B_Greg_ComesToDexter.d
STORY\B_Content\B_Upgrade_Hero_HackChance.d
STORY\B_CONTENT\B_CountCanyonRazor.d
STORY\B_CONTENT\B_MALCOMEXIDENT.d


STORY\B_Content\C_ArtefaktValues.d

STORY\Dialog_Mobsis\B_PlayerMap.d

AI\HUMAN\B_Human\B_Say.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Overlay.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopic.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopics_*.d
STORY\Log_Entries\B_Checklog.d

STORY\B_Story\B_GivePlayerXP.d
STORY\B_Content\B_SCUsesRake.d


STORY\B_Story\B_KillNpc.d
STORY\B_Story\B_RemoveNpc.d
STORY\B_Content\B_RemoveQuarhodron.d
STORY\B_Content\B_PlayerFindItem.d


ITEMS\Tuning_*.d
ITEMS\Einhand_EquipBonus.d
ITEMS\Zweihand_EquipBonus.d
ITEMS\IT_*.d
ITEMS\Missionitems_*.d

AI\MAGIC\B_MagicHurtNpc.d

STORY\B_Content\B_ScHasBeliarsWeapon.d
STORY\B_Content\B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d


AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_WispDetect.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_DeSynchronize.d



AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsGateGuard.d

AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
STORY\B_Content\B_GhostSpecialDamage.d
AI\AI_INTERN\B_RefreshAtInsert.d

AI\HUMAN\GUILDS.d
AI\HUMAN\B_RefreshArmor.d

AI\HUMAN\C_Human\C_BodyStateContains.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_NpcIsBotheredByPlayerRoomGuild.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_IsUsedMobMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_IsTakenItemMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsDown.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsToughGuy.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakeBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakePirate.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerHasFakeGuild.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditHelpsStoryBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditAttackBandit.d


AI\HUMAN\B_Human\B_LookAtNpc.d
AI\HUMAN\B_Human\B_ResetAll.d

STORY\B_Story\B_UseItem.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_LastWarningVatras.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Myxir_TeachRequest.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Riordian_TeachWisp.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Bartok_ShitAnOrc.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Koch_Hackebeil.d

AI\HUMAN\B_Human\B_ValidateOther.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Gold.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CommentFakeGuild.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackEnd.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_GuildGreetings.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Smalltalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_FleeReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SetAttitude.d

AI\AI_INTERN\Npc_Plunder_Is_Empty.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsBotheredByWeapon.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToFlee.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToRansack.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAttackReasonToKill.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcBelongsTo.d
AI\HUMAN\C_Human\C_DropUnconscious.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcRansacksAlways.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsHero.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsUndead.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsEvil.d
AI\HUMAN\C_Human\C_RefuseTalk.d

AI\HUMAN\B_Human\B_GetTotalPetzCounter.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetCurrentAbsolutionLevel.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetGreatestPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GrantAbsolution.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetPlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_DeletePetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AddPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MemorizePlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Attack.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CallGuards.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CreateAmmo.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAmbientNews.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackSheepKiller.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackMurder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackThief.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackRoomIntruder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToReactToSneaker.d


AI\MAGIC\B_ReadySpell.d
AI\MAGIC\B_SelectSpell.d


AI\HUMAN\B_Human\B_FinishingMove.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SelectWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnemy.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDamage.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDrawWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnterRoom.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessFightSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessMurder.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessObserveSuspect.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessQuietSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTheft.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessThreat.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessUseMob.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessWarn.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignSchiffswachenTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessPlayer.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MoveMob.d

AI\HUMAN\B_Human\B_RemoveWeapon.d

STORY\B_Content\B_GiveThiefXP.d
STORY\B_Story\B_GiveInvItems.d
STORY\B_Content\B_Beklauen.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Announce_Herold.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Preach_Vatras.d


STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignToughGuyNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignCityGuide.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos.d



AI\MAGIC\C_Spell_Proto.d

AI\MAGIC\B_AssessMagic.d
AI\MAGIC\C_CanNpcCollideWithSpell.d

AI\MAGIC\Spells\Spell_*.d


AI\MAGIC\Spell_ProcessMana.d
AI\MAGIC\Spell_ProcessMana_Release.d

AI\MAGIC\ZS_Magic\ZS_*.d


STORY\B_Story\B_GiveDeathInv.d
STORY\B_Content\B_DragonKillCounter.d

Story\Events\B_EVENT_PORTAL_EARTHQUAKE.d
Story\Events\EVT_TELEPORTSTATION_FUNC.d

AI\HUMAN\TA.d
AI\HUMAN\TA_Human\ZS*.d

STORY\B_Story\B_ENDPRODUCTIONDIALOG.d
STORY\Dialog_Mobsis\*.d

STORY\Npc_Scripts\B_CreateAmbientInv.d
STORY\Npc_Scripts\B_GiveNpcTalents.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetAttributesToChapter.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetNpcVisual.d
STORY\Npc_Scripts\Npc_Default.d

STORY\NPC\*.d
STORY\NPC\Monster\*.d
STORY\NPC\Orc\*.d

STORY\B_Story\B_ClearDeadTrader.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearRuneInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearJunkTradeInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv_*.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_GivePotion.d

AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ClearRoom.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Dead.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Flee.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_HealSelf.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ObservePlayer.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_RansackBody.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToDamage.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToWeapon.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Talk.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Unconscious.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_WatchFight.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Attack.d


STORY\G_Functions\G_CanNotCast.d
STORY\G_Functions\G_CanNotUse.d
STORY\G_Functions\G_CanSteal.d
STORY\G_Functions\G_PickLock.d



STORY\B_Story\B_GetLearnCostTalent.d
STORY\B_Story\B_GetLearnCostAttribute.d
STORY\B_Story\B_BuildLearnString.d

STORY\B_Story\B_TeachAttributePoints.d
STORY\B_Story\B_TeachFightTalentPercent.d
STORY\B_Story\B_TeachMagicCircle.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentAlchemy.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentForeignLanguage.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentWispDetector.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentRunes.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentSmith.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentTakeAnimalTrophy.d
STORY\B_Story\B_TeachThiefTalent.d
STORY\B_Story\B_UseFakeScroll.d
STORY\B_Story\B_InitGuildAttitudes.d
STORY\B_Story\B_NPC_IsAliveCheck.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_Main.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignORC_AntiPaladinTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_NpcObsessedByDMT.d
STORY\B_Story\B_GregIsBack.d

STORY\B_Story\B_ENTER_ADDONWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_OLDWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_NEWWORLD.d
STORY\B_Story\B_KapitelWechsel.d
STORY\B_Content\B_CaptainConditions.d
STORY\B_Content\B_CaptainCallsAllOnBoard.d
STORY\B_Content\C_ADDON_KNOWS_SCHNAPS.d
STORY\B_Content\B_Addon_PiratesGoHome.d

STORY\DIALOGE\DIA*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_*.d


AI\MONSTER\C_Monster\C_*.d

AI\MONSTER\B_Monster\B_SetMonsterAttitude.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessBody.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessEnemy.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessOthersDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessPlayer.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessWarn.d

AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_Rtn_*.d
AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_AllScheduler.d

AI\MONSTER\ZS_Monster\ZS_MM_*.d

STORY\B_Story\B_MAGECAVETRIGGER.d
STORY\Events\*.d
AI\Test_Skripts\*.d

STORY\B_Story\B_ENTER_DRAGONISLAND.d
STORY\Startup.d

EngineClasses_G2\*.d
EngineClasses_G2\Ikarus\*.d
LeGo\Header.src





Aha, i czy w tym temacie szanowny Pan Sawik nie mówił, że to func void manabar_always_visible()
{
        MemoryProtectionOverride(7091180, 4);
        MEM_WriteInt( 7091180, 227218667);
};
robi tak, że pasek many jest cały czas widoczny? Dodawałem go do Bars.d i do AI_Function.d i nie działa. Czy to wina Gothic'a czy LeGo lub Ikarusa?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond
Źle wpisane mistrzu, musi być gdzie indziej.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.

Bogdan Zwei

Ikarus i LeGo problem
#8 2012-03-19, 20:43(Ostatnia zmiana: 2012-03-19, 20:44)
Czekam na odpowiedź Sawika lub kogoś bardziej doświadczonego w Ikarusie, co prawda dzisiaj zacząłem pracę z Ikarusem, a chciałbym zapytać o zdanie lepszych, więc bez obrazy, ale jak ktoś cię poprze, to na dodatek napisze, co źle napisałem.



PS.: Tam, gdzie jest napisana lokalizacja Ikarusa i LeGo, tam to mam.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RafalBudzis

RafalBudzis

Użytkownicy
posty1967
Propsy808
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

RafalBudzis

Ikarus i LeGo problem
#9 2012-03-19, 20:44(Ostatnia zmiana: 2012-03-19, 20:44)
Cytuj
Dodawałem go do Bars.d i do AI_Function.d i nie działa. Czy to wina Gothic'a czy LeGo lub Ikarusa?

A łaskaw odwołać się do tej funkcji nie wiem np w startup.d ?? xD

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Pierwsze linijki
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D

_INTERN\Ikarus_Const_G2.d
_INTERN\EngineClasses_G2\*.d
_INTERN\Ikarus.d
_INTERN\float.d
LeGo\Header.src


Tą funkcje wywołaj sobie startupem, w startup_globals daj manabar_always_visible();
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ale co? Z tym MP paskiem?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Paser

Paser

Użytkownicy
Crazy Diamond
posty281
Propsy119
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Crazy Diamond

Paser

Ikarus i LeGo problem
#12 2012-03-19, 20:51(Ostatnia zmiana: 2012-03-19, 20:51)
Ehhh, powinieneś mieć tak, to podziałą:
_INTERN\CONSTANTS.D
_INTERN\CLASSES.D



AI\AI_INTERN\AI_CONSTANTS.D
_INTERN\Ikarus_Const_G2.d
_INTERN\EngineClasses_G2\*.d
_INTERN\Ikarus.d
_INTERN\float.d
LeGo\Header.src
AI\AI_INTERN\BODYSTATES.D
AI\AI_INTERN\FOCUS.D
AI\AI_INTERN\Npc_SetToMad.d
AI\AI_INTERN\Species.d
AI\AI_INTERN\PrintDebug.d
AI\AI_INTERN\PrintPlus.d

STORY\Events\B_AWAKE_STONEGUARDIAN.d

STORY\Log_Entries\Log_Constants_*.d
STORY\XP_Constants.d
STORY\Story_Globals.d
STORY\NPC_Globals.d
STORY\svm.d
STORY\Text.d


STORY\B_Story\C_NpcIsInQuarter.d
STORY\B_Story\C_DiegoTooFar.d
STORY\B_Story\B_AddFightSkill.d
STORY\B_Story\B_RaiseFightTalent.d


STORY\Npc_Scripts\B_SetFightSkills.d

STORY\B_Story\B_RaiseAttribute.d
STORY\B_Story\B_LogEntry.d
STORY\B_Story\B_GetDayPlus.d
STORY\B_Story\B_BlessAttribute.d
STORY\B_Story\B_StartOtherRoutine.d
STORY\B_Content\B_RangerMeeting.d
STORY\B_Content\B_SCObsession.d
STORY\B_Content\B_Extro_Avi.d
STORY\B_Content\B_LieselMaeh.d
STORY\B_Content\B_IrrlichtBeep.d
STORY\B_Content\B_Greg_ComesToDexter.d
STORY\B_Content\B_Upgrade_Hero_HackChance.d
STORY\B_CONTENT\B_CountCanyonRazor.d
STORY\B_CONTENT\B_MALCOMEXIDENT.d


STORY\B_Content\C_ArtefaktValues.d

STORY\Dialog_Mobsis\B_PlayerMap.d

AI\HUMAN\B_Human\B_Say.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Overlay.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopic.d
STORY\Log_Entries\B_CloseTopics_*.d
STORY\Log_Entries\B_Checklog.d

STORY\B_Story\B_GivePlayerXP.d
STORY\B_Content\B_SCUsesRake.d


STORY\B_Story\B_KillNpc.d
STORY\B_Story\B_RemoveNpc.d
STORY\B_Content\B_RemoveQuarhodron.d
STORY\B_Content\B_PlayerFindItem.d


ITEMS\Tuning_*.d
ITEMS\Einhand_EquipBonus.d
ITEMS\Zweihand_EquipBonus.d
ITEMS\IT_*.d
ITEMS\Missionitems_*.d

AI\MAGIC\B_MagicHurtNpc.d

STORY\B_Content\B_ScHasBeliarsWeapon.d
STORY\B_Content\B_BeliarsWeaponSpecialDamage.d


AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_WispDetect.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_DeSynchronize.d



AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsGateGuard.d

AI\AI_INTERN\PERCEPTION.D
STORY\B_Content\B_GhostSpecialDamage.d
AI\AI_INTERN\B_RefreshAtInsert.d

AI\HUMAN\GUILDS.d
AI\HUMAN\B_RefreshArmor.d

AI\HUMAN\C_Human\C_BodyStateContains.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_NpcIsBotheredByPlayerRoomGuild.d
AI\HUMAN\C_HUMAN\C_IsUsedMobMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_IsTakenItemMyPossession.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsDown.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsToughGuy.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakeBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerIsFakePirate.d
AI\HUMAN\C_Human\C_PlayerHasFakeGuild.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditHelpsStoryBandit.d
AI\HUMAN\C_Human\C_BanditAttackBandit.d


AI\HUMAN\B_Human\B_LookAtNpc.d
AI\HUMAN\B_Human\B_ResetAll.d

STORY\B_Story\B_UseItem.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_LastWarningVatras.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Myxir_TeachRequest.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_Riordian_TeachWisp.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Bartok_ShitAnOrc.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Koch_Hackebeil.d

AI\HUMAN\B_Human\B_ValidateOther.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Gold.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CommentFakeGuild.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackEnd.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_AttackReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_GuildGreetings.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_Smalltalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Say_FleeReason.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SetAttitude.d

AI\AI_INTERN\Npc_Plunder_Is_Empty.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsBotheredByWeapon.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToFlee.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToRansack.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAttackReasonToKill.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcBelongsTo.d
AI\HUMAN\C_Human\C_DropUnconscious.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcRansacksAlways.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsHero.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsUndead.d
AI\HUMAN\C_Human\C_NpcIsEvil.d
AI\HUMAN\C_Human\C_RefuseTalk.d

AI\HUMAN\B_Human\B_GetTotalPetzCounter.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetCurrentAbsolutionLevel.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetGreatestPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GrantAbsolution.d
AI\HUMAN\B_Human\B_GetPlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_DeletePetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AddPetzCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MemorizePlayerCrime.d
AI\HUMAN\B_Human\B_Attack.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CallGuards.d
AI\HUMAN\B_Human\B_CreateAmmo.d

AI\HUMAN\C_Human\C_NpcHasAmbientNews.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackSheepKiller.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackMurder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackThief.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToAttackRoomIntruder.d
AI\HUMAN\C_Human\C_WantToReactToSneaker.d


AI\MAGIC\B_ReadySpell.d
AI\MAGIC\B_SelectSpell.d


AI\HUMAN\B_Human\B_FinishingMove.d
AI\HUMAN\B_Human\B_SelectWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnemy.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDamage.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessDrawWeapon.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessEnterRoom.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessFightSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessMurder.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessObserveSuspect.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessQuietSound.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessTheft.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessThreat.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessUseMob.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessWarn.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignSchiffswachenTalk.d
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessPlayer.d
AI\HUMAN\B_Human\B_MoveMob.d

AI\HUMAN\B_Human\B_RemoveWeapon.d

STORY\B_Content\B_GiveThiefXP.d
STORY\B_Story\B_GiveInvItems.d
STORY\B_Content\B_Beklauen.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Announce_Herold.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Preach_Vatras.d


STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignToughGuyNEWS.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignCityGuide.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignAmbientInfos.d



AI\MAGIC\C_Spell_Proto.d

AI\MAGIC\B_AssessMagic.d
AI\MAGIC\C_CanNpcCollideWithSpell.d

AI\MAGIC\Spells\Spell_*.d


AI\MAGIC\Spell_ProcessMana.d
AI\MAGIC\Spell_ProcessMana_Release.d

AI\MAGIC\ZS_Magic\ZS_*.d


STORY\B_Story\B_GiveDeathInv.d
STORY\B_Content\B_DragonKillCounter.d

Story\Events\B_EVENT_PORTAL_EARTHQUAKE.d
Story\Events\EVT_TELEPORTSTATION_FUNC.d

AI\HUMAN\TA.d
AI\HUMAN\TA_Human\ZS*.d

STORY\B_Story\B_ENDPRODUCTIONDIALOG.d
STORY\Dialog_Mobsis\*.d

STORY\Npc_Scripts\B_CreateAmbientInv.d
STORY\Npc_Scripts\B_GiveNpcTalents.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetAttributesToChapter.d
STORY\Npc_Scripts\B_SetNpcVisual.d
STORY\Npc_Scripts\Npc_Default.d

STORY\NPC\*.d
STORY\NPC\Monster\*.d
STORY\NPC\Orc\*.d

STORY\B_Story\B_ClearDeadTrader.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearRuneInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_ClearJunkTradeInv.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv_*.d
STORY\B_GiveTradeInv\B_GiveTradeInv.d

STORY\B_AssignAmbientInfos\B_Addon_GivePotion.d

AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ClearRoom.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Dead.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Flee.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_HealSelf.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ObservePlayer.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_RansackBody.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToDamage.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_ReactToWeapon.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Talk.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Unconscious.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_WatchFight.d
AI\HUMAN\ZS_Human\ZS_Attack.d


STORY\G_Functions\G_CanNotCast.d
STORY\G_Functions\G_CanNotUse.d
STORY\G_Functions\G_CanSteal.d
STORY\G_Functions\G_PickLock.d



STORY\B_Story\B_GetLearnCostTalent.d
STORY\B_Story\B_GetLearnCostAttribute.d
STORY\B_Story\B_BuildLearnString.d

STORY\B_Story\B_TeachAttributePoints.d
STORY\B_Story\B_TeachFightTalentPercent.d
STORY\B_Story\B_TeachMagicCircle.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentAlchemy.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentForeignLanguage.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentWispDetector.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentRunes.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentSmith.d
STORY\B_Story\B_TeachPlayerTalentTakeAnimalTrophy.d
STORY\B_Story\B_TeachThiefTalent.d
STORY\B_Story\B_UseFakeScroll.d
STORY\B_Story\B_InitGuildAttitudes.d
STORY\B_Story\B_NPC_IsAliveCheck.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_Main.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDragonTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignDementorTalk_*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_AssignORC_AntiPaladinTalk.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_NpcObsessedByDMT.d
STORY\B_Story\B_GregIsBack.d

STORY\B_Story\B_ENTER_ADDONWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_OLDWORLD.d
STORY\B_Story\B_ENTER_NEWWORLD.d
STORY\B_Story\B_KapitelWechsel.d
STORY\B_Content\B_CaptainConditions.d
STORY\B_Content\B_CaptainCallsAllOnBoard.d
STORY\B_Content\C_ADDON_KNOWS_SCHNAPS.d
STORY\B_Content\B_Addon_PiratesGoHome.d

STORY\DIALOGE\DIA*.d
STORY\B_AssignAmbientInfos\B_*.d


AI\MONSTER\C_Monster\C_*.d

AI\MONSTER\B_Monster\B_SetMonsterAttitude.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_InitMonsterAttitudes.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessBody.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessEnemy.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessOthersDamage.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessPlayer.d
AI\MONSTER\B_Monster\B_MM_AssessWarn.d

AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_Rtn_*.d
AI\MONSTER\Rtn_Monster\ZS_MM_AllScheduler.d

AI\MONSTER\ZS_Monster\ZS_MM_*.d

STORY\B_Story\B_MAGECAVETRIGGER.d
STORY\Events\*.d
AI\Test_Skripts\*.d

STORY\B_Story\B_ENTER_DRAGONISLAND.d
STORY\Startup.d

 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel

Sawik
Moderator działu

Ikarus i LeGo problem
#13 2012-03-19, 20:56(Ostatnia zmiana: 2012-03-19, 20:57)
func void manabar_always_visible()
{
       MemoryProtectionOverride(7091180, 4);
       MEM_WriteInt( 7091180, 227218667);
};

func void STARTUP_GLOBAL()
{
// wird fuer jede Welt aufgerufen (vor STARTUP_<LevelName>)
Game_InitGerman();
manabar_always_visible();
};


Dodany widoczny pasek pasek do startup.d.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Dobra, już się rozwiązało, tematu proszę nie zamykać, bo się jeszcze przyda.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Limbson

Limbson

Użytkownicy
posty12
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja mam problem trochę z innej beczki bo po zainicjowaniu Icarusa i LeGo do Gothic.src (w wersji gothic 2 oczywiście). Po wpisaniu: LeGo_Init (LeGo_All); crashuje mi grę.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Pokaż Startup.d

Limbson

Limbson

Użytkownicy
posty12
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Proszę bardzo.
Spoiler

 

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3409
ProfesjaNierób
  • Moderator
Przed inicjacją LeGo trzeba zainicjować Ikarusa
MEM_InitAll
I upewnij się, że masz zainstalowany patch 2.6 (fix).
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1152
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
@Splash z tego co pamiętam to funkcja LeGo_Init, sama w sobie inicjowała Ikarusa.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry