Błąd w skrypcie 2245 3

O temacie

Autor HellVard

Zaczęty 15.03.2012 roku

Wyświetleń 2245

Odpowiedzi 3

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Podczas parsowania skryptów pojawia mi się błąd U PAR: Redefined identifier BAU_913_Thekla (line3). Tyle, że ja w tym skrypcie niczego nie zmieniałem. Dodałem jej jeden dialog, ale skryptu NPC'a nie ruszałem.


instance BAU_913_Thekla (Npc_Default)
{
// ------ NSC ------
name = "Thekla";
guild = GIL_BAU;
id = 913;
voice = 17;
flags       = 0; //NPC_FLAG_IMMORTAL oder 0
npctype = NPCTYPE_MAIN;

// ------ Attribute ------
B_SetAttributesToChapter (self, 1); //setzt Attribute und LEVEL entsprechend dem angegebenen Kapitel (1-6)

// ------ Kampf-Taktik ------
fight_tactic = FAI_HUMAN_COWARD; // MASTER / STRONG / COWARD

// ------ Equippte Waffen ------ //Munition wird automatisch generiert, darf aber angegeben werden
EquipItem (self, ItMw_1h_Bau_Mace);

// ------ Inventory ------
B_CreateAmbientInv (self);


// ------ visuals ------ //Muss NACH Attributen kommen, weil in B_SetNpcVisual die Breite abh. v. STR skaliert wird
B_SetNpcVisual (self, FEMALE, "Hum_Head_Babe", FaceBabe_N_Brown, BodyTexBabe_N, ITAR_BauBabe_M);
Mdl_SetModelFatness (self, 0);
Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Babe.mds");

// ------ NSC-relevante Talente vergeben ------
B_GiveNpcTalents (self);

// ------ Kampf-Talente ------ //Der enthaltene B_AddFightSkill setzt Talent-Ani abhängig von TrefferChance% - alle Kampftalente werden gleichhoch gesetzt
B_SetFightSkills (self, 10); //Grenzen für Talent-Level liegen bei 30 und 60

// ------ TA anmelden ------
daily_routine = Rtn_Start_913;
};

FUNC VOID Rtn_Start_913 ()
{
TA_Stand_Guarding (08,00,08,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");  
TA_Cook_Stove (08,30,09,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (09,00,09,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (09,30,10,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (10,00,10,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (10,30,11,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");
         
TA_Stand_Guarding (11,00,11,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (11,30,12,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (12,00,12,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (12,30,13,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");
         
TA_Stand_Guarding (13,00,13,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (13,30,14,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (14,00,14,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (14,30,15,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (15,00,15,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
  TA_Cook_Stove (15,30,16,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (16,00,16,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (16,30,17,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (17,00,17,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (17,30,18,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (18,00,18,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (18,30,19,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (19,00,19,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (19,30,20,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (20,00,20,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (20,30,21,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");

TA_Stand_Guarding (21,00,21,30,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
TA_Cook_Stove (21,30,22,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_COOK");
 
    TA_Stand_Guarding (22,00,08,00,"NW_BIGFARM_KITCHEN_BARKEEPER");
};



3 linia to początek skryptu, czyli instance. Co tam jest nie tak?

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Masz już gdzieś zdefiniowaną Theklę. Użyj Notepad++, aby przeszukać wszystkie skrypty zawierające instance BAU_913_Thekla.

Gotyk

Gotyk

Użytkownicy
posty101
Propsy67
  • Użytkownicy
Cytuj
BAU_913_Thekla
Możliwe jest też że dodałeś nowego NPC  z takim samym id.
 

HellVard

HellVard

Użytkownicy
posty520
Propsy91
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ok, dzięki, teraz działa.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry